ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Ford τοποθετεί τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα και στο μικρομεσαίο πολυχρηστικό C-MAX, που στην έκδοση με τους 125 ίππους υπόσχεται κατανάλωση στα επίπεδα του diesel.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Ford τοποθετεί τον 1.000άρη EcoBoost κινητήρα και στο μικρομεσαίο πολυχρηστικό C-MAX, που στην έκδοση με τους 125 ίππους υπόσχεται κατανάλωση στα επίπεδα του diesel.

Ford C-MAX 1,0 EcoBoost: Μικρομεσαίο πολυχρηστικό με 1.000αρη κινητήρα & 125 ίππους

92.084 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2014)

Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 18.930 ευρώ
• Είναι 1,0 turbo με 125 ίππους
• Καίει 5,1 λτ./100 χλμ.
• Πληρώνει 105,3 ευρώ τέλη

+ Οδική συμπεριφορά
+ Πρακτικότητα καμπίνας
+ Φορολογική ασυλία
+ Σχεδίαση

- Κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες
- Χώροι σε σχέση με τον ανταγωνισμό

Η Ford κατάφερε να κάνει το πολυχρηστικό C-MAX να ξεχωρίζει χαρίζοντάς του, πέρα από την αυξημένη πρακτικότητα και την κομψή εμφάνιση, γαργαλιστικά οδικά χαρακτηριστικά στα επίπεδα του μικρομεσαίου Ford Focus. Σήμερα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο. Είναι λογικό λοιπόν η νέα έκδοση του C-MAX να τραβάει το ενδιαφέρον των αγοραστών, που θέλουν άνετες οικογενειακές μετακινήσεις, αλλά με μικρή κατανάλωση (σχεδόν) diesel, αλλά με τιμή και ραφιναρισμένο χαρακτήρα βενζίνης. Η Ford υπόσχεται κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. (όταν η κατανάλωση στο πετρελαιοκίνητο 1,6 TDCi είναι 4,6 λτ./100 χλμ.) με την τιμή για την έκδοση με τους 125 ίππους (υπάρχει και με 100 ίππους) είναι 18.930 ευρώ (η τιμή για το diesel είναι 20.175 ευρώ). Το θέμα είναι όμως πως τα καταφέρνει η νέα, άκρως ενδιαφέρουσα φορολογικά, έκδοση του C-MAX στην πράξη.


Kινητήρας-Επιδόσεις: Aξιος, άξιος!

Ο 3κύλινδρος 1.000άρης Ecoboost, που αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής, δείχνει και στο C-MAX την υπεροχή και τη ραφιναρισμένη λειτουργία του. Το τράβηγμα είναι μεστό στις κρίσιμες χαμηλομεσαίες στροφές και επιταχύνει ικανοποιητικά τα σχεδόν 1.400 κιλά του C-MAX. Tα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11,4 δλ. και η τελική αγγίζει τα 187 χλμ./ώρα. Η ελαστικότητα και η ευστροφία του κινητήρα, σε συνδυασμό με το έξυπνα κλιμακωμένο 6άρι κιβώτιο, κολακεύουν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Είναι αξιοθαύμαστο, που με 4η και 1.000 σ.α.λ. ο κινητήρας δεν δυσανασχετεί! Μόνο πάνω από τις 4.500 σ.α.λ. ο κινητήρας δείχνει το μικρό του κυβισμό. Από εκεί και πέρα το ερώτημα που τίθεται είναι τι γίνεται με την κατανάλωση. Η Ford υπόσχεται 5,1 λτ./100 χλμ., αλλά σε πραγματικές συνθήκες το βάρος και η αεροδυναμική του C-MAX δεν ευνοούν την επιβεβαίωση της θεωρίας ή τις χαμηλές καταναλώσεις που έχουμε δει στο Fiesta και το Focus με τον ίδιο κινητήρα. Μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση είναι η μέση κατανάλωση των 6,9 λτ./100 χλμ. Σε κάθε περίπτωση οι εκπομπές CO2 είναι 117 γρ./χλμ., που εξασφαλίζουν ελεύθερη είσοδο στον πράσινο δακτύλιο και μόνο 105,3 ευρώ τέλη.

Εσωτερικό - Χώροι: Ποιοτικό και μοντέρνο σε σχεδίαση

Τίποτε δεν έχει αλλάξει στο εσωτερικό του C-MAX σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις. Έτσι συναντάμε μοντέρνες γραμμές και ευχάριστη αισθητική, στοιχεία που «δένουν» με την δυναμική εξωτερική σχεδίαση (για τα δεδομένα της κατηγορίας). Τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και μαλακά σε μεγάλο ποσοστό. Το φινίρισμα και η συναρμογή είναι σε καλά επίπεδα, ωστόσο θα μπορούσαν να είναι ακόμα καλύτερα. Εν μέρει αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι το ταμπλό, στο σύνολό του, συνθέτουν πολλά και διαφορετικά μέρη. Την προσοχή τραβά η κεντρική κονσόλα και το σύστημα infotainment Ford SYNC, που μπορεί να χρειάζεται κάποια εξοικείωση με τα πολλά κουμπιά του, είναι όμως ολοκληρωμένο και έχει πολλές hi-tech εφαρμογές. Οι χώροι στην καμπίνα του C-Max είναι καλοί για 5 επιβάτες, αλλά όχι και οι κορυφαίοι της κατηγορίας. Η χωρητικότητά του πορτ μπαγκάζ ξεκινά από τα 432 λίτρα (έως την εταζέρα και με μίνι ρεζέρβα) ή τα 627 λίτρα ως την οροφή (με μίνι ρεζέρβα). Με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα η χωρητικότητα αγγίζει τα 1684 λίτρα με μίνι ρεζέρβα ή τα 1.723 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικών.

Πολυχρηστικό με τα όλα του
Ως πολυχρηστικό μοντέλο, το C-MAX οφείλει να προσφέρει και πρακτικές ευκολίες. Τα τρία πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται ανεξάρτητα, σηκώνονται προς τα εμπρός και αφαιρούνται τελείως, επιτρέποντας στον ιδιοκτήτη να διαμορφώσει ένα εντελώς επίπεδο και πρακτικό χώρο φόρτωσης.

Το σύστημα Comfort της Ford είναι προαιρετικό και επιτρέπει την αναδίπλωση του μεσαίου καθίσματος και τη διαγώνια μετατόπιση των εξωτερικών καθισμάτων προς τα πίσω και προς τα μέσα για τη δημιουργία μιας πιο άνετης διάταξης 2+2. Συνολικά πάντως, η καμπίνα φιλοξενεί πλήθος χώρων για τη μεταφορά μικροαντικειμένων.

Στο δρόμο: Παραμένει το πιο ευχάριστο στην οδήγηση πολυχρηστικό
Οδηγικά το 1.000άρι C-MAX παραμένει το πιο ευχάριστο πολυχρηστικό της αγοράς. Χωρίς να θυσιάζει την άνεση και την υψηλή ποιότητα κύλισης, οι καλοκουρδισμένες αναρτήσεις και το συμμετοχικό πλαίσιο, εξασφαλίζουν μικρές κλίσεις στις στροφές, εξαιρετικό κράτημα και με δυο λόγια συμπεριφορά ανάλογη ενός οδηγοκεντρικού μικρομεσαίου χάτσμπακ, όπως το Focus. Το ευχάριστο σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, ο επιλογέας με το γλυκό του κούμπωμα και τα εξαιρετικά από κάθε άποψη φρένα ενισχύουν την κορυφαία – για τα δεδομένα της κατηγορίας- οδηγική εικόνα του
C-MAX. Μέσα σε όλα ο ραφιναρισμένος κινητήρας έχει μηδενικούς κραδασμούς και ανεπαίσθητο θόρυβο, στοιχεία που εκτιμάς δεόντως στα μεγάλα ταξίδια. Το C-MΑΧ ακόμα και όταν πιεστεί πολύ, έχει πολύ φιλικές και προβλέψιμες αντιδράσεις. Μικρές τάσεις υποστροφής μπορούν, υπό συνθήκες, να κάνουν την εμφάνισή τους, αλλά διορθώνονται εύκολα σε συνεργασία με το στάνταρντ σύστημα ευστάθειας (ESP).

200 διαθέσιμα στοιχεία για FORD  C-MAX
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Σήμερα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.

Σήμερα η Ford κάνει ακόμη πιο ιδιαίτερο το C-MAX, αφού με την προσθήκη του 3κύλινδρου τούρμπο EcoBoost κινητήρα, το καθιστά το μόνο 1.000άρι μικρομεσαίο πολυχρηστικό μοντέλο στον κόσμο.

Hyundai
Autotriti.gr