14 φωτογραφίες »

Υψηλή ποιότητα, όμορφος αλλά όχι φλύαρος σχεδιασμός και άψογη εργονομία χαρακτηρίζουν το οδηγοκεντρικό ταμπλό του Toyota C-HR.

Εσωτερικό, κινητήρες & η γνώμη μας

233.957 Επισκέψεις στο άρθρο (14/8/2021)

Εσωτερικό-χώροι: Πιο οδηγοκεντρικό το C-HR, με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Yaris Cross
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων η Toyota ακολουθεί τη λογική «less is more» όπως την ονομάζει, που μεταφράζεται σε ένα ώριμο αισθητικά και λειτουργικά εσωτερικό, χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Έτσι και στα δύο SUV/Crossover της συναντάμε ένα νεανικό και σύγχρονο σε διάκοσμο εσωτερικό με καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών αλλά και αντίστοιχα μελετημένη εργονομία. Ο high-tech αέρας τους εκφράζεται από τις οθόνες αφής στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης. Το ταμπλό του C-HR έχει πιο οδηγοκεντρική σχεδίαση, με τη καμπίνα του Yaris Cross να δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα, όπως υποδηλώνουν τα μεγάλα του πίσω παράθυρα, αλλά και τα 390 λτ. του χώρου αποσκευών, έναντι 377 λτ. στο C-HR παρά το μεγαλύτερο μεταξόνιο του τελευταίου (2.640 χλστ. έναντι 2.560 χλστ. στο Yaris Cross).

Το εσωτερικό του νέου Yaris Cross βασίζεται στο αντίστοιχο του νέου Yaris και όπως και το C-HR συνδυάζει την μοντέρνα εικόνα με καλή ποιότητα κατασκευής. Ο χώρος αποσκευών του είναι στα 390 λτ.!

Το εσωτερικό του νέου Yaris Cross βασίζεται στο αντίστοιχο του νέου Yaris και όπως και το C-HR συνδυάζει την μοντέρνα εικόνα με καλή ποιότητα κατασκευής. Ο χώρος αποσκευών του είναι στα 390 λτ.!

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Κινητήρες: Στο επίκεντρο η υβριδική τεχνολογία
Η υβριδική τεχνολογία αποτελεί ένα κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων, με το νέο Yaris Cross να χρησιμοποιεί τον νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση 116 ίππων, που πρωτοείδαμε στο Yaris. Tο C-HR διαθέτει μόνο 2 υβριδικές εκδόσεις, μια με τον 1,8 λτ. κινητήρα και συνδυαστική απόδοση 122 ίππων και μια 2,0 λίτρων με συνδυαστική απόδοση 184 ίππων. Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που φέρνει το νέο Yaris Cross στην κατηγορία του είναι πως θα διατίθεται και σε 4κίνητες εκδόσεις, υβριδικές και μη (διατίθεται και με συμβατικό κινητήρα 1,5 λτ. και 125 άλογα), ενώ το C-HR δεν προσφέρει πλέον τέτοια επιλογή.

Από την άλλη, το C-HR που σύστησε τη νέα πλατφόρμα TNGA της Toyota πάνω στην οποία βασίζονται πλέον όλα της τα μοντέλα και χαρακτηρίζεται από την αυξημένη ακαμψία της και τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσφέρει, διαθέτει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με διπλά ψαλίδια. Το Toyota Cross χρησιμοποιεί την πλατφόρμας GA-B του νέου Yaris και πίσω έχει ημιάκαμπτο άξονα.
 
Η γνώμη μας
Δεν υπάρχει κανένας λόγος για το αγοραστικό κοινό να συγχέει τα δύο μοντέλα. Ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες μεγέθους και τιμής, έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Όπως και να έχει, το νέο Yaris Cross έχει όλα τα φόντα να βάλει ψηλά την Toyota στη hot κατηγορία των B-SUV, ακριβώς όπως έκανε πριν από λίγα χρόνια το C-HR στα μικρομεσαία.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
(κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen