Τα MINI δεν ξεχωρίζουν όπως παλιά και φταίει η ηλεκτροκίνηση για αυτό!

Τα MINI δεν ξεχωρίζουν όπως παλιά και φταίει η ηλεκτροκίνηση για αυτό!

2.798 Επισκέψεις στο άρθρο (8/2/2024)

- Η ηλεκτροκίνηση έφερε τα πάνω κάτω στη σχεδίαση γιατί έδωσε μεγαλύτερη ελευθερία στους κατασκευαστές
- Μοντέλα που είχαν προβάδισμα και τα διάλεγε ο κόσμος για τη σχεδίαση (π.χ. Cooper & 500άκι) έχουν τώρα περισσότερο ανταγωνισμό
- Τα μοντέλα της MINI δεν ξεχωρίζουν πλέον ανάμεσα στα άλλα ηλεκτρικά όσο πριν
- Η Fiat τα καταφέρνει λόγω μικρού μεγέθους & κατηγορίας, ενώ η MINI χάνεται στον νέο ανταγωνισμό

Η ηλεκτροκίνηση έφερε τα πάνω κάτω στη σχεδίαση γιατί έδωσε μεγαλύτερη ελευθερία στους κατασκευαστές

Η ηλεκτροκίνηση άνοιξε τον ασκό του Αιόλου στη σχεδίαση, έφερε τα πάνω κάτω και επέτρεψε σε όλες τις μάρκες να λανσάρουν μοντέλα όμορφα, έξυπνα και μοναδικά. Που σημαίνει πως όσες μάρκες είχαν βασίσει την ύπαρξή τους σε αυτό το τρίπτυχο, μπορεί να χάσουν. Γιατί;
 

Μοντέλα που είχαν προβάδισμα και τα διάλεγε ο κόσμος για τη σχεδίαση (π.χ. Cooper & 500άκι) έχουν τώρα περισσότερο ανταγωνισμό

Όταν η ηλεκτροκίνηση ήταν ακόμη φρέσκο πράγμα, η ανησυχία όλων ήταν για τις μάρκες που έχουν συνδέσει το σήμα τους με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Μάρκες με υπεραυτοκίνητα, σαν τη Ferrari ή μάρκες με μοναδικούς κινητήρες, όπως η Subaru με τον μπόξερ. Όμως φαίνεται πως ο μεγαλύτερος κίνδυνος δεν έχει σχέση με τον κινητήρα. Αλλά με τη σχεδίαση.
 
Βλέπεις η ηλεκτροκίνηση έφερε όλη την αυτοκινητοβιομηχανία να σχεδιάζει μοντέλα από το μηδέν. Ακόμη περισσότερο έφερε στην αγορά νέους παίκτες που έπρεπε τα μοντέλα τους να κάνουν «μπαμ», και η σχεδίαση έχει πάντα τον πρώτο λόγο.
 

Τα μοντέλα της MINI δεν ξεχωρίζουν πλέον ανάμεσα στα άλλα ηλεκτρικά όσο πριν

Που σημαίνει πως αν μια μάρκα είχε τη σχεδίαση ως το πρώτο της χαρακτηριστικό, ο ανταγωνισμός ξαφνικά έγινε τεράστιος. Έτσι από τη μία η Fiat και από την άλλη η MINI, με τη γκάμα του 500 και ολόκληρη τη γκάμα της αντίστοιχα, ξαφνικά δεν ξεχωρίζουν τόσο από τα άλλα μοντέλα γύρω τους. Έβλεπες ένα MINI στο δρόμο και φαίνεται αμέσως ξεχωριστό, μοναδικό, όμορφο. Το ίδιο και το 500. Μόνο που τώρα τα μοντέλα που περιγράφονται ως μοναδικά, ξεχωριστά και όμορφα είναι πολλά.
 

Η Fiat τα καταφέρνει λόγω μικρού μεγέθους & κατηγορίας, ενώ η MINI χάνεται στον νέο ανταγωνισμό

Και ενώ η Fiat έχει τη διέξοδο, καθότι μαζί με τη σχεδίαση έχει το μέγεθος και την τοποθέτησή της στην αγορά, η MINI φαίνεται πιο παγιδευμένη. Η νέα γενιά μοντέλων της, βασικά ηλεκτρικά, έχει να ανταγωνιστεί άλλα ηλεκτρικά, που ενώ δε μοιάζουν με MINI, έχουν τα δικά τους ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Και με αυτά, ο ανταγωνισμός δεν «εξαφανίζεται» πλέον δίπλα σε ένα MINI, όπως γινόταν κάποτε. Με κοινό στοιχείο το ότι μιλάμε για ηλεκτρικά, η MINI τώρα πρέπει να σταθεί δίπλα σε μοντέλα όπως τα νέα Smart, ή ακόμη και μοντέλα από νέες μάρκες από την Κίνα. Μοντέλα που όχι μόνο δεν «εξαφανίζονται», αλλά και ξεχωρίζουν.
 
Εσύ όμως τι λες; Θα καταφέρει η MINI να βγει από το αδιέξοδο και τελικά να ξεχωρίσει, όπως έκανε η Fiat με τα 500; Ή μήπως η ηλεκτροκίνηση θα αποτελέσει το άδοξο τέλος της;
 

TI LINGLONG AGORAZO
skoda