Οικονομία στην κατανάλωση
Όλα τα μυστικά: Το VW Polo χάνει και από SEAT Ibiza & από Skoda Fabia!
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Όλα τα μυστικά: Το VW Polo χάνει και από SEAT Ibiza & από Skoda Fabia!

24.747 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

To VW Polo είναι το χειρότερο μικρό του ομίλου VW. Αυτό βγαίνει μέσα από τις μετρήσεις του Test Center του AutoΤρίτη. Υπάρχει σοβαρό θέμα ασφάλειας μάλιστα με την επίδοση των φρένων του, αλλά είναι το πιο οικονομικό πάντως. Καλύτερο όλων πάντως το SEAT Ibiza. Στη «μέση» τα Skoda Fabia και Audi A1.

Συγκρίνουμε τα μικρά μοντέλα του ομίλου VW

Αυτή τη φορά συγκρίνουμε ωσάν ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, με δεδομένα από τις μετρήσεις μας, τα Audi Α1, SEAT Ibiza, Skoda Fabia και VW Polo, όλα δηλαδή τα μικρά του ομίλου VW. Άλλωστε η κατηγορία των μικρών είναι αυτή με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα μας. Επανερχόμενοι στα τέσσερα μοντέλα που συγκρίνουμε, σίγουρα τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που θα περίμενε κανείς, όπως δεν περίμενε κανείς ότι, σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το Audi Q3 χάνει από το Skoda Karoq, δείχνοντας πως έχουν αλλάξει οι ισορροπίες μέσα στον όμιλο.


Το VW Polo απογοήτευσε στην μέτρηση των φρένων. Είναι το χειρότερο της κατηγορίας του

Το VW Polo απογοήτευσε στην μέτρηση των φρένων. Είναι το χειρότερο της κατηγορίας του

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Το Polo είναι το χειρότερο μικρό του ομίλου VW

Ξεκινώντας από το πιο ενδιαφέρον στοιχείο που προκύπτει, αυτό είναι η τελευταία θέση του VW Polo συγκριτικά με τα ομόσταυλα μοντέλα του. Παρά το γεγονός πως, το μικρό της VW έχει την μικρότερη κατανάλωση και από τα τέσσερα μοντέλα, όντας το πιο οικονομικό εντός πόλης μαζί με το Fabia και το πιο οικονομικό στο ταξίδι μαζί με το Ibiza, είναι τελευταίο στον τομέα της ασφάλειας με διαφορά. Μάλιστα στον συγκεκριμένο τομέα έχει την 36η θέση ανάμεσα σε όλα τα μοντέλα της κατηγορίας που έχουμε μετρήσει και παράλληλα στον τομέα των χώρων βρίσκεται τόσο πίσω από το Ibiza, όσο και από το Fabia.

Το Polo έχει τα χειρότερα φρένα της κατηγορίας, 8 μέτρα διαφορά από τον πρώτο

Η απογοητευτική 36η θέση του Polo στον τομέα της ασφάλειας οφείλεται στην κακή επίδοση των φρένων του, που είναι η χειρότερη σε όλη την κατηγορία. Θέλει 42,1 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα την ώρα που το κορυφαίο της κατηγορίας -και του θέματός μας-, το Audi A1 το κάνει σε 34,1 μέτρα. Μιλάμε για δύο αυτοκίνητα απόσταση! Επιπλέον είναι και το πιο αργό σε ένα προσπέρασμα, επίσης με αρκετή διαφορά από το υπόλοιπα όπως μπορείτε να δείτε και στον πίνακα.

Καλύτερο συνολικά το SEAT Ibiza. Κορυφαίο στο Elk Test το Fabia

Από την άλλη, καλύτερο ανάμεσα στα 4 μοντέλα αναδεικνύεται το SEAT Ibiza. Είναι με διαφορά το πιο ευρύχωρο, όχι μόνο μεταξύ των μοντέλων, αλλά όλης της κατηγορίας με το δεύτερο πιο φαρδύ πίσω κάθισμα και τον τέταρτο καλύτερο χώρο για τα γόνατα. Στοιχείο που του δίνει την πρωτιά στον όμιλο, καθώς σε όλους τους άλλους τομείς είναι πολύ κοντά με τα υπόλοιπα μοντέλα. Καίει και προσπερνάει περίπου όπως το Fabia και είναι το πιο οδηγοκεντρικό μεταξύ των 4 μοντέλων, παρόλο που το ρεκόρ της κατηγορίας στο elk τεστ ανήκει στα Fabia με 75,5 χλμ./ώρα (εξαιρώντας φυσικά τα μοντέλα επιδόσεων).

Χειρότερο σε χώρους το Audi A1

Βλέποντας ακόμη πιο αναλυτικά τους πίνακες, ακόμα ένα στοιχείο που χρήζει σχολιασμού είναι οι μικροί χώροι του Audi Α1. Στο πίσω κάθισμα χωράνε μέχρι 2 ενήλικοι, λόγω του περιορισμένου φάρδους, όντας ένα από τα χειρότερα μοντέλα της κατηγορίας σε αυτόν τον τομέα. Έτσι θα λέγαμε «πάνε στράφι» οι πολύ καλές επιδόσεις στο προσπέρασμα και τα κορυφαία του φρένα, που του χαρίζουν την πρώτη θέση στον τομέα της ασφάλειας μεταξύ των τεσσάρων μοντέλων.

Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια

Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση

Κατανάλωση στην Πόλη

Κατανάλωση σε ταξίδι

Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι

Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους

Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα

Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών

Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών

Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ

Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια

Ποια στρίβουν καλύτερα

Ποια φρενάρουν καλύτερα

Ποια προσπερνάνε καλύτερα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
LINGLONG GREEN MAX ALL SEASON
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel