To Subaru BRZ.

Tα σπορ χαρακτηριστικά είναι έντονα στο GT 86.

Στα σκαριά τα νέα BRZ/GT 86

2.675 Επισκέψεις στο άρθρο (19/9/2019)

Πληθαίνουν οι φήμες ότι οι δύο φίρμες θα παρουσιάσουν τον άλλο μήνα τα concept τους για την επόμενη γενιά των BRZ και GT 86. Ποια είναι τα κακά νέα για το θέμα του μοτέρ τους;


Έτοιμες να παρουσιάσουν δύο concept πάνω στα οποία θα βασιστούν τα επόμενα GT 86 και BRZ είναι η Toyota και η Subaru αντίστοιχα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο που θα ανοίξει τις πόρτες του τον επόμενο μήνα.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως τα δύο μοντέλα θα αναπτυχθούν και θα κατασκευάζονται για μια ακόμη φορά από κοινού και θα βασιστούν πάνω σε μια εξελιγμένη έκδοση της τωρινής τους πλατφόρμας αφού τόσο η ΤΝGA καινούρια αρχιτεκτονική που έχει αναπτύξει η Toyota όσο και η Global πλατφόρμα της Subaru δεν φαίνεται πως είναι συμβατές για το μέγεθος και τα χαρακτηριστικά ενός τέτοιου σπορ πισωκίνητου αυτοκινήτου.

Οι φήμες για την πηγή ισχύος είναι πολλές και επί το πλείστον, για εμάς εδώ στην Ευρώπη τουλάχιστον, δεν είναι ενθαρρυντικές. Ο λόγος είναι ότι πηγές από την Ιαπωνία κάνουν λόγο πως ο 2λιτρος FA20 κινητήρας θα αποτελέσει παρελθόν και στην θέση του θα τοποθετηθεί ο FA24 των 2,4 λίτρων που συναντούμε και στα Subaru Legacy και Αscent. H ισχύς του λέγεται πως θα είναι κοντά στα 220 άλογα με το καλό νέο να είναι πως θα διατεθεί τόσο με 6άρι μηχανικό όσο και με 6άρι αυτόματο κιβώτιο.

Με δεδομένο ότι τα δύο μοντέλα θα βασιστούν πάνω στην πλατφόρμα της τωρινής γενιάς δεν θα πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αλλαγές στην εμφάνιση ή τις δυνατότητές τους. Πάρα ταύτα, τα δύο μοντέλα θα διατηρήσουν τον fun-to-drive χαρακτήρα τους.
 
 H νέα γενιά των δύο μοντέλων αναμένεται να μπει σε παραγωγή το 2021.
 

BRIDGESTONE TURANZA 6
test center