Το νέο ΚTM X-Bow GT-XR αποκαλύφθηκε ως ένα αυτοκίνητο νόμιμο για το δρόμο, το οποίο ωστόσο έχει ξεκάθαρο πιστάδικο DNA.
autotriti team
Κόστος 284.900 ευρώ
Η οδική έκδοση του KTM X-Bow αποκαλύφθηκε επίσημα έχοντας μαζί την ονομασία GT-XR. Το νέο ΚTM X-Bow GT-XR μοιάζει πολύ με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα GTX και GT2 που κατασκευάζει η αυστριακή εταιρεία, η οποία θα κατασκευάζει 100 μονάδες ετησίως με το κόστος να ανέρχεται στις 284.900 ευρώ.
Με 500 ίππους και 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα
Η βάση του X-Bow GT-XR είναι ένα ανθρακονημάτινο μονοκόκ αμάξωμα και ένα σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής αντοχής που καθιστούν το βάρος του στα 1.130 κιλά. Σε ότι αφορά τον κινητήρα που το εξοπλίζει, πρόκειται για έναν υπερτροφοδοτούμενο πεντακύλινδρο 2,5 λίτρων της Audi που είναι ρυθμισμένος να προσφέρει 500 ίππους στις 6.350 σ.α.λ. και 581 Nm ροπής στις 5.550 σ.α.λ. Το μοτέρ συνδυάζεται με επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, με την κίνηση να πηγαίνει στους πίσω τροχούς. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 3,4 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 280 χλμ./ώρα.
Προαιρετικά τα κεραμικά φρένα
Υπεύθυνες για να φρενάρουν το ΚTM X-Bow GT-XR είναι 8πίστονες δαγκάνες, ενώ στο προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν και τα κεραμικά φρένα, για όσους επιθυμούν να αναβαθμίσουν το σύστημα πέδησης. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου προέρχεται από τη Sachs και οι τροχοί με ένα μπουλόνι είναι επίσης στον προαιρετικό εξοπλισμό.
Στην καμπίνα του X-Bow GT-XR το τιμόνι είναι αφαιρούμενο και κατασκευασμένο από ίνες άνθρακα, ενώ φιλοξενεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και πολλά μπουτόν. Από κει και πέρα υπάρχουν ένα προαιρετικό σύστημα κάμερας οπισθοπορείας, ένα ηχοσύστημα, φωτισμός LED, κλιματισμός και ένα μικρό ντουλαπάκι.