ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πλησιάζει το diesel Civic

4.780 Επισκέψεις στο άρθρο (14/9/2017)

Στις αρχές του 2018 η Honda θα εφοδιάσει το Civic με τον 1,6 λτ. diesel κινητήρα απόδοσης 120 ίππων, που έρχεται με αναβαθμίσεις στα σωθικά του για μικρότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το νέο Honda Civic έκανε το επίσημο ντεμπούτο του πριν λίγους μήνες, έχοντας στη φαρέτρα του αποκλειστικά κινητήρες βενζίνης και πιο συγκεκριμένα τον 1.000άρη turbo VTEC απόδοσης 129 ίππων και τον 1,5 λτ. turbo VTEC με 182 άλογα. Εντούτοις, στην Έκθεση της Φρανκφούρτης παρουσιάστηκε η diesel έκδοση του ιαπωνικού μικρομεσαίου,με τον 1.6 i-DTEC κινητήρα ισχύος 120 ίππων με 300 Nm ροπής, η οποία θα λανσαριστεί στις αγορές τον Μάρτιο του 2018.
 

Η Honda έχει προβεί στις απαραίτητες αλλαγές στα μέρη του κινητήρα, ούτως ώστε να μειωθούν οι εκπομπές ρύπων, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας προχώρησαν σε βελτιώσεις που αφορούν στη μείωση των τριβών των κυλίνδρων μέσω νέων εμβόλων που κατασκευάζονται από κράμα ατσαλιού, μολυβδαινίου και χρωμίου, ενώ επεξεργασία έχουν δεχτεί και τα χιτώνια των κυλίνρων για ομαλότερη κίνηση των πιστονιών μέσα σε αυτά. Επιπλέον, σημαντικές είναι οι βελτιώσεις στο σύστημα εξαγωγής προκειμένου να αυξηθούν οι επιδόσεις του κινητήρα σε πραγματικές συνθήκες. Ειδικότερα, η ιαπωνική φίρμα ισχυρίζεται ότι ο αναβαθμισμένος κινητήρας θα έχει κατανάλωση 3,7 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 της τάξεως των 99 γρ./χλμ.

Σημειώνουμε πως ο νέος 1.600άρης turbo diesel κινητήρας της Honda θα είναι ένας εκ των πρώτων που θα δοκιμαστούν με τη διαδικασία Real Driving Emission (RDE) για μέτρηση των εκπομπών ρύπων, βάσει του νέου κύκλου δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure - Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων).

Τέλος, αξίζει να αναφερθεί πως ο αναβαθμισμένος πετρελαιοκινητήρας έχει στη φαρέτρα του το νέο σύστημα NSC (NOx Storage Converter), κάτι που σημαίνει την ύπαρξη μεγαλύτερων καταλυτών με αυξημένη περιεκτικότητα ευγενών μετάλλων (ασήμι, πλατίνα και νεοδύμιο) στο εσωτερικό τους, που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη αποθήκευση των οξειδίων του αζώτου μέχρις ότου ενεργοποιηθεί ο κύκλος αναγέννησης.

Toyota
FALKEN SINCERA SN110