• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ήρθε η ώρα της Σειρά 2, να κάνει αισθητή τη παρουσίαση της, αντικαθιστώντας τη Σειρά 1 coupe.

Στην Σειρά 2 δεν υπάρχει η ελαφριά υποστροφή στην είσοδο που διαθέτει η 4αρα. Η 220i, είναι ευκολορυθμίσιμη, προσφέροντας fun κατά την οδήγηση, χωρίς ο οδηγός να ιδρώσει

Δυο μετρίου αναστήματος επιβάτες θα βολευτούν σχετικά άνετα. Οι πιο ογκώδεις θα αντιμετωπίσουν ένα μικρό πρόβλημα.

Σπορ και άνεση είναι οι λέξεις που χαρακτηρίζουν τον εσωτερικό χώρο της νέας BMW Σειρά 2.

ΒΜW 220i: Ισχυρός οδηγικός χαρακτήρας

82.653 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/7/2014

Όπως είχαμε αναφέρει και στη δοκιμή της Σειρά 4, η γερμανική εταιρεία αποφάσισε όλα της τα κουπέ μοντέλα να τα «βαφτίσει» με ζυγό αριθμό. Έτσι έπειτα από τη Σειρά 4, ήρθε η ώρα της Σειρά 2, να κάνει αισθητή τη παρουσίαση της, αντικαθιστώντας τη Σειρά 1 coupe. Βέβαια το όνομα «Σειρά 2» για τη βαυαρική φίρμα έχει εμφανιστεί ξανά, στα μέσα του 1970, όπου η τότε Σειρά 02 ήταν αυτή που καθιέρωσε τη BMW ως κατασκευαστή σπορτίφ μοντέλων και η οποία έπειτα αντικαταστάθηκε από την Σειρά 3 με τον κωδικό Ε21.


Εμφάνιση: Ισορροπημένο και μυώδες παρουσιαστικό
Η πρώτη εντύπωση που αποκομίζεις βλέποντας τη 220i, είναι πως διαθέτει ένα macho σχήμα, το οποίο καταφέρνει να διατηρεί τις ισορροπίες του δυναμισμού, σε συνάρτηση με τη πολυτέλεια. Το όλο σουλούπι της 2άρας, έχει σχεδιαστεί από την αρχή, διαθέτοντας ελαφρώς αυξημένες διαστάσεις συγκριτικά με τον προκάτοχό της, ενώ διαθέτει και βελτιωμένη αεροδυναμική με το σχετικό συντελεστή Cd να αγγίζει το 0,29. 


Το εμπρός μέρος, εντυπωσιάζει με το έντονα σφηνοειδές σχήμα του, στο οποίο ενσωματώνονται τα νέα φωτιστικά, τα οποία είναι μακρόστενα, ενώ οι μεγάλοι αεραγωγοί πέρα από την ενίσχυση της επιθετικής σιλουέτας, συνδράμουν και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα. 

Παρατηρώντας τη σειρά 2 από το πλάι, ξεχωρίζουν τα φουσκωμένα πλαϊνά φτερά τα οποία προσφέρουν κι αυτά με την σειρά τους στον έντονο δυναμισμό του αμαξώματος. 

Κινητήρας: Με αξιοπρεπή δύναμη και «ήσυχος»
Κάτω από το μακρύ καπό της 220i κι όπως μαρτυράει και το όνομα της, βρίσκεται ένας 2λιτρος κινητήρας 184 ίππων και 270 Nm ροπής. Ο ήχος του δεν χαρακτηρίζεται συναρπαστικός μιας και είναι αρκετά ήσυχος. Η απόκριση βέβαια στο «χάδι» του δεξιού πεντάλ είναι άμεση, γεγονός που διευκολύνει τον οδηγό όταν θέλει να κινηθεί υπό γωνία. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διέθετε το αυτόματο 8ταχυτο κιβώτιο, το οποίο όμως στην περίπτωση της Σειρά 2, διαθέτει νέο λογισμικό και λειτουργία launch control, με χειροκίνητη λειτουργία που δεν κάνει kick down ούτε παίρνει πρωτοβουλίες για να αλλάζει στον κόφτη. 

Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό κι άνετο για τέσσερις επιβάτες
Η 2αρα διαθέτει μεγαλύτερο μήκος συγκριτικά με τη Σειρά 1 κουπέ κατά 72 χλστ. (4.432 χλστ.), πλάτος κατά 32 χλστ. (1.774 χλστ.), μεταξόνιο κατά 30 χλστ. (2.690 χλστ.), εμπρός μετατρόχιο κατά 41 χλστ. (1.521 χλστ.) και πίσω μετατρόχιο κατά 43 χλστ. (1.556 χλστ.). Τα παραπάνω νούμερα συνεπάγονται κι εσωτερική αύξηση των διαστάσεων για τους επιβάτες κατά 19 χλστ. επιπλέον χώρο για το κεφάλι των εμπρός και 21 χλστ. για τα πόδια των πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 390 λτ, με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων να είναι διαιρούμενες σε δύο τμήματα ή προαιρετικά κατά 40:20:40.

Το εσωτερικό, ακολουθεί κατά γράμμα τα τελευταία σχεδιαστικά πρότυπα του βαυαρικού ομίλου κι έτσι η Σειρά 2 διαθέτει μαλακά πλαστικά σε όλα τα εμφανή τμήματα, ενώ το φινίρισμα είναι εξαιρετικό όπως και η συναρμογή. Τα καθίσματα δεν χάνουν τη ρύθμιση τους, αυξάνοντας έτσι την πρακτικότητα, αλλά και δεν αγανακτείτε κάθε φορά που θα χρειαστεί να κάτσει κάποιος πίσω. Εκεί δυο ενήλικοι επιβάτες μετρίου όμως αναστήματος θα βολευτούν σχετικά άνετα.

Οδική συμπεριφορά: Στιβαρή και fun to drive!
Αρκούν λίγα μέτρα για να καταλάβεις ότι αυτό το σπορ μοντέλο της BMW, δεν μένει μόνο στο φαίνεσθαι, αλλά είναι και σπορτίφ σε κάθε είδους διαδρομή. Κάθεσαι όπως πρέπει χαμηλά για ένα τέτοιου βεληνεκούς αυτοκίνητο, με την ιδανική θέση οδήγησης να βρίσκεται πανεύκολα, χάρη στο εύρος ρυθμίσεων τιμονιού και καθίσματος. Όταν τελειώσεις όμως με όλες αυτές τις διαδικασίες και τσουλήσουν οι 18αρηδες τροχοί, συνειδητοποιείς ότι η ανάρτηση, αποτελούμενη από γόνατα McPherson με διπλούς κάτω βραχίονες εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω (το αυτοκίνητο δοκιμής διέθετε τα έξτρα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ του πακέτου Adaptive M), αφήνει ανεπηρέαστο το εσωτερικό από δυσάρεστα κοπανήματα, με την ποιότητα κύλισης να είναι πολύ καλή. Μπαίνοντας στην πρώτη στροφή, ο οδηγός διαπιστώνει ότι οι κλίσεις είναι μικρές, ενώ το τιμόνι προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση για το που κοιτούν οι εμπρός τροχοί. 

Απενεργοποιώντας όλα τα συστήματα ασφαλείας και επιλέγοντας το «
Sport» στο σύστημα Driver Experience Control, με χαρά διαπιστώνεις ότι η Σειρά 2 «μπαίνει» όπως θέλει ο οδηγός της στην είσοδο της στροφής. Ξεχάστε την ελαφριά υποστροφή που εμφάνιζε η μεγαλύτερη 4αρα. Η 220i, τοποθετείται με άνεση, ενώ το εξαιρετικό ζύγισμά της επιτρέπει στον οδηγό να τη ρυθμίζει όπως εκείνος θέλει είτε με το τιμόνι, είτε με το πεντάλ του γκαζιού, παρά την απουσία μηχανικού μπλοκέ. 

Ακόμα και να μην θέλετε να την «πάτε» με γωνίες, η Σειρά 2 διαθέτει εξαιρετικό πάτημα ακόμα και σε πολύ γρήγορες στροφές, δυναμικό χαρακτηριστικό που ενισχύεται από το μεγαλύτερο μεταξόνιο που διαθέτει συγκριτικά με τη Σειρά 1. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για BMW  ΣΕΙΡΑ 2
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)