• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Που ρίχνει «άκυρο» η Toyota με το C-HR;

Διαβάστηκε από 14681 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/6/2017

Η Toyota είναι η μάρκα που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τεχνολογιών σε κινητήρες στα μοντέλα της, όμως με το νέο C-HR είπε εμμέσως ένα «άντε γεια»! Που όμως; Εσείς τι λέτε;

 
Εγκαταλείπουν οι κατασκευαστές την πετρελαιοκίνηση σταδιακά. Aλλοι τώρα, άλλοι στον επόμενο κύκλο μοντέλων. Πόσο όμως τυχαίο, και πόσο έξυπνο είναι ένα μοντέλο SUV να προσφέρεται σήμερα χωρίς κινητήρα ντίζελ στη γκάμα του;

Η Toyota είναι η μάρκα που προσφέρει τη μεγαλύτερη γκάμα τεχνολογιών σε κινητήρες στα μοντέλα της. Μια ματιά στη γκάμα της, μέχρι πριν την άφιξη του C-HR, και αρκούσε για να δεις πως κανείς άλλος κατασκευαστής δεν έχει ντίζελ, βενζίνη και υβριδικούς κινητήρες σε τόσα μοντέλα συγχρόνως.

Μόνο που αυτό φαίνεται να αλλάζει. Η Toyota λανσάρει ένα νέο μοντέλο από το οποίο περιμένει πολλά, χωρίς πετρελαιοκινητήρα. Γιατί; Βλέποντας τους διαθέσιμους κινητήρες στη γκάμα της Toyota, υπάρχουν μοτέρ που άνετα θα μπορούσαν να ταιριάξουν στο C-HR, τόσο από πλευράς επιδόσεων όσο και χαρακτηριστικών κατανάλωσης. Όμως η Toyota δεν προσφέρει το C-HR με κινητήρα ντίζελ.

Και δεν πρόκειται για απόφαση της στιγμής. Μη νομίζετε δηλαδή πως η Toyota είδε τώρα τα ντίζελ να περνούν κρίση και λιγοθύμησε. Ούτε να περιμένετε να δείτε έκδοση ντίζελ του C-HR ποτέ. Γιατί απλά η απόρριψη του ντίζελ έγινε από τη σχεδίαση του νέου μοντέλου, όταν η Toyota διάλεξε την πλατφόρμα, μία πλατφόρμα που συνδυάζεται αποκλειστικά με κινητήρες βενζίνης και υβριδικά σύνολα: αυτή του Prius.

Αν μιλούσαμε για κάποιο μοντέλο μικρό, ή μίνι, η απουσία ντίζελ δεν θα ήταν τόση έκπληξη, όμως μιλάμε για ένα SUV, o ανταγωνισμός του οποίου κάνει το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεών του με πετρελαιοκινητήρες κάτω από το καπό.

Θα έλεγε κανείς πως η απουσία ντίζελ θα αποτελέσει μειονέκτημα για το C-HR, όμως η Toyota προφανώς πιστεύει ακριβώς το αντίθετο. Από τη μία είναι το μόνο αυτοκίνητο της κατηγορίας του που προσφέρεται με υβριδικό σύνολο, από την άλλη η Toyota, όπως και άλλοι κατασκευαστές θεωρούν πως το ντίζελ έχει χάσει όχι απλά την ορμή του, αλλά και την προτίμηση του κοινού, κάτι που θα επιβεβαιωθεί στους αμέσως επόμενους μήνες.

Εσείς όμως τι λέτε; Είναι καλή κίνηση η απουσία ντίζελ από τη γκάμα του C-HR; Είναι δείγμα του «τέλους εποχής» για το ντίζελ; Και τελικά εσείς που ενδιαφέρεστε για το C-HR, με επιλογή βενζίνης και υβριδικού, σας λείπει το ντίζελ;

 
  • Πειραιωτης

    Σωστα επελεξε να δωσει κοκκινη καρτα στο πετρελαιο απο την στιγμη που εχει κινητηρα βενζινης πολυ καλης αποδοσης τοσο σε ισχυ οπως και στο επιπεδο οικονομιας,ενω να μην ξεχνουμε πως ειναι ο παγκοσμιος ηγετης στα υβριδικα που ειναι το μελλον και επενδυει σε αυτη την τεχνολογια και δικαιολογημενα η toyota τοποθετωντας την και στο πανεμορφο c-hr. Μετα το τεραστιο σκανδαλο απατης της vw που δεν εχει τελειωσει και καθε μερα βγαινουν και νεα στοιχεια για τους γερμανους και της βρωμες τους κανενας δεν τα εχει σε εκτιμηση πιστευω τα πετρελαιοκονητα και σταθερα ο πελατης θα στραφει στα υβριδικα πιστοποιοντας το δικαιο της αποφασης του ιαπωνικου κολοσσου!

      53
  • ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΝΑΣΤΟΣ

    Σε SUV με τετρακίνηση το diesel λείπει. Απουσιάζει η ροπή κυρίως αν θέλεις να έλξεις κάποιο ρυμουλκούμενο. Οι κινητήρες που χρησιμοποιεί το ch-r είναι οριακοί και σε ιπποδύναμη και σε ροπή. Αυτό που λείπει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η κορυφαία έκδοση. Δηλαδή ένα αυτοκίνητο με 200 ίππους θα ήταν κράχτης για κάποιο αγοραστικό κοινό και θα μεταμόρφωνε προς το καλύτερο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

      8
  • Γιωργος

    Το πρόβλημα με το chr είναι οτι είναι κατασκευασμενο στη Τουρκία και όχι το diesel και δυστυχώς η χώρα κατασκευής είναι συνδεδεμένη με την ποιότητα και την αντοχή στο χρονο.

      7
  • Mιχάλης

    Ένα πολύ όμορφο Toyota μετά από πολλά χρόνια συντηρητικής-μετριότατατης σχεδίασης. Δεν μπορώ να καταλάβω την αποκλειστική επιλογή του ασθενικού κινητήρα βενζίνης. Toyota, βάλε ένα σοβαρό βενζινοκινητήρα να πάρουμε το αυτοκίνητο!

      4
  • Χρήστος S

    Το αυτοκίνητο μου άρεσε όποτε το έβλεπα. Μολις χθες το παρέλαβε ένας συνάδελφος και μου το έδωσε για μια βολτα. Όταν το έβγαλα εθνική διαπίστωσα με απογοήτευση ότι ο 1.2 turbo , είναι επιεικώς ψόφιος.....ελπίζω με τα άλλα μηχανικά σύνολα να είναι διαφορετικά, αλλιώς ,λυπάμαι που το λεω, αλλά εδώ τουλάχιστον, θα πάει άπατο....

     
  • Alekan

    Κύριοι, παρακαλώ πολύ όπως δημοσιεύσετε ολόκληρο το προηγούμενο σχολιο μου γιατί έτσι ούτε το νόημα είναι σωστό, ούτε αποτυπώνεται σωστά το σχολιό μου. Ευχαριστώ θερμα

     
  • Alekan

    Αν και ποτέ δεν είχα ΤΟΥΟΤΑ τα θεωρώ κορυφαία αυτοκίνητα. Θέλοντας να αγοράσω ένα SUV της κατηγορίας του, πήγα σε επίσημη αντιπροσωπεία για ένα τεστ. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, με σοβαρή ένσταση την ορατότητα προς τα πίσω και τα "κλειστοφιβικά" πίσω παράθυρα. Το σχήμα είναι "περι ορέξεως". Άλλος εξαιρετικό, άλλος συμπαθητικό, άλλος καγκούρικο!. Θα σταθώ στο topic που είανι ο κινητήρας. Ο 1,2 είναι ειλικρινά λίγος για το αυτοκίνητο και ο 1,8