ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Audi εξελίσσει περαιτέρω την γκάμα του δημοφιλούς premium μοντέλου της, εφαρμόζοντας εξελιγμένες τεχνολογίες διπλού καυσίμου και παρουσιάζοντας το πρώτο Audi με φυσικό αέριο.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Audi εξελίσσει περαιτέρω την γκάμα του δημοφιλούς premium μοντέλου της, εφαρμόζοντας εξελιγμένες τεχνολογίες διπλού καυσίμου και παρουσιάζοντας το πρώτο Audi με φυσικό αέριο.

Αudi A3 g-tron: To πρώτο μοντέλο της εταιρείας με Φυσικό Αέριο

92.079 Επισκέψεις στο άρθρο (26/7/2014)

Στα γρήγορα:
• Κοστίζει από 26.040 ευρώ
• Είναι 1,4 λτ. με 110 PS
• Διπλού καυσίμου, καίει 3,3 kg/100 χλμ.
• Απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας

+ Ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά και οδηγική αίσθηση, φρένα, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση, παθητική ασφάλεια
- Τιμή απόκτησης

Η τάση της εποχής θέλει ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα να κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Ένα εξ αυτών είναι και το φυσικό αέριο, ένα καύσιμο με εξαιρετική απόδοση και αρκετά φιλικό προς το περιβάλλον. Η Audi, κατασκεύασε το A3 Sportback g-tron, το είναι το πρώτο αυτοκίνητο φυσικού αερίου της γερμανικής μάρκας και πλέον είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας.
Ένα μοντέλο με διττό χαρακτήρα, καθώς μπορεί να καταναλώνει είτε βενζίνη, όπως και τα υπόλοιπα συμβατικά A3, είτε συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG). Μάλιστα στην Audi κατάφεραν να προσαρμόσουν το σύστημα καύσης φυσικού αερίου στο αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του τόσο όσον αφορά την εμφάνιση και τους χώρους όσο και την οδική συμπεριφορά του.



Εμφάνιση: Γνώριμο σουλούπι

Η γκάμα του A3 ενισχύεται με την έκδοση φυσικού αερίου, g-tron, η οποία βασίζεται στο 5θυρο αμάξωμα του μικρομεσαίου μοντέλου της γερμανικής εταιρείας. Εξωτερικές διαφορές μην περιμένετε να αντιληφθείτε με την πρώτη ματιά, μιας και η μόνη ειδοποιός διαφορά σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου είναι τα λογότυπα «g-tron» στα εμπρός φτερά και στην πόρτα του χώρου αποσκευών. Από εκεί κι έπειτα, ο σχεδιασμός του αμαξώματος διαφοροποιείται ελάχιστα στο πίσω μέρος, όπου ο πίσω προφυλακτήρας διαθέτει μια διαφορετική σχεδίαση, όπου ενσωματώνεται και διαχύτης.

Value for Money: Από 26.040 ευρώ

Το Audi A3 g-tron προσφέρεται αποκλειστικά σε πεντάθυρες εκδόσεις (Sportback), ωστόσο, υπάρχει η δυνατότητα της επιλογής ανάμεσα στο μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων και την ημι-αυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη (S tronic) με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης με την τιμή απόκτησης να ξεκινάει από τα 26.040 ευρώ ή 28.440 ευρώ με το αυτόματο κιβώτιο S tronic. Οι τιμές περιλαμβάνουν απόσυρση. 


Κινητήρας - Επιδόσεις: Τεχνολογία αιχμής!
Το Audi A3 g-tron κινείται από έναν κινητήρα τεχνολογίας TFSI, χωρητικότητας 1.400 κ.εκ., με απόδοση 110 ίππων και ροπή 200 Nm. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει βελτιωθεί στα σημεία για λειτουργία με φυσικό αέριο, το οποίο φυλάσσεται σε δυο δεξαμενές CNG με συνολική χωρητικότητα 14,4 κιλά. Πρόκειται για 2 επιπρόσθετες δεξαμενές υψηλής πίεσης 7,2 κιλά έκαστη) εξαιρετικά ελαφριάς κατασκευής που λόγω των συνδυασμένων υλικών κατασκευής CFRP-GRP matrix ζυγίζουν 16 κιλά η κάθε μία (27 κιλά λιγότερο συγκριτικά με τα συμβατικά ρεζερβουάρ). Οι δεξαμενές του φυσικού αερίου έχουν προστεθεί στο χώρο του εφεδρικού τροχού ο οποίος έχει αντικατασταθεί με kit επισκευής. 

Στην πράξη, ο κινητήρας προσφέρει σβέλτες επιδόσεις, αλλά τον νιώθεις ελαφρώς… συγκρατημένο στο χαμηλό φάσμα στροφών όταν λειτουργεί με το φυσικό αέριο. Σε γενικές γραμμές όμως ο TFSI κινητήρας προσφέρει σβέλτες επιδόσεις. Η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα με CNG ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ, ενώ όταν “γυρίζει” σε βενζίνη η διαφορά είναι μηδαμινή μιας και απαιτούνται 9,6 δλ. 

Σε αυτή την τάξη μεγέθους κυμαίνεται η διαφορά και στις ρεπρίζ, όπου η διαδικασία 60-100 χλμ/ώρα με 4η ολοκληρώνεται σε 7,9 δλ, ενώ με βενζίνη σε 7,8 δλ. Τα 80-120 χλμ/ώρα με 5η σε 11,2 και 11,1 με CNG και βενζίνη αντίστοιχα. 

Όμως ο ιδιοκτήτης του g-tron, πέρα από τις καλές επιδόσεις, απολαμβάνει και την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία αγγίζει τα 3,8 kg/100 χλμ, (3,3 kg/100 χλμ η εργοστασιακή κατανάλωση) κινούμενος σε σβέλτους ρυθμούς. Ο κατασκευαστής ανακοινώνει πως η αυτονομία του CNG αγγίζει τα
400 χλμ, ενώ της βενζίνης τα 900, προσφέροντας έτσι μια μικτή αυτονομία της τάξεως των 1.300 χλμ. 


Εσωτερικό: Καμία διαφορά με την έκδοση βενζίνης
Στο εσωτερικό του A3 g-tron, δεν πρόκειται να εντοπίσετε διαφορές συγκριτικά με τις λοιπές εκδόσεις του μοντέλου. Υπάρχει η ίδια σχεδιαστική προσέγγιση, με την καμπίνα των επιβατών να βρίθει από ποιότητα, ενώ εντυπωσιάζει όσες φορές κι αν την έχεις αντικρίσει, η αναδυόμενη λεπτή οθόνη του Συστήματος MMI Νavigation Plus, όπως κι οι επενδύσεις σε βουρτσισμένο αλουμίνιο. Το ταμπλό ντύνεται από αφρώδες πλαστικό, ενώ η κεντρική κονσόλα καλύπτεται από σκληρό πλαστικό υψηλής ποιότητας. Το μοναδικό στοιχείο διαφοροποίησης στο εσωτερικό του A3 g-tron, είναι στον πίνακα οργάνων, όπου εκεί υπάρχουν οι δυο δείκτες καυσίμων (CNG και βενζίνης) καθώς και το λογότυπο g-tron, τα οποία σου υπενθυμίζουν ότι βρίσκεσαι σε ένα… πιο οικολογικό Α3


Χώροι: Μειωμένος κατά 100 λίτρα ο χώρος αποσκευών
Οι επιβάτες του Α3 1,4 g-tron, δεν θα αντιμετωπίσουν το παραμικρό πρόβλημα, μιας και υπάρχουν άνετοι χώροι τόσο για τους μπροστά όσο και για τους πίσω. Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν εξαιρετική ορατότητα, δημιουργώντας ένα ευάερο εσωτερικό χώρο. Ο χώρος αποσκευών, με βάση τα δεδομένα της ελληνικής αντιπροσωπείας, δεν έχει υποστεί μείωση από τα 380 λίτρα του απλού, παρά την τοποθέτηση των φιαλών του CNG κάτω από το δάπεδό του. Ωστόσο, αυτή η πληροφορία μένει να επιβεβαιωθεί, καθώς το επίσημο δημοσιογραφικό portal της Audi, αναφέρει πως η χωρητικότητά του έχει περιοριστεί κατά 100 λίτρα. 


Στο δρόμο: Δυναμικό και άνετο
Καθισμένος στο αναπαυτικό κάθισμα του οδηγού του g-tron, τίποτε δεν διαφέρει σε οδηγική αίσθηση, συγκριτικά με το αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, όπως και το επίπεδο της ηχομόνωσης. Ο ανοιχτός αυτοκινητόδρομος είναι βούτυρο στο ψωμί του Α3 1,4 g-tron, με την ταχύτητα στο κοντέρ να ανεβαίνει εύκολα σε παραβατικά επίπεδα, με το 6ταχυτο κιβώτιο να διαθέτει σωστή κλιμάκωση για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όσο βράχος είναι στον αυτοκινητόδρομο, άλλο τόσο είναι και σε δρόμο με στροφές. Σε αυτό το τερέν, το Α3 δεν θα αντιμετωπίσει το παραμικρό πρόβλημα, μιας και το στήσιμο του είναι πάρα πολύ καλό. Οι αναρτήσεις συνδυάζουν άνεση και κράτημα, ενώ το πλαίσιο είναι εξαιρετικά στιβαρό. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μικρές, η πληροφόρηση που φτάνει στα χέρια του οδηγού από το τιμόνι είναι ιδανική, με τον τελευταίο να γνωρίζει συνεχώς προς τα που κοιτάνε οι κατευθυντήριοι τροχοί. Ακόμα κι αν το παρακάνετε όμως, το ESP θα σας βάλει σε τάξη, ενώ και τα φρένα είναι πολύ καλά.

200 διαθέσιμα στοιχεία για AUDI  A3
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Εξαιρετική η θέση οδήγησης, όπως και η ποιότητα κατασκευής.

Εξαιρετική η θέση οδήγησης, όπως και η ποιότητα κατασκευής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
Autotriti.gr