.jpg)
Ετοιμάζεται η ανανεωμένη Mercedes S-Class.
Με το MBUX Hyperscreen στην καμπίνα.
Συνεχίζει με θερμικούς κινητήρες.
Οι θερμικοί κινητήρες της Mercedes είναι ενημερωμένοι για το Euro 7.
Ετοιμάζεται η ανανεωμένη Mercedes S-Class
Η Mercedes ετοιμάζει μία ανανέωση για την τρέχουσα γενιά της S-Class και όπως φαίνεται έχουν υπάρξει οι πρώτες διαρροές αναφορικά με τις αλλαγές ή κάποιες απ' αυτές, που θα ισχύσουν στην εμφάνιση της γερμανικής λιμουζίνας. Συγκεκριμένα, διαγράμματα εξαρτημάτων παραγωγής έκαναν την εμφάνισή τους στο διαδίκτυο και αυτές οι εικόνες μας παρέχουν τις πρώτες πληροφορίες.
Όπως βλέπουμε, η ανανεωμένη S-Class θα αποκτήσει νέα γρίλια, που θυμίζει ελαφρώς αυτή που χρησιμοποιήθηκε στο πρωτότυπο Vision Iconic. Εκτός από τη γρίλια, ανασχεδιασμένος θα είναι και ο προφυλακτήρας στο μπροστινό μέρος, ενώ το... πρόσωπο της φρεσκαρισμένης S-Class θα συνοδεύουν νέοι προβολείς με φώτα ημέρας στο μοτίβο του αστεριού.
Με το MBUX Hyperscreen στην καμπίνα
Πρόσθετες λεπτομέρειες είναι δύσκολο να αποκρυπτογραφηθούν, αλλά οι εικόνες μας δίνουν μια γεύση από διάφορα πιθανά σχέδια για τις ζάντες. Μπορούμε επίσης να δούμε σχεδία για την κεντρική κονσόλα στο εσωτερικό, όπως και για τα πάνελ των θυρών. Ωστόσο, αυτές οι εικόνες δεν αποκαλύπτουν πολλά.
Τούτου λεχθέντος, προηγούμενες φωτογραφίες έχουν αποκαλύψει πως το ταμπλό της ανανεωμένης S-Class θα μπορεί να φιλοξενήσει το MBUX Hyperscreen, δηλαδή να γίνει ολόκληρο μία οθόνη. Αλλαγές θα υπάρχουν και στο τιμόνι, που θα ενσωματώνει ανασχεδιασμένα μπουτόν.
Συνεχίζει με θερμικούς κινητήρες
Αναφορικά με τους κινητήρες, αν και η Mercedes δεν έχει πει πολλά, σε παρελθοντικές του δηλώσεις ο επικεφαλής της μάρκας, Ola Kallenius ανέφερε πως το μοντέλο θα παραμείνει διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικές καύσης. Κατά συνέπεια, η λογική μας λέει ότι η βενζινοκίνητη (ίσως και πετρελαιοκίνητη) S-Class θα είναι παρούσα και μέσα στη δεκαετία του 2030, ίσως και έως το τέλος αυτής.
Οι θερμικοί κινητήρες της Mercedes είναι ενημερωμένοι για το Euro 7
Αξίζει να σημειωθεί πως η Mercedes έχει ήδη προετοιμαστεί για το μέλλον διαμορφώνοντας τους κινητήρες εσωτερικής καύσης που έχει στην γκάμα της για να πληρούν τους επερχόμενους κανονισμούς Euro 7. Έτσι, θα μπορέσει με μεγαλύτερη άνεση να συνεχίσει να προσφέρει στα μοντέλα της αυτά τα μοτέρ και σε βάθος χρόνου, ανεξάρτητα από τις συνθήκες που θα ισχύουν στους κανονισμούς ρύπων!
