Η ροπή είναι άφθονη, ωστόσο θα θέλαμε κάτι περισσότερο να αποδίδεται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις πάντως είναι πολύ καλές χωρίς όμως να φέρνουν θόρυβο στην καμπίνα ή το Insignia πολύ συχνά
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η ροπή είναι άφθονη, ωστόσο θα θέλαμε κάτι περισσότερο να αποδίδεται κάτω από τις 2.000 σ.α.λ.. Οι επιδόσεις πάντως είναι πολύ καλές χωρίς όμως να φέρνουν θόρυβο στην καμπίνα ή το Insignia πολύ συχνά στο πρατήριο καυσίμων.

Κινητήρας: Ικανός και πολύ ήσυχος

28.881 Επισκέψεις στο άρθρο (24/9/2017)

«Whisper diesel» ονομάζει η Opel το μοτέρ πετρελαίου της των 1,6 λίτρων. Και δεν είναι μια χαριτωμένη υπερβολή από το τμήμα μάρκετινγκ αλλά μια ρεαλιστική περιγραφή ενός πολύ ήσυχου και «απαλού» λειτουργικά κινητήρα. Και μπορεί η καμπίνα του Insignia να έχει δεχτεί έξτρα φροντίδα στο θέμα της μόνωσης από ότι π.χ. ένα Astra, ωστόσο ξέρουμε ήδη από τις δοκιμές του μικρομεσαίου μοντέλου ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για τη γαλήνια ατμόσφαιρα στην καμπίνα ανήκει στο συγκεκριμένο κινητήρα. Από πλευράς απόδοσης υπάρχει ένας δισταγμός του συνόλου έως τις 2.000 σ.α.λ., από εκεί κι έπειτα όμως ξεδιπλώνει ένα πολύ κεφάτο χαρακτήρα. Ανεβάζει πρόθυμα στροφές με αρκετή διάθεση να προσεγγίσει τον κόφτη θυμίζοντας πιο πολύ σύνολο βενζίνης παρά πετρελαίου. Οι διαστάσεις του αμαξώματος σε καμία περίπτωση δε θα ενοχλήσουν τον εν λόγω κινητήρα ο οποίος επιπλέον έχει υπέρ του και το μειωμένο βάρος του Insignia Grand Sport έναντι του πρώτης γενιάς μοντέλου. Στον αυτοκίνητοδρομο το σχετικά μακρύ κιβώτιο δίνει ωραίες μέσες ταχύτητες για το ταξίδι ενώ σε δρόμο με στροφές δεν κόβει τις ορέξεις του οδηγού για κάτι πιο σπορτίφ παρέχοντας αρκετό βάθος. Οι μετρήσεις επιβεβαιώνουν το καλό προφίλ του μοντέλου στον τομέα των επιδόσεων. Στα συν της όλης ρύθμισης ανήκει σίγουρα η κατανάλωση καυσίμου η οποία περιορίζεται σε μέσο κύκλο στα 6,6 λτ./100 χλμ..

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green