" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σαν diesel το Kia Rio έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με δυο διαφορετικής χωρητικότητας κινητήρες (1,1 και 1,4 λίτρων) οι οποίοι απαλλάσσονται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Ο κινητήρας 1,0 λίτρου και απόδοσης 100 ίππων, του Fiesta, απαιτεί 4,3 λτ. καυσίμου για κάθε 100 χλμ. ενώ απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας μιας και εκπέμπει 99 γρ./χλμ.

Κινητήρες – Κατανάλωση: Το σημείο κλειδί για την τελική επιλογή!

Διαβάστηκε από 17820 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/3/2014

Το τι υπάρχει κάτω από το καπό ενός μοντέλου είναι σημαντικό για τον αγοραστή. Για παράδειγμα, το πόσο αποδοτικός είναι ο κινητήρας σε συνάρτηση με την κατανάλωση καυσίμου, μπορεί να αποτρέψει ή να οδηγήσει στην τελική επιλογή αγοράς. 
Το Aygo συγκριτικά με τις προηγούμενες γενιές του εκπέμπει πλέον 99 γρ./χλμ, νούμερο που επιτεύχθηκε έπειτα από τις ραφιναρισμένες ρυθμίσεις των μηχανικών στο 3κυλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. Έχει απόδοση 68 ίππων και καταναλώνει 4,3 λτ./100 χλμ. Ο κινητήρας είναι πολύ σπιρτόζος, αν και ακούγεται ελάχιστα στις υψηλές στροφές. 
Ο 3κυλινδρος Ecoboost της Ford έχει αποδειχτεί «λίρα 100». Με κυβισμό 1,0 λίτρου και απόδοση 100 ίππων, απαιτεί μόλις 4,3 λτ. καυσίμου για κάθε 100 χλμ. ενώ απαλλάσσεται επίσης από την καταβολή τελών κυκλοφορίας μιας και εκπέμπει 99 γρ./χλμ διοξείδιο του άνθρακα. Χωρίς κραδασμούς, με αρκετή δύναμη, αλλά κυρίως μεστό τράβηγμα από χαμηλά μέχρι να «τελειώσει» το στροφόμετρο, ο πολιτισμένος κινητήρας δείχνει το ιδανικό ταίρι στο δυναμικό πλαίσιο του Fiesta
Σαν diesel το Kia Rio έχει τη δυνατότητα να εξοπλιστεί με δυο διαφορετικής χωρητικότητας κινητήρες (1,1 και 1,4 λίτρων) οι οποίοι αμφότεροι απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας, μιας και έχουν 94 γρ./χλμ CO2. O μικρότερος σε κυβισμό αποδίδει 75 ίππους, ενώ ο 1,4 90 ίππους. Σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα είναι και η κατανάλωση. Μόλις 3,6 λτ./100 χλμ!
Το SEAT Ibiza, τέλος, έχει έναν 1,2 diesel κινητήρα με μέγιστη ισχύ 75 ίππους στις 4.200 στροφές και ροπή 180 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Το γεγονός αυτό δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό του Ibiza, να απολαμβάνει τράβηγμα και δύναμη από χαμηλά, την ίδια στιγμή που η κατανάλωση καυσίμου περιορίζεται στα 3,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα μεικτής διαδρομής, ενώ οι εκπομπές CO2 είναι μόνο 99 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, αλλά και κατανάλωση καυσίμου, μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.