Στο δρόμο: Πιο ενδιαφέρον από το απλό Q3

    53.979 Επισκέψεις στο άρθρο (31/8/2019)

    Οδηγώντας για πολλά χιλιόμετρα σε φιδωτούς δρόμους μέσα στον Μέλανα Δρυμό διαπιστώσαμε πως το Q3 Sportback διαφοροποιείται αισθητά από την κλασική έκδοση του Q3. Χωρίς να χάνει τίποτα από την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την ουδέτερη κατά κύριο λόγο συμπεριφορά (ειδικά στις έκδοσεις quattro) του Q3, το Q3 Sportback  προσφέρει κατάτι πιο σπορ αίσθηση και όχι τυχαία. Η στάνταρ ανάρτηση είναι η πιο σφιχτή του Q3 S-Line (κατΆ επιλογή προσφέρεται η συμβατική ανάρτηση του Q3), ενώ το τιμόνι είναι πιο άμεσο προσφέροντας στάνταρ την τεχνολογία μεταβλητού βήματος κρεμαγιέρας (progressive steering).

    Ο 1,5 TFSI κινεί επαρκώς το Q3 Sportback, χάρη και στην… διακριτικότατη βοήθεια από τη boost λειτουργία, ωστόσο η αμεσότητα στην απόκριση λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου S-Tronic μας άφησε με απορία. Ακόμα και στην Dynamic λειτουργία του συστήματος παραμετροποίησης των λειτουργιών Drive Select. Oι επιδόσεις στην έκδοση 45 TFSI με τα 230 άλογα ήταν αισθητά καλύτερες, όμως και εδώ ένα μέρος της προς τα πίσω ορατότητας έχει θυσιαστεί προς χάρη του look. Την πιο μεστή αίσθηση στο τιμόνι είχε το εξαιρετικό 40 TDI quattro των 190 ίππων, που ήταν η 3η και τελευταία έκδοση που ήταν διαθέσιμη για οδήγηση. Πιο ασφαλή συμπεράσματα θα βγουν φυσικά στην εξαντλητική εν Ελλάδα δοκιμή με το  Audi Q3 Sportback να είναι διαθέσιμο για παραγγελία το αμέσως προσεχές διάστημα και προς αγορά από τον Νοέμβριο. Θα είναι φυσικά ακριβότερο από την απλή έκδοση με τιμή εκκίνησης τα 35.000 ευρω για το 35 TFSI, ήτοι 2500 ευρώ επιπλέον από την αντίστοιχη έκδοση του Q3 (37.100 το 1,5 TFSI S-tronic με το ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης). Βέβαια μπρος στα κάλλη…

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    vw