ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To turbo της Mercedes που έρχεται κατευθείαν από την F1
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To turbo της Mercedes που έρχεται κατευθείαν από την F1

59.753 Επισκέψεις στο άρθρο

Για πρώτη φορά, χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο παραγωγής ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων κατευθείαν από τη Formula 1. «Φοριέται» στην SL 43, σύντομα όμως θα το δούμε και σε άλλα μοντέλα.

Πρώτη φορά σε αμάξι παραγωγής

Μπορεί να ακούγεται βαρύγδουπη ως είδηση, όμως είναι πέρα για πέρα αληθινή, γιατί κάτω από το καπό της νέας Mercedes-AMG SL 43, βρίσκεται ένας 2λιτρος, 4κύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας που έχει ηλεκτρικό turbo, μία «πατέντα» που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο παραγωγής.
 
Μέχρι πρότινος το  ηλεκτρικό turbo ήταν μια τεχνολογία που χρησιμοποιούσε η Mercedes-AMG Petronas F1 στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Αυτή λοιπόν η νέα μορφή υπερπλήρωσης (τούρμπο) εγγυάται ιδιαίτερα άμεση απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ακόμη πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης και αυξάνοντας συγχρόνως και την αποδοτικότητα. Ο στροβιλοσυμπιεστής (e-turbo) λειτουργεί μέσω του ηλεκτρικού συστήματος 48 Volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG). Αυτό έχει αποτέλεσμα, η Mercedes-AMG SL 43 να αποδίδει 280 kW (381 hp) και μέγιστη ροπή 480 Nm συν την πρόσθετη ισχύ των 10 kW (14 hp) που παρέχει στιγμιαία η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Πάμε όμως να δούμε πιο αναλυτικά πως λειτουργεί...


Το ηλεκτρικό τούρμπο της Mercedes λειτουργεί μέσω του κυκλώματος 48 Volt και φτάνει σε ταχύτητες έως 170.000 σ.α.λ..  Ο ηλεκτροκινητήρας έχει πάχος σχεδόν τεσσάρων εκατοστών και ενσωματώνεται απευθείας στον άξονα του στροβιλοσυμπιεστή ανάμεσα στον στρόβιλο στην πλευρά εξαγωγής και τη φτερωτή συμπιεστή στην πλευρά εισαγωγής.

Το ηλεκτρικό τούρμπο της Mercedes λειτουργεί μέσω του κυκλώματος 48 Volt και φτάνει σε ταχύτητες έως 170.000 σ.α.λ.. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει πάχος σχεδόν τεσσάρων εκατοστών και ενσωματώνεται απευθείας στον άξονα του στροβιλοσυμπιεστή ανάμεσα στον στρόβιλο στην πλευρά εξαγωγής και τη φτερωτή συμπιεστή στην πλευρά εισαγωγής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Autotriti.gr
Moto