• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μοντέλο υιοθετεί λίγες αλλά σαφείς αλλαγές στην εμφάνισή του.

Μια πρώτη ιδέα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα Skoda Scala RS έδωσε ο Νikita Aksyonov.

To Skoda Scala RS;

Διαβάστηκε από 2481 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/12/2018
 

Aυτή είναι η πρόταση ανεξάρτητου σχεδιαστή για το πως θα μπορούσε να μοιάζει μια υψηλών επιδόσεων έκδοση του Skoda Scala RS. Πώς σας φαίνεται;

Έχει περάσει μια εβδομάδα περίπου από την ημέρα που η Skoda αποκάλυψε με κάθε επισημότητα το νέο Scala, ώστε να ριχτεί στη μάχη στην δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίων απέναντι στα VW Golf, Ford Focus, Ηοnda Civic κ.α

Τα περισσότερα μοντέλα που θα κληθεί να ανταγωνιστεί το νέo Scala έχουν πάντως ένα κοινό. Αυτό είναι ότι στην κορυφή της γκάμας τους έχουν μία ή και περισσότερες εκδόσεις υψηλών επιδόσεων, τα λεγόμενα hot-hatch, που απευθύνονται σε ένα κοινό που αναζητεί στο αυτοκίνητό του μεγαλύτερη ισχύ και πιο σπορ χαρακτηριστικά τόσο σε εμφάνιση όσο και σε οδηγική συμπεριφορά.
 
Από την πλευρά της, η Skoda δεν έχει αποκαλύψει αν θα προχωρήσει και αυτή σε μια τέτοια έκδοση για το νέο Scala, ωστόσο, σύμφωνα με πηγές από το στρατόπεδο της μάρκας, αυτό το ενδεχόμενο είναι κάτι που συζητείται. Μια πρώτη ιδέα για το πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα Skoda Scala RS έδωσε μέσα από δύο ψηφιακές εικόνες ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Νikita Aksyonov, με τον ίδιο να αναφέρει πως εμπνεύστηκε αρκετά από την RS έκδοση του Kodiaq.

Σε σχέση με το Scala που είδαμε να παρουσιάζεται στο Ισραήλ, το μοντέλο υιοθετεί λίγες αλλά σαφείς αλλαγές στην εμφάνισή του. Συγκεκριμένα, τόσο η γρίλια όσο και οι ζάντες αλουμινίου λαμβάνουν μαύρου χρώματος φινίρισμα, τα κάτω φωτιστικά σώματα έχουν αφαιρεθεί, ενώ πέρα από τα γράμματα RS στο πλάι του αμαξώματος, ο Aksyonov θέλησε να τονώσει ακόμα περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, διακοσμώντας το καπό με μια μαύρη αγωνιστικού τύπου λωρίδα.

Μπορεί το Vision RS να έπαιρνε ισχύ από ένα υβριδικό κινητήριο σύνολο αποτελούμενο από τον 1,5 λίτρων TSI και δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ιπποδύναμης 245 ίππων, ωστόσο οι πληροφορίες κάνουν λόγο, πως αν η Skoda προχωρούσε στην κατασκευή του, δεν θα προτιμούσε μια τέτοια υβριδική επιλογή. Αντίθετα, διάφορες διαρροές κάνουν λόγο πως το χρίσμα θα έπαιρνε ο 2λιτρος TSI, με την απόδοση του να κινείται στα 200 με 220 άλογα.

Εσείς τι λέτε; Θα θέλατε να δείτε ένα τέτοιο hot hatch;