ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Θα αγόραζες αυτοκίνητο από μια ολοκαίνουργια μάρκα;

Θα αγόραζες αυτοκίνητο από μια ολοκαίνουργια μάρκα;

3.571 Επισκέψεις στο άρθρο (22/10/2022)

Πόσο εμπιστεύεσαι μια μάρκα που μόλις άρχισε να φτιάχνει αυτοκίνητα; Τόσο ώστε να ακουμπήσεις όλες σου τις οικονομίες και να ελπίζεις για το καλύτερο;

autotriti team

Μάρκες χωρίς «όνομα», χωρίς εγγυήσεις, χωρίς ιστορία! Θα το έκανες;

Οι ηλεκτροκίνητες μάρκες ξεφυτρώνουν πιο γρήγορα από ποτέ, όμως τα μοντέλα που μας δείχνουν είναι τα περισσότερα στα χαρτιά, ή στην καλύτερη, πρωτότυπα. Όμως για να πάρεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, πληρώνεις μπροστά, και περιμένεις. Πολύ. Θα το έκανες;
 
Όλοι θέλουν να γίνουν Tesla. Όμως η Tesla δεν ξεφύτρωσε σε μία νύχτα και, όσο καινούργια και να είναι, έχει πίσω της μια πορεία μάλλον συγκρατημένη, και περιστοιχισμένη από πολλή και σκληρή δουλειά. Παρόλα αυτά έχει βγάλει και κάμποσες «παιδικές ασθένειες» με ουκ ολίγα συμβάντα (φωτιές, ατυχήματα ή ακόμα και δυστυχήματα με χαμένες ζωές στην Αμερική).
 
Σίγουρα μάρκες σαν την Tesla θα υπάρξουν κι άλλες, όμως πως ξέρεις ποιά είναι άξια της εμπιστοσύνης σου, τόσο ώστε να αφήσεις την σιγουριά των παραδοσιακών κατασκευαστών και να την πληρώσεις μπροστά;
 
Μάρκες όπως η Rivian, στην Αμερική, ζήτησαν από τους προσεχείς πελάτες τους να πληρώσουν μέχρι και το 75% του αυτοκινήτου τους τρία χρόνια πριν την παράδοσή του. Σκέψου, μια μάρκα που δεν έχεις ξανακούσει, που έχει δείξει ένα μοντέλο ως πρωτότυπο, και δείχνει ωραίο και πολλά υποσχόμενο, σου δίνει 3 χρόνια για την παράδοση και εσύ πληρώνεις μπροστά. Θα το έκανες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Και όμως, πολύς κόσμος το κάνει και έτσι η αγορά εξελίσσεται, αν και σίγουρα κάπου, κάποτε, κάποιοι όλο και θα χάνουν τα λεφτά τους. Όμως η αγορά είναι μόνο το πρώτο ρίσκο με μια νέα μάρκα.
 
Βλέπεις, αυτό που αγοράζεις όταν προτιμάς μια παραδοσιακή μάρκα δεν είναι μόνο το αυτοκίνητο. Είναι ολόκληρη η φιλοσοφία που η μάρκα έχει γύρω από την αυτοκίνηση, την απόκτηση, τη χρήση, την υποστήριξη, το δίκτυο, την εξυπηρέτηση, την παράδοση και το όνομά της.
 
Αν πας με κάτι καινούργιο, όλα αυτά είναι άγνωστες ποσότητες. Πως έχουν αποφασίσει ότι θα υποστηρίξουν τους πελάτες που ήδη πλήρωσαν, όταν όλο το ενδιαφέρον είναι να φέρουν νέους; Πως θα καλύψουν τις εγγυήσεις; Πως θα παρέχουν σέρβις; Και τελικά πόσο εύκολο θα είναι όλο το «πακέτο» της ιδιοκτησίας του αυτοκινήτου;
 
Αν όλα αυτά είναι πρόβλημα για εσένα, σίγουρα δεν είναι για πολύ κόσμο. Σκέψου μόνο πόσοι αγόρασαν μεταχειρισμένα Tesla εισαγωγής χωρίς ιδέα για όλα αυτά. Για μερικούς η Tesla είναι πλέον μία αξιόπιστη μάρκα και η αγορά ενός αυτοκινήτου της δεν παρέχει κανένα ρίσκο, ενώ άλλοι την κοιτούν ακόμα καχύποπτα. Όταν όμως αγοράζεις μεταχειρισμένο εισαγωγής μιας μάρκας με μηδενικό δίκτυο, απλά... ελπίζεις για το καλύτερο.
 
Τι λες λοιπόν; Θα εμπιστευόσουν μια νέα μάρκα τόσο ώστε να αφήσεις πίσω σου όλους τους παραδοσιακούς κατασκευαστές και να ρίξεις τα χρήματά σου και το χρόνο σου πάνω της;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ford
ford
4green