• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πλησιάζει το diesel Civic

Διαβάστηκε από 3760 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2017
 

Στις αρχές του 2018 η Honda θα εφοδιάσει το Civic με τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, που έρχεται με αναβαθμίσεις στα σωθικά του για μικρότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Το νέο Honda Civic έκανε το επίσημο ντεμπούτο του πριν λίγους μήνες, έχοντας στη φαρέτρα του αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης και πιο συγκεκριμένα τον 1.000άρη turbo VTEC απόδοσης 129 ίππων και τον 1,5 λτ. turbo VTEC με 182 άλογα. Εντούτοις, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε η diesel έκδοση του ιαπωνικού μικρομεσαίου,με τον 1.6 i-DTEC κινητήρα ισχύος 120 ίππων με 300 Nm ροπής, η οποία θα λανσαριστεί στις αγορές τον Μάρτιο του 2018.
 

Η Honda έχει προβεί στις απαραίτητες αλλαγές στα μέρη του κινητήρα, ούτως ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας προχώρησαν σε βελτιώσεις που αφορούν στη μείωση των τριβών των κυλίνδρων μέσω νέων εμβόλων που κατασκευάζονται από κράμα ατσαλιού, μολυβδαινίου και χρωμίου, ενώ επεξεργασία έχουν δεχτεί και τα χιτώνια των κυλίνρων για ομαλότερη κίνηση των πιστονιών μέσα σε αυτά. Επιπλέον, σημαντικές είναι οι βελτιώσεις στο σύστημα εξαγωγής προκειμένου να αυξηθούν οι επιδόσεις του κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες. Ειδικότερα, η ιαπωνική φίρμα ισχυρίζεται ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα έχει κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 της τάξεως των 99 γρ./χλμ.

Σημειώνουμε πως ο νέος 1.600άρης turbo diesel κινητήρας της Honda θα είναι ένας εκ των πρώτων που θα δοκιμαστούν με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των εκπομπών ρύπων, βάσει του νέου κύκλου δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας έχει στη φαρέτρα του το νέο σύστημα NSC (NOx Storage Converter), κάτι που σημαίνει την ύπαρξη μεγαλύτερων καταλυτών με αυξημένη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων (ασήμι, πλατίνα και νεοδύμιο) στο εσωτερικό τους, που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αποθήκευση των οξειδίων του αζώτου μέχρις ότου ενεργοποιηθεί ο κύκλος αναγέννησης.

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Ford EcoSport VS Peugeot 2008

Έρχεται το πρώτο Pick-Up της Lada;

Οδηγήσαμε με το Top ελαστικό για όλα τα Top SUV

Δοκιμή: Honda Jazz με 102 άλογα

Η κίνηση στους δρόμους

Ανανέωση στόλου: Θα αντέξει το κράτος τη χασούρα;

Δερμάτινο σαλόνι ή κάτι άλλο;

Αll about Σύστημα Μετάδοσης

H μοναδική παγίδα του LPG!

Dent Genie: «To PDR είναι το μέλλον»

Δοκιμή: Nissan Navara N-Guard

Στα σκαριά η νέα Mercedes C-Class

Το κύκνειο άσμα του Mitsubishi Pajero

To Toyota Mark X μας «αποχαιρετά» (+vid)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »