Η ροπή είναι άφθονη, ωστόσο θα θέλαμε κάτι περισσότερο να αποδίδεται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις πάντως είναι πολύ καλές χωρίς όμως να φέρνουν θόρυβο στην καμπίνα ή το Insignia πολύ συχνά στο πρατήριο καυσίμων.
«Whisper diesel» ονομάζει η Opel το μοτέρ πετρελαίου της των 1,6 λίτρων. Και δεν είναι μια χαριτωμένη υπερβολή από το τμήμα μάρκετινγκ αλλά μια ρεαλιστική περιγραφή ενός πολύ ήσυχου και «απαλού» λειτουργικά κινητήρα. Και μπορεί η καμπίνα του Insignia να έχει δεχτεί έξτρα φροντίδα στο θέμα της μόνωσης από ότι π.χ. ένα Astra, ωστόσο ξέρουμε ήδη από τις δοκιμές του μικρομεσαίου μοντέλου ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη γαλήνια ατμόσφαιρα στην καμπίνα ανήκει στο συγκεκριμένο κινητήρα. Από πλευράς απόδοσης υπάρχει ένας δισταγμός του συνόλου έως τις 2.000 σ.α.λ., από εκεί κι έπειτα όμως ξεδιπλώνει ένα πολύ κεφάτο χαρακτήρα. Ανεβάζει πρόθυμα στροφές με αρκετή διάθεση να προσεγγίσει τον κόφτη θυμίζοντας πιο πολύ σύνολο βενζίνης παρά πετρελαίου. Οι διαστάσεις του αμαξώματος σε καμία περίπτωση δε θα ενοχλήσουν τον εν λόγω κινητήρα ο οποίος επιπλέον έχει υπέρ του και το μειωμένο βάρος του Insignia Grand Sport έναντι του πρώτης γενιάς μοντέλου. Στον αυτοκίνητοδρομο το σχετικά μακρύ κιβώτιο δίνει ωραίες μέσες ταχύτητες για το ταξίδι ενώ σε δρόμο με στροφές δεν κόβει τις ορέξεις του οδηγού για κάτι πιο σπορτίφ παρέχοντας αρκετό βάθος. Οι μετρήσεις επιβεβαιώνουν το καλό προφίλ του μοντέλου στον τομέα των επιδόσεων. Στα συν της όλης ρύθμισης ανήκει σίγουρα η κατανάλωση καυσίμου η οποία περιορίζεται σε μέσο κύκλο στα 6,6 λτ./100 χλμ..
Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Γιώργος
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν
Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ.
Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;
Παλιά αγόραζαν Opel ως φτηνά γερμανικά, πλέον όμως έχουν πάψει να είναι φτηνά, το μόνο που τους έχει απομείνει είναι η υποτιθέμενη στυλάτη εμφάνιση. Είχα opel corsa και είχα αγανακτίσει από τον υψηλό θόρυβο, το πάτημα βάρκα στο γυαλό και τις ξαφνικές ζημιές που με είχαν γονατίσει οικονομικά ώσπου το έδωσα.
Opel...Προβληματικά, αναξιόπιστα, μετρια αυτοκινητα τα οποία δεν εχουν να σου προσφερουν κατι το ιδιαιτερο. Συντάσσομαι πλήρως με αυτο που είχε γράψει εδω προσφατα ενας φιλος,οτι δεν καταλαβαίνει για ποιο λογο υπάρχει αυτη η αυτοκινητοβιομηχανια!
Ναι φιλε Νεοελληνα, ολο προβληματα το astra h μου, εδω και 290000 εκτός απο τα προγραμματισμένα σεβις και αλλαγες(λαδια φιλτρα τακακια) εχω αλλάξει μονο 2 μπαράκια ζυγαριάς απο τους καλούς μας δρόμους. Ασε πολυ ζημιά λέμε......
Ογκώδες το νεο insignia και το εσωτερικό του αν και τεχνολογικά προηγμένο είναι προφανές επηρεασμένο από το προηγούμενο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Γενιακά τα opel είναι αρκετά αξιόπιστα με την προυπόθεση ότι γίνονται οι προγραμματισμένες συντηρήσεις. Φράσεις του τύπου "εγω κάνω service μία φορά κάθε 5 χρόνια ή το δικό μου κινείται χωρίς λάδι κλπ κλπ " είναι προφανώς από άσχετους ή τσιγκούνηδες. Άλλωστε ο νεο-έλληνας το δικό του αυτοκίνητο είναι πάντα το καλύτερο, όλα τα άλλα έχουν προβλήματα.....
Στα πλήν Ακριβό για opel, παίρνεις αληθινό premium με αυτά τα λεφτά, υψηλή κατανάλωση για diesel, και λίγο μεγάλο για αυτοκίνητο πόλης στην Ελλάδα. Για την αξιοπιστία των opel δεν γνωρίζω, πάντως καλίτερα από τα κινέζικα τσέχικα και κορεάτικα είναι, και με στυλ. Όσοι είναι fun της opel, αλλά ...η τιμή;