
Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback.
Χαμηλότερη οροφή κατά 28 χιλιοστά και πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή στο πίσω μέρος.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi.
Αρχικά με κινητήρες 150 ίππων mild hybrid βενζίνης και turbodiesel και plug-in hybrid.
Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback
Η Audi αποκάλυψε το ολοκαίνουριο Q3 Sportback, ολοκληρώνοντας έτσι τη γκάμα του οικογενειακού της SUV με την coupe εναλλακτική. Με χαμηλότερη οροφή, νέα αισθητική και κορυφαία τεχνολογία, η καινούργια γενιά του Q3 Sportback τοποθετείται απέναντι σε αντιπάλους όπως η BMW X2 και η Mercedes GLA, με στόχο να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κατηγορία των premium C-SUV.
Χαμηλότερη οροφή κατά 28 χιλιοστά και πιο έντονα κεκλιμένη γραμμή στο πίσω μέρος
Σε επίπεδο σχεδίασης, το Q3 Sportback ξεχωρίζει από το κλασικό SUV χάρη στην έντονα κεκλιμένη οροφή στο πίσω μέρος που είναι και χαμηλότερη κατά 28 χιλιοστά. Η νέα μάσκα Singleframe, οι προσεγμένοι προβολείς Digital LED και τα OLED πίσω φώτα με δυνατότητα εξατομίκευσης ενισχύουν τον δυναμισμό του αμαξώματος, προσδίδοντας πιο premium χαρακτήρα.
Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi
Το εσωτερικό ακολουθεί τη μοντέρνα και μίνιμαλ αισθητική της Audi που είδαμε και στο «απλό» Q3 που ξεκινά την εμπορική του πορεία μέσα στον Σεπτέμβρη στην χώρα μας, με κεντρικό στοιχείο μια ενιαία καμπύλη διάταξη που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 11,9 ιντσών και την οθόνη infotainment 12,8 ιντσών. Ο νέος επιλογέας ταχυτήτων τοποθετήθηκε πίσω από το τιμόνι, ελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα, αναβαθμίζοντας έτσι τον τομέα της πρακτικότητας. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 488 λίτρα και φτάνει τα 1.289 με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, με τις plug-in εκδόσεις να χάνουν μόνο τον κρυφό χώρο του διπλού δαπέδου.
Αρχικά με κινητήρες 150 ίππων mild hybrid βενζίνης και turbodiesel και plug-in hybrid
Στη γκάμα κινητήρων συναντάμε τον γνωστό 1,5 TFSI με 150 ίππους και ήπια υβριδική τεχνολογία, καθώς και τους 2,0 TFSI με 200 και 272 ίππους που συνδυάζονται με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο S tronic. Για όσους διανύουν μεγάλες αποστάσεις θα υπάρχει διαθέσιμος και ο diesel 2,0 TDI με 150 ίππους. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η plug-in υβριδική έκδοση με 272 ίππους, μπαταρία 25,7 kWh και ηλεκτρική αυτονομία έως 118 χιλιόμετρα σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, ενώ υποστηρίζει και ταχυφόρτιση DC 50 kW. Η Audi έχει προσαρμόσει την ανάρτηση για χαμηλότερο κέντρο βάρους, ενώ προσφέρει προαιρετικά τα νέα ρυθμιζόμενα με διπλές μπουκάλες αμορτισέρ (adaptive dual-valve)που επιτρέπουν μεταβολή της σκληρότητας ανάλογα με τις συνθήκες. Το γερμανικό στρατόπεδο υπόσχεται μεγαλύτερη οδηγική ακρίβεια χωρίς να θυσιάζεται η άνεση, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι Έλληνες αγοραστές που κινούνται καθημερινά σε δρόμους που δεν είναι και οι καλύτεροι.
Κλείνοντας, σε ό,τι αφορά την άφιξή του στην Ελλάδα, αυτή υπολογίζεται στα τέλη του Σεπτέμβρη ενώ οι τιμές του για την εγχώρια αγορά ξεκινούν από 43.980 ευρώ.