
Όλα τα μυστικά: To περίμενες ότι το Audi Q3 χάνει από το Skoda Karoq;
Οι μετρήσεις του AutoΤρίτη σε ασφάλεια, καταναλώσεις και χώρους μίλησαν. To Audi Q3 είναι χειρότερο από το VW Tiguan, το οποίο με τη σειρά του είναι χειρότερο από το Skoda Karoq.
Συγκρίνουμε τα Audi Q3, Skoda Karoq και VW Tiguan
Συγκρίνουμε σύμφωνα με τις μετρήσεις μας τα οικογενειακά SUV του ομίλου της VW, σε ασφάλεια, καταναλώσεις και χώρους. Δηλαδή τα Audi Q3, VW Tiguan και Skoda Karoq. Φυσικά για να είναι δίκαιη η σύγκριση επιλέξαμε εκδόσεις με τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, τον 1,5 TSI με τους 150 ίππους σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Τα αποτελέσματα στην καλύτερη των περιπτώσεων «σοκάρουν» και παράλληλα αναδεικνύουν τις διαφορές, ανάμεσα σε 3 μοντέλα που βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα και έχουν τα ίδια μηχανικά μέρη. Γιατί; Γιατί το Skoda Karoq, το μεγάλο αουτσάιντερ στα χαρτιά, κερδίζει αυτή τη μονομαχία, όντας πρώτο σε ασφάλεια και κατανάλωση και παράλληλα είναι και το πιο προσιτό.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
To Audi χάνει σε ασφάλεια από το Skoda
Το μεγαλύτερο σοκ ήταν πως το Audi Q3 έχασε σε όλους τους τομείς ενεργητικής ασφάλειας από το Skoda Karoq. Φρενάρει χειρότερα και συγχρόνως θέλει την περισσότερη ώρα για να προσπεράσει, όπως μπορείτε να δείτε και στους σχετικούς πίνακες παρακάτω. Όχι πως το Tiguan τα πήγε καλύτερα, που επίσης είδε το Karoq να πετυχαίνει καλύτερη απόδοση και στους δύο τομείς. Ειδικά μάλιστα στα φρένα χρειάζεται 1,5 μέτρο παραπάνω από το τσέχικο μοντέλο. Πάντως στο προσπέρασμα είναι καλύτερο του Audi Q3.
Μόνο σε χώρους χάνει το Skoda Karoq από το VW Tiguan
Το Tiguan ωστόσο έχει και μία πρωτιά στους τομείς που εξετάζουμε σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Είναι το καλύτερο σε χώρους μεταξύ των τριών μοντέλων. Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα, το περισσότερο χώρο για τα πόδια και το μεγαλύτερο ποστ-μπαγκάζ. Από την άλλη, δεν τα πηγαίνει και τόσο καλά στο αέρα για το κεφάλι, όπου όριο του είναι άνθρωποι ύψους 1,80. Σε αυτόν τον τομέα και πάλι το Karoq θα ξεχωρίσει, αφού ακόμα και ύψος 1,85 να έχετε θα καθίσετε χωρίς να ακουμπάτε στην οροφή.
Ίδια μοτέρ, αλλά Audi και VW καίνε περίπου 15% παραπάνω
Τα τρία μοντέλα, όπως προαναφέραμε εφοδιάζονται με τον ίδιο 1.500άρη TSI κινητήρα που αποδίδει 150 ίππους και μάλιστα έχει τη δυνατότητα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων υπό συνθήκες για χαμηλότερη κατανάλωση. Πρόθυμο σύνολο που κινεί άνετα το μοτέρ και δείχνει να αρέσκεται όταν το δουλεύετε στις μεσαίες στροφές, καθώς χαμηλά –αν και δεν το λες ράθυμο, όπως τον 1,0 TSI- δεν έχει τη σπιρτάδα που συναντάμε σε αντίστοιχα σύνολα, όπως π.χ. ο 1,6Τ της Hyundai ή ο EcoBoost της Ford. Πάντως αν και το σύνολο είναι ίδιο και παρόλο που συνδυάζεται σε κάθε περίπτωση με το ίδιο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, τα Tiguan και Q3 καίνε περισσότερο, είτε μιλάμε σε συνθήκες εντός πόλης, είτε στην εθνική οδό.
15% φθηνότερο το Skoda Karoq
Τελευταίο θίγουμε το θέμα της τιμής, μια που στην τελική από αυτή εξαρτάται το λεγόμενο value for money κάθε μοντέλου. Λοιπόν το χειρότερο εκ των τριών στις μετρήσεις μας, το Audi Q3 είναι αυτό με την πιο ακριβή τιμή, καθώς το κόστος του ανέρχεται από τα 35.950 ευρώ. Σύμφωνοι πως είναι και το πιο premium από θέμα κατασκευής, ωστόσο θα θέλαμε η premium του υπόσταση να αντικατοπτρίζεται και σε κρίσιμους τομείς, όπως η ενεργητική ασφάλεια. Το VW Tiguan τιμολογιακά βρίσκεται στη μέση με κόστος από 32.750 ευρώ, ενώ το πιο οικονομικό είναι το Karoq από 30.900 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »