" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test: C4 Cactus 1,2

Διαβάστηκε από 27050 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/1/2016

Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του «προχωρημένου» σε design Citroen C4 Cactus συνδυάζει το στυλ με την οικονομία στην κτήση και στη χρήση.

 
What’s new
- Kινητήρας βενζίνης 1,2 λτ. με 82 ίππους
- Πληρώνει 107 ευρώ τέλη
- Από 12.840 ευρώ

+ Εμφάνιση, κατανάλωση, αποτελεσματικότητα φρένων, άνεση, τιμή-εξοπλισμός
- Φινίρισμα καμπίνας, τιμόνι-επιλογέας, πίσω παράθυρα με μεντεσέ

Το C4 Cactus βάζει γκολ από τα αποδυτήρια με την εμφάνιση και το μοντέρνο design. Κουβαλά μια ιδιαίτερη σχεδιαστική φιλοσοφία, που το κάνει ξεχωριστό για τα δεδομένα των μικρών crossover. Αυτό το έχει βοηθήσει να «πουλάει» (το πρώτο 9μηνο του 2015 ήταν στην 5η θέση πανευρωπαϊκά στην κατηγορία των μικρών crossover). Αυτά που κάνουν τη διαφορά, εκτός από τα στενόμακρα LED, τις ιδιαίτερες ράγες οροφής και τους «πρησμένους» προφυλακτήρες, είναι τα πλαστικά «air bumps» στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές. Η έκδοση 1,2 PureTech αποτελεί τη βάση της βενζινοκίνητης γκάμας και όπως ολόκληρη η σειρά του Cactus χαρακτηρίζεται από την προσπάθεια διατήρησης του βάρους χαμηλά. Σύμφωνα με την Citroen το Cactus (που βασίζεται στο πάτωμα του C3 πάντως) είναι κατά μέσο όρο 200 κιλά ελαφρύτερο από τη C4. 

Με τιμή δέλεαρ  
Η τιμή του C4 Cactus 1,2 Pure Tech είναι αρκετά δελεαστική. Μάλιστα είναι ένα από τα οικονομικότερα βενζινοκίνητα compact crossover. Στην βασική έκδοση Live η τιμή του με απόσυρση είναι 12.840 ευρώ. Το πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει κάποιο αξιοσημείωτη έλλειψη προσφέροντας όλα τα απαραίτητα.

 
  • PANDELIS

    Είναι ένα ιδιαιτέρως αξιόλογο αυτοκίνητο με πολύ καλό value for money αλλά οδηγώντας το έχω παρατηρήσει το εξής το οποίο με προβληματίζει: η πίσω ανάρτηση στο μοντέλο δοκιμής έδειχνε να τερματίζει στην παραμικρή λακούβα (με 2 άτομα χωρίς αποσκευές) και κοπανούσε έντονα, θυμίζοντας στην οδήγηση ένα παλιό γαλικό αυτοκίνητο που το έχεις υπερφορτώσει και η ανάρτηση έχει τερματίσει με αποτέλεσμα να κοπανάει, καταπονόντας το σκελετό του αυτοκινήτου. Μήπως μπορούμε autotriti να δούμε γιατί συνέβαινε αυτό; Εάν και εφόσον το συγκεκριμένο προϊόν δεν είχε κάποια ζημιά (test drive πρόσφατης έκθεσης στο αεροδρόμιο 11.2015), τότε η Citroen ωφείλει να λάβει άμεσα μέτρα και να επαναρυθμίσει την ανάρτηση.

      8
  • citroart

    ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΑ ΑΠΟ ΑΡΤΑ ΜΕΧΡΙ ΓΙΑΝΝΕΝΑ.ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΓΕΜΑΤΟ ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΑΘΛΙΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ.ΕΜΕΙΝΑ ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ! ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΟ..ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΩ...

      4