Το Παρίσι θέλει να διώξει τα μεγάλα SUV αυξάνοντας τα τέλη στάθμευσης

Το Παρίσι θέλει να διώξει τα μεγάλα SUV αυξάνοντας τα τέλη στάθμευσης

2.101 Επισκέψεις στο άρθρο (27/11/2023)

- Ακριβότερα τέλη στάθμευσης στα βαριά ΙΧ με στόχο τα SUV.
- ΙΧ με θερμικό κινητήρα άνω των 1,6 τόνων και ηλεκτρικά άνω των 2 τόνων.
- Στις 4 Φεβρουαρίου το δημοψήφισμα.
- «Δε θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι σε λίγους μήνες», είπε ο αντιδήμαρχος.

Ακριβότερα τέλη στάθμευσης στα βαριά ΙΧ με στόχο τα SUV.

Στο επίκεντρο της επικαιρότητας έρχεται και πάλι το Παρίσι αναφορικά με τα αυτοκίνητα που κινούνται στην πρωτεύουσα της Γαλλίας. Όπως έγινε γνωστό, η «πόλη του φωτός» στοχεύει να διώξει από το κέντρο του τα βαριά αυτοκίνητα, αυξάνοντας τα τέλη στάθμευσης, κίνηση η οποία θα αφορά και τα ηλεκτρικά και σε πρώτη φάση φαίνεται πως στοχεύει τα SUV! Η τελική απόφαση ωστόσο αναμένεται να παρθεί μετά από δημοψήφισμα που θα γίνει στις 4 Φεβρουαρίου 2024.

ΙΧ με θερμικό κινητήρα άνω των 1,6 τόνων και ηλεκτρικά άνω των 2 τόνων

Δεδομένου ότι τα SUV είναι δύσκολο να διακριθούν από άλλα μοντέλα, το Δημαρχείο θέλει να καθιερώσει ακριβότερα τέλη στάθμευσης για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης βάρους άνω των 1,6 τόνων, αλλά και για ηλεκτρικά οχήματα άνω των δύο τόνων. Για να προσδιορίσουν το βάρος ενός αυτοκινήτου, σαρωτές (scanners) θα διαβάζουν την πινακίδα κυκλοφορίας του ΙΧ, η οποία θα συνδέεται με το μοντέλο και το βάρος του.

Στις 4 Φεβρουαρίου το δημοψήφισμα

Όπως ανακοινώθηκε η ψηφοφορία από τους πολίτες του Παρισιού θα γίνει στις 4 Φεβρουαρίου, με το δημοψήφισμα να έχει τοπικό χαρακτήρα. Να σημειωθεί πως με τον ίδιο τρόπο (δημοψήφισμα) οι πολίτες του Παρισιού τον περασμένο Σεπτέμβριο ενέκριναν την απαγόρευση ενοικίασης σκούτερ.

«Δε θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι σε λίγους μήνες», είπε ο αντιδήμαρχος

Υπό τη δήμαρχο Anne Hidalgo, το Παρίσι αύξησε εδώ και χρόνια την πίεση στους οδηγούς ανεβάζοντας το κόστος στάθμευσης και σταδιακά απαγορεύοντας τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, ενισχύοντας παράλληλα το δίκτυο ποδηλατοδρόμων στην πρωτεύουσα. Έτσι, το Παρίσι ετοιμάζεται για ένα ακόμα βήμα στην ίδια κατεύθυνση, στο οποίο αναφέρθηκε και ο αντιδήμαρχος του Παρισιού, David Belliard:

«Πρέπει να μειώσουμε τον αριθμό και το μέγεθος των αυτοκινήτων στην πόλη, γι αυτό θα υποβάλουμε σε ψηφοφορία το ερώτημα πόσος χώρος πρέπει να υπάρχει για αυτόν τον τύπο οχημάτων (σ.σ. SUV) στο Παρίσι. Η ψηφοφορία για τα SUV είναι να πούμε σε όλους όσους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τα ιδιωτικά τους αυτοκίνητα επειδή είναι οι πιο πλούσιοι πως σε λίγους μήνες, δεν θα είναι ευπρόσδεκτοι στο Παρίσι με τέτοιου είδους συμπεριφορά».    

ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL