• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
2 φωτογραφίες »

Τα υβριδικά μοντέλα της Toyota μπορούν να καλύψουν εντός της πόλης σε πραγματικές συνθήκες κοντά στα 850 χλμ..

Το μοντέρνο και εντυπωσιακό C-HR

48.460 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/3/2020

Η Toyota με το C-HR εγκαινίασε την παγκόσμια πλατφόρμα της TNGA και συγχρόνως παρουσίασε τη νέα σχεδιαστική της γλώσσα, εκπλήσσοντας ευχάριστα με το αποτέλεσμα.

Το C-HR σχεδιαστικά κλέβει τις εντυπώσεις με τον τολμηρό σχεδιασμό του με την κουπέ αισθητική του και τις αιχμηρές ακμές και γωνίες που σχηματίζονται στο αμάξωμά του, ενώ το φουτουριστικό του παρουσιαστικό ολοκληρώνεται με τα αιχμηρά φώτα και στις δύο όψεις του.

Με δύο υβριδικά σύνολα 1,8 και 2,0 λτ.
Όπως αναφέραμε και στην εισαγωγή, στον τομέα των κινητήρων η Toyota επέλεξε να μην έχει κάποιον diesel κινητήρα για το νέο C-HR, δίνοντας έμφαση στην υβριδική τεχνολογία. Μάλιστα για το δημοφιλές της SUV έχει δύο διαφορετικές επιλογές κινητήρα.

Η πρώτη αφορά στον 1.800άρη κινητήρα, ο οποίος σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα εμφανίζει απόδοση 122 ίππων και 142 Nm ροπής (μόνο ο θερμικός κινητήρας).

Το σύστημα συνεργάζεται με ένα εξελιγμένο κιβώτιο, ένα σοφιστικέ πλανητικό σύστημα μετάδοσης που θυμίζει CVT, καταφέρνοντας έτσι να διατηρήσει μέση κατανάλωση στα 3,8 λτ./100 χλμ. και μόλις 3,2 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, σύμφωνα με την Toyota. Αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία εντός πόλης 1.343 χλμ.! Δύσκολο φυσικά να καταφέρετε το εργοστασιακό νούμερο, ωστόσο σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, σε πραγματικές συνθήκες μπορείτε να διανύσετε 860 χλμ. με ένα γέμισμα, νούμερο εξαιρετικό για μικρομεσαίο SUV.

Η ισχυρή δίλιτρη επιλογή
Η κορυφαία έκδοση του C-HR εφοδιάζεται με το νέο δίλιτρο κινητήρα βενζίνης σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα 108 ίππων. Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 180 ίππους και στα 190 Nm ροπής. Αντίθετα με την υβριδική έκδοση των 1,8 λίτρων, αυτή διαθέτει ισχυρότερους κινητήρες και μεγαλύτερες μπαταρίες, ενώ αυτές είναι νικελίου-υδριδίου-μετάλλου αντί ιόντων λιθίου της 1,8 λτ. έκδοσης.

Όσον αφορά στην κατανάλωση και την αυτονομία του, σε πραγματικές συνθήκες υπολογίστε για μέσα στην πόλη 3,7 λτ./100 χλμ. και 780 χλμ. αντίστοιχα. Φυσικά στο συγκεκριμένο σύνολο, όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα είναι εμφανώς τονισμένες οι επιδόσεις.

Πάντως και με τα δύο σύνολα το C-HR στο δρόμο είναι από τα πιο ευχάριστα SUV, παρέχοντας υψηλά επίπεδα άνεσης και εξαιρετική ποιότητα κύλισης, ενώ παράλληλα, η πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια δίνει ένα απολαυστικό τόνο στον οδηγό όταν ανεβάσει ρυθμούς.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)