• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πληθωρικός, δυνατός και με δυνατότητα να «γράφει» χαμηλές τιμές κατανάλωσης, ειδικά στον αυτοκινητόδρομο: ο 1.500άρης κινητήρας φτιάχνει μια ωραία έκδοση του Golf.

Κινητήρας: Γιατί eTSI μας αρέσει!

195.282 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/8/2020

Mild υβριδική έκδοση θα υπάρχει σε όλα τα μοτέρ βενζίνης, χωρίς να αλλάζουν οι ονομαστικές τιμές ιπποδύναμης. Το «δικό μας» είναι των 150 ίππων και στηρίζεται στο ίδιο μοτέρ με την απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων όπως το γνωρίζουμε. Πάνω σε αυτό προστίθεται ένα δίκτυο 48 Volt (δεν αναιρείται το κλασικό 12βολτο δίκτυο) με μια μονάδα μίζας-γεννήτριας μαζί. Σκοπός είναι να μαζεύεται ενέργεια από το φρενάρισμα, να μπορεί ο κινητήρας να απεμπλέκεται και να σβήνει εν κινήσει όποτε αυτό είναι εφικτό και ένα κομμάτι της δύναμης από το ηλεκτρικό μοτεράκι να γυρίζει στο θερμικό για υποστήριξη. Οπτικά, κάτω από το εμπρός καπό δε θα δείτε καμία διαφορά, ενώ εμπρός από το κάθισμα του συνοδηγού θα προσέξετε το μεταλλικό καπάκι της νέας μπαταρίας. Αρκετά με τις προδιαγραφές όμως: αυτό που εισπράττει ο οδηγός είναι, ότι πρόκειται για ήσυχο σύνολο με μεγάλα αποθέματα δύναμης. Έχει σχεδόν εκλείψει μια σχετική τραχύτητα που υπήρχε στις χαμηλές στροφές ενώ το εύρος λειτουργίας είναι ευχάριστα πλατύ. Είναι απόλυτη προτεραιότητα του συστήματος να σβήνει το βενζινοκινητήρα όσο πιο συχνά μπορεί και εν κινήσει. Σε ταξίδι θα δείτε συχνά ότι, μόλις πάτε να σηκώσετε λίγο το πόδι από το γκάζι, το μοτέρ σβήνει και το στροφόμετρο πέφτει στο μηδέν, μαζί φυσικά με τη στιγμιαία κατανάλωση. Η επαναφορά είναι αντιληπτή κυρίως ηχητικά και μπορεί να θεωρηθεί αρκετά πολιτισμένη. Εντός πόλης, με το άφημα του γκαζιού η ανάκτηση της ενέργειας είναι επίσης αισθητή καθώς επιβραδύνει το όχημα έντονα. ΄Όχι σαν ηλεκτρικό, αλλά σίγουρα πολύ δυναμικά για mild hybrid. To DSG επίσης μοιάζει να έχει ως πρώτο στόχο την άνεση και τη χαμηλή κατανάλωση. Στην επιλογή «S» γίνεται πιο ζωηρό και η διάθεση του οδηγού βοηθιέται και από τα χειριστήρια πίσω από το τιμόνι. Οι ρεπρίζ είναι πολύ καλές ως απόρροια και της ηλεκτρικής βοήθειας η οποία δίνει γραμμικότητα και γεμίζει πολλά κενά.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

178 διαθέσιμα άρθρα για VOLKSWAGEN  GOLF

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια