• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To ανανεωμένο Ford Fiesta διατηρεί την ευχάριστη οδική του συμπεριφορά και επωφελείται από τον νέο 1.000άρη κινητήρα της Ford.

Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Επιθετικότερο σε εμφάνιση είναι το μπροστινό μέρος του αναεωμένου Seat Ibiza.

Η ποιότητα κύλισης του Rio είναι πολύ καλή, δεν αφήνει κραδασμούς να περάσουν στο εσωτερικό, με τις κλίσεις και τις πλεύσεις στις στροφές να είναι περιορισμένες.

4 Spend less μοντέλα

Διαβάστηκε από 17923 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2014
 

Αναμφίβολα, είναι υπέροχο αφενός να «χαίρεσαι» το αυτοκίνητο που επέλεξες για να καλύψεις τις ανάγκες μετακίνησής σου, αφετέρου αυτό να μην σου ρίχνει έξω όλο τον οικονομικό σου προϋπολογισμό.

Ποια είναι spend less μοντέλα; Μα πολύ απλά, αυτά που έχουν χαμηλά έξοδα συντήρησης, χρήσης, ή απόκτησης, αυτά που «τα χαίρεσαι» χωρίς να ξοδεύεις πολλά, αυτά που σε σχέση με ένα αυτοκίνητο 7ετίας είναι… η μέρα με τη νύκτα! Με απλές μαθηματικές πράξεις αποδεικνύεται ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα, συγκριτικά με αυτά προ 7ετίας, πέρα από το αρχικό κόστος αγοράς, μπορούν να σου αποταμιεύσουν κι ένα σεβαστό αριθμό χρημάτων, το οποίο προκύπτει από την εξαιρετική οικονομία λόγω της χαμηλότερης κατανάλωσης, αλλά και των μηδενικών ή εξαιρετικά χαμηλών τελών κυκλοφορίας. Φυσικά αυτό είναι απόρροια και της σύγχρονης αυτοκινητιστικής τεχνολογίας, η οποία έχει προχωρήσει τόσο πολύ τα τελευταία χρόνια προσφέροντας στο αγοραστικό κοινό αυτοκίνητα που πέρα από οικονομικά στη χρήση, διαθέτουν και προηγμένες τεχνολογίες ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. 

Μερικά χαρακτηριστικά παραδείγματα των παραπάνω είναι τα Ford Fiesta 1,0 Ecoboost, SEAT Ibiza 1,2 TDI και Kia Rio 1,1 CRDi, από την κατηγορία των μικρών, αλλά και του Toyota Aygo 1,0 από τα μίνι. 

Το μαγικό νούμερο 99 γρ./χλμ και ο πράσινος Δακτύλιος
Αναφερόμαστε στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες αφενός εξασφαλίζουν μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, αφετέρου επιτρέπουν την ελεύθερη πρόσβαση επί καθημερινής βάσεως στο Πράσινο Δακτύλιο. Αντίθετα δηλαδή με ένα παλιό αυτοκίνητο που υπάγεται στα «μονά-ζυγά», ένα καινούριο με εκπομπές ρύπων κάτω από 140γρ./χλμ. μπαίνει κάθε μέρα στο κέντρο της πόλης.

Το service: Τα παλιά αυτοκίνητα… «ζητούν» 
Ένα μεγάλο σε κυβισμό και 7ετίας αυτοκίνητο, έχει πολύ μεγαλύτερα έξοδα από ένα σύγχρονο καινούριο. Τόσο όσον αφορά τα τέλη κυκλοφορίας που αναφέραμε, όσο και από πλευράς κόστους service, αφού ένα παλιό 7ετίας αρχίζει και… ζητάει, ενώ ένα σύγχρονο καινούριο μοντέλο το μόνο που χρειάζεται είναι νερά στο ψυγείο και λάδια στον κινητήρα. Και επιπλέον, στο μεν καινούριο τα διαστήματα των service είναι πιο αραιά, ενώ στο παλιό, συχνότερα και ακριβότερα όπως και το καινούριο συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση που σε γλιτώνει από μεγάλα κόστη επισκευής.

Ο χαμηλός κυβισμός: Όσο λιγότερα τα κυβικά, τόσο καλύτερα!
Τα λίγα κυβικά συνοδεύονται από πολλά καλά και τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν την τύχη να επωφελούνται των τεχνολογιών εκείνων που επιτρέπουν ικανή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση από μικρούς κινητήρες. Καθώς ο κυβισμός τους σπάνια ξεπερνάει τα 1,4 λίτρα, έτσι δεν επιβαρύνονται με τεκμήριο μεγαλύτερο των 4,600 ευρώ, που είναι το δεύτερο μεγαλύτερο μετά το βασικό που είναι 4.000 ευρώ. Αναλόγως η σύγχρονη τεχνολογία τα έχει προικίσει με κινητήρες που εκπέμπουν (τις περισσότερες φορές) κάτω από 100 γρ./χλμ. απαλλάσσοντάς από τα τέλη κυκλοφορίας. Ο ίδιος λόγος είναι που τα απαλλάσσει από «έκτακτες εισφορές» που εφευρίσκει η Κυβέρνηση, ενώ τους εξασφαλίζει και χαμηλό κόστος ασφάλισης που είναι άμεσα συνδεδεμένα με τον κυβισμό και την τιμή του αυτοκινήτου.

Κατανάλωση: Σημείο αναφοράς
Πακέτο με το μικρό κυβισμό, πάει και η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία ρίχνει κατακόρυφα και τα πάγια έξοδα. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι, μία διαφορά της τάξης του 1,5 λτ./100 χλμ. (η μικρότερη δηλαδή μεταξύ ενός καινούριου και ενός αντίστοιχου 7ετίας) αντιστοιχεί σε 400-600 ευρώ το χρόνο κέρδος, ανάλογα και με το είδος του καυσίμου. 
Αναλογιζόμενοι λοιπόν όλους τους παραπάνω παράγοντες, επιλέξαμε 4 μοντέλα που πληρούν τις συγκεκριμένες προδιαγραφές και τα οποία βρίσκονται και ψηλά στην προτίμηση του αγοραστικού κοινού. Ας τα δούμε κι ας τα κρίνουμε λοιπόν ανά κατηγορία.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »