Toyota Yaris υβριδικό με 116 άλογα ή βενζίνη με 125 άλογα

110.043 Επισκέψεις στο άρθρο (17/1/2024)
Toyota Yaris υβριδικό με 116 άλογα ή βενζίνη με 125 άλογα
9 Φωτογραφίες »

- Το υβριδικό με λιγότερα άλογα (116 PS) έχει καλύτερες επιδόσεις από τη βενζίνη (125 PS)
- Το υβριδικό καίει 900 ευρώ λιγότερα το χρόνο
- Από 19.570 ευρώ η βενζίνη, από 20.380 και με πιο όμορφη καμπίνα το υβριδικό
- Στα ίδια λεφτά η βενζίνη έχει περισσότερο εξοπλισμό, το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο

Το υβριδικό με λιγότερα άλογα (116 PS) έχει καλύτερες επιδόσεις από τη βενζίνη (125 PS)

Το Toyota Yaris συνδυάζοντας την ευελιξία και την ευχρηστία ενός compact σε διαστάσεις αυτοκινήτου με την ευρυχωρία, την πρακτικότητα και την τεχνολογία ενός μεγαλύτερου έχει καταφέρει να κερδίσει την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού. Μάλιστα, ήταν για 10 συνεχή χρόνια το Νο.1 σε πωλήσεις μοντέλο ανεξαρτήτως κατηγορίας στην Ελλάδα.

Αυτήν τη στιγμή, προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων και συγκεκριμένα από τον ισχυρότερο ατμοσφαιρικό 1.500άρη VVT-i με 125 ίππους και την υβριδική εκδοχή, όπου ένας άλλος -πάλι 1.500άρης- βενζινοκινητήρας συνδυάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα αποδίδοντας συνδυαστικά 116 ίππους. Παρά το γεγονός ότι έχει μικρότερη ισχύ, το υβριδικό είναι πιο γρήγορο στην προσπέραση, κατά 6 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα και 4 δλ. στο 60-120 χλμ./ώρα, το οποίο συμβαίνει λόγω του kickdown που κάνει το αυτόματο κιβώτιο.

Το υβριδικό καίει 900 ευρώ λιγότερα το χρόνο

Το υβριδικό Yaris καταφέρνει να κινείται για μεγάλο διάστημα μόνο με ρεύμα μέσα στην πόλη, με την πραγματική κατανάλωση να είναι 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μικτές συνθήκες η κατανάλωση είναι στα 4,2 λτ./100 χλμ.. Από την άλλη το ατμοσφαιρικό στην πόλη θα κάψει 6,6 λτ./100 χλμ., σχεδόν διπλάσιο από του υβριδικού. Εδώ η μέση κατανάλωση είναι στα 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ στο ταξίδι και τα δύο καίνε κοντά στα 6,0 λτ..

Σε ετήσια βάση λοιπόν (20.000 χλμ. εκ των οποίων τα 16 στην πόλη) το κόστος καυσίμου για το υβριδικό Yaris είναι στα 1.383 ευρώ, ενώ για το ατμοσφαιρικό διαμορφώνεται στα  2.293 ευρώ, μια διαφορά 910 ευρώ.


Στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδo Active, το υβριδικό Yaris διαφέρει από το ατμοσφαιρικό στη σχεδίαση του ταμπλό και συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα και τα χειριστήρια του κλιματισμού.
9 Φωτογραφίες »

Στο ίδιο εξοπλιστικό επίπεδo Active, το υβριδικό Yaris διαφέρει από το ατμοσφαιρικό στη σχεδίαση του ταμπλό και συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα και τα χειριστήρια του κλιματισμού.

Από 19.570 ευρώ η βενζίνη, από 20.380 και με πιο όμορφη καμπίνα το υβριδικό

Το ατμοσφαιρικό σύνολο με τους 125 ίππους είναι διαθέσιμο από 19.570 ευρώ στην δεύτερη έκδοση Active Plus. Από την άλλη το υβριδικό Yaris κοστίζει στη βασική έκδοση Active από 20.380 ευρώ. Οι σημαντικότερες διαφορές των δύο εκδόσεων είναι πως η Active Plus έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, οθόνη 8 ιντσών αντί για 7 της Active, φώτα τεχνολογίας LED (η Active έχει φώτα αλογόνου) και κάμερα οπισθοπορείας.

Επιπλέον μια ιδιαιτερότητα του Yaris είναι πως η υβριδική έκδοση σε όλες τις εκδόσεις έχει κλιματισμό, ενώ το βενζίνης απλό A/C (από την πλούσια έκδοση Style έχει clima). Αυτό όμως αλλάζει και τον εσωτερικό διάκοσμο, καθώς στο υβριδικό έχει μια οθόνη και μπουτόν που ρυθμίζεις τον κλιματισμό, ενώ στο ατμοσφαιρικό περιστρεφόμενους διακόπτες.

Στα ίδια λεφτά η βενζίνη έχει περισσότερο εξοπλισμό, το υβριδικό έχει αυτόματο κιβώτιο

Στα ίδια περίπου χρήματα θα συναντήσουμε τη βασική έκδοση του υβριδικού (Active) με την πλούσια έκδοση του μοντέλου βενζίνης (Style από 20.490 ευρώ). Η Style έχει κάποιους παραπάνω αυτοματισμούς, όπως αισθητήρες βροχής και έξτρα στοιχεία όπως ασύρματη φόρτιση, ambient φωτισμό και δερμάτινες ενθέσεις στην καμπίνα. Ωστόσο μην ξεχνάμε πως το υβριδικό Yaris εξοπλίζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο και με έξτρα εγγύηση 11 ετών για την υβριδική μπαταρία, ενώ παρόλο που μιλάμε για την ίδια έκδοση εξοπλισμού υπάρχουν διαφορές. Το υβριδικό μοντέλο, διαθέτει ηλεκτρικό χειρόφρενο, υποβραχιόνιο, αεροτομή και πίσω δισκόφρενα (αντί ταμπούρων).

Tέλος, στην ίδια έκδοση Active Plus, η υβριδική έκδοση κοστίζει από 21.940 ευρώ, περίπου 2.500 ευρώ παραπάνω από την ατμοσφαιρική που είδαμε πριν.

Σελίδα 2Κινητήρες: Περισσότερη οικονομία με το υβριδικό σύστημα
Σελίδα 3Οδική συμπεριφορά: Εύχρηστο σε κάθε έκδοση
Σελίδα 4Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER