
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα 300 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. δίνουν στο Peugeot 308 εμφατικό τράβηγμα από τα χαμηλά, με εύρωστη και πολιτισμένη λειτουργία.
Τα όργανα μετρήσεων αποκαλύπτουν για τα BMW Σειρά 1 και Peugeot 308
4.093 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2022)
BMW Σειρά 1 vs Peugeot 308: Ποιο καίει, ποιο προσπερνά, ποιο κάνει φασαρία, ποιο χωράει περισσότερα, ποιο φρενάρει… Απαντήσεις για κάθε απορία.
Κινητήρας: Προσπερνά για πλάκα, «καίει» ελάχιστα σε ταξίδι το 308
Παρότι ισχυρότερο σε ιπποδύναμη κατά 14 άλογα (130 PS), το Peugeot 308 είναι πιο οικονομικό. Ειδικότερα, «καίει» μισό λίτρο λιγότερο σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center (5,7 λτ./100 χλμ.), ενώ σε συνθήκες ταξιδιού είναι ακόμη πιο «φειδωλό», καταναλώνοντας μόλις 3,6 λτ./100 χλμ.! Μάλιστα, αν συγκρίνουμε τα 5,1 λτ. του γερμανικού hatchback με το μικρότερο ρεζερβουάρ, το Peugeot 308 έχει αυτονομία ταξιδιού +400 χλμ.! Από εκεί και πέρα, αξιοποιώντας το αποτελεσματικό αυτόματο κιβώτιο EAT8, το 308 επιταχύνει εξαιρετικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις, για αυτό και είναι ταχύτερο κατά 0,3 δλ.. Από την άλλη πλευρά, πιο άμεση στην επιτάχυνση από στάση είναι η BMW Σειρά 1 (0-100 χλμ./ώρα στα 10,1). Στα αρνητικά των δύο μοντέλων βάζουμε τον περιορισμό κίνησης στον πράσινο Δακτύλιο λόγω των εκπομπών αέριων ρύπων πάνω από 120 γρ. CO2/χλμ..
Χώροι: Πιο ευρύχωρη καμπίνα στην Σειρά 1, περισσότερα μπαγκάζια στο 308
Υπολογίζοντας ότι και στα δύο αυτοκίνητα οι ψηλοί επιβάτες θα δυσκολευτούν, η BMW Σειρά 1, παρότι πιο στενή στην πίσω καμπίνα, έχει μπόλικο «αέρα» για τα γόνατα στα 14,8 εκατοστά. Πιο βολική, ακόμη και για 3 ενήλικους επιβάτες, είναι η καμπίνα του Peugeot 308, το οποίο έχει και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ στα 412 λτ..

Το 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Σειράς 1 εξισορροπεί την χαμηλή ισχύ του κινητήρα, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση με την απόκρισή του.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μάρκα/Μοντέλο | PEUGEOT 308 | BMW ΣΕΙΡΑ 1 | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
Μετρήσεις AutoΤρίτη | ||||||
Λάστιχα δοκιμής - Μάρκα | MICHELIN | PIRELLI | ||||
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,6 | 10,1 | ||||
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,4 | 35,1 | ||||
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 5,7 | 6 | ||||
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,6 | 7,9 | ||||
Θόρυβος στα 100 (db) | 67,7 | 66,8 | ||||
Θόρυβος στα 120 (db) | 69,4 | 68,9 | ||||
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7 | 8,8 | ||||
Μέτρηση κατανάλωσης στον αυτοκινητόδρομοΚατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα)
|
3,6 | 5,1 | ||||
Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 5,7 | 6,2 | ||||
Μέγιστη πραγματική αυτονομία με γεμάτο ρεζερβουάρΑυτονομία (χλμ.)
|
1472 | 824 | ||||
Εσωτερικό πλάτος πίσω (μέτρα) | 1,36 | 1,34 | ||||
Εσωτερικό πλάτος εμπρός (μέτρα) | 1,42 | 1,41 | ||||
Χώρος για τα γόνατα (εκατ.) | 10,2 | 14,8 | ||||
Χώρος για το κεφάλι (εκατ.) | 2,8 | 1,8 | ||||
Πόσο μεγάλος είναι ο χώρος αποσκευών (εργοστασιακό στοιχείο)Πραγματικός χώρος αποσκευών (λίτρα)
|
384 | 380 | ||||
Είναι η απόσταση από το κατώφλι της πόρτας μέχρι το πάτο του προτ-μπαγκάζ (εσωτερικό)Κατώφλι φόρτωσης - Εσωτερικό (εκ.)
|
16,5 | 7 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το κατώφλι. Όσο πιο χαμηλό, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση βαριών αντικειμένωνΚατώφλι φόρτωσης - Εξωτερικό (εκ.)
|
63,5 | 62,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105,5 | 101,5 | ||||
Είναι το μέγιστο εσωτερικό πλάτος του πορτ-μπαγκάζΜέγιστο Εσωτερικό πλάτος πόρτ μπαγκάζ (εκ.)
|
105,5 | 101,5 | ||||
Είναι το ελάχιστο μήκος του πορτ-μπαγκάζΕλάχιστο Μήκος Πόρτ-μπαγκάζ (εκ.)
|
805 | 795 | ||||
Είναι η το εωτερικό ύψος του προτ-μπαγκάζΕσωτερικό ύψος Πόρτ-μπαγκάζ (δάπεδο-εταζέρα)
|
510 | 460 | ||||
Είναι η απόσταση από το έδαφος μέχρι το χερούλι της πόρτας όταν είναι ανοικτή. Δείχνει πόσο εύκολα θα κλείσεις την πόρτα και το αν βρίσκει το κεφάλι σου όταν είσαι όρθιος.Υψος ανοίγματος πόρτας (εκ.)
|
195 | 196,5 | ||||
Είναι το πλάτος ανοίγματος της πόρτας του πορτ-μπγκάζ. Όσο πιο μεγάλο, τόσο πιο εύκολη η φόρτωση ογκωδών αντικειμένων.Πλατος Ανοιγματος πόρτας (εκ.)
|
108 | 105 |