ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Porsche 911 Turbo S: Υβριδική για πρώτη φορά με 711 άλογα

 Σχολιάστε 
14.422 Επισκέψεις στο άρθρο (8/9/2025)
Porsche 911 Turbo S: Υβριδική για πρώτη φορά με 711 άλογα
14 Φωτογραφίες »

  • Σε Coupe και Cabriolet.
  • Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ..
  • Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά και 14 δλ. πιο γρήγορη στο Ring.
  • Σπορ θέμα με ξεχωριστές πινελιές και δυνατότητα πίσω καθισμάτων στην καμπίνα.
  • Από 343.150 ευρώ οι τιμές στην Ελλάδα.

Σε Coupe και Cabriolet

Το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου άνοιξε τις πύλες του και ανάμεσα στα πολλά μοντέλα αποκάλυψε και την ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S. Τόσο σε έκδοση Coupe όσο και σε έκδοση κάμπριο (Cabriolet), το σπορ γερμανικό έρχεται για πρώτη φορά εξοπλισμένο με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, που το καθιστά ως την ισχυρότερη version της ιστορίας του!

Υβριδική με 711 άλογα και 0-100 σε 2,4 δλ.

Όπως είδαμε και λίγους μήνες νωρίτερα με την GTS, έτσι και η νέα 911 Turbo S λαμβάνει υβριδική τεχνολογία, αλλά ενώ η πρώτη χρησιμοποιεί έναν μόνο ηλεκτρικό τούρμπο, η Turbo S χρησιμοποιεί δύο eTurbo, τα οποία, σύμφωνα με την Porsche, αυξάνουν την ισχύ στους 711 ίππους και τα 800 Nm ροπής από 2.300 έως 6.000 σ.α.λ., βελτιώνοντας παράλληλα την απόκριση του κινητήρα. Η νέα ισχύς είναι κατά 61 άλογα μεγαλύτερη σε σχέση με την τρέχουσα μη υβριδική 911 Turbo S.
 
Όπως και η προηγούμενη γενιά, η 992.1 Turbo S τροφοδοτείται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων. Ωστόσο, εκτός από τα δύο νέα eTurbos, διαθέτει επίσης μια μπαταρία υψηλής τάσης 1,9 kWh και έναν ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το οποίο στέλνει ισχύ και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης Porsche Traction Management.
 
Ως αποτέλεσμα, η νέα Porsche 911 Turbo S επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,4 δευτερόλεπτα και από τα 200 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, βελτιώνοντας το χρόνο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο κατά 0,2 και 0,5 δευτερόλεπτα αντίστοιχα όταν χρησιμοποιεί το Launch Control. Εν τω μεταξύ, η τελική ταχύτητα είναι 322 χλμ./ώρα.

Πιο βαριά από την προηγούμενη αλλά και 14 δλ. πιο γρήγορη στο Ring

Σύμφωνα με την Porsche, το βάρος της 911 Turbo S φτάνει τα 1.736 κιλά, ποσό αρκετά μεγάλο για ένα σπορ αυτοκίνητο. Ωστόσο, όπως σπεύδει να επισημάνει η εταιρεία, η αύξηση βάρους κατά 82 κιλά δεν είναι μεγάλη υπόθεση, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τα επιπλέον εξαρτήματα που απαιτούνται από την προσθήκη του υβριδικού συστήματος.

Μάλιστα, οι Γερμανοί υπογραμμίζουν πως η νέα 911 Turbo S κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης δοκιμάστηκε στην θρυλική πίστα του Nurburgring Nordschleife το περασμένο φθινόπωρο, όπου και χρειάστηκε 7 λεπτά και 03.92 δευτερόλεπτα για να διανύσει έναν γύρο. Ο χρόνος αυτός είναι κατά 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από το προηγούμενο μοντέλο!!!

Βελτιωμένη αεροδυναμικά

Η τελευταία χρονικά Porsche 911 Turbo S εξοπλίζεται στάνταρ με κεραμικά φρένα διαμέτρου 420 χιλιοστών μπροστά και 410 χιλιοστών πίσω, καθώς και τροχούς 20 ιντσών μπροστά και 21 ιντσών πίσω. Για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση αλλά και ψύξη, τοποθέτησε κάθετα πτερύγια και ένα ενεργό αεραγωγό στο μπροστινό μέρος, αλλά και μία επεκτεινόμενη και ανακλινόμενη αεροτομή στο πίσω μέρος. Οι απολήξεις της εξάτμισης είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, εξοικονομώντας βάρος, ενώ ταυτόχρονα ενισχύουν τον ήχο του κινητήρα.

Σπορ θέμα με ξεχωριστές πινελιές και δυνατότητα πίσω καθισμάτων στην καμπίνα

Στην καμπίνα, οι πινελιές Turbonite στο τιμόνι, τον πίνακα οργάνων, το ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τις ζώνες ασφαλείας δίνουν κάτι το ξεχωριστό και συνδυάζονται με ένθετα από ανθρακονήματα με πινελιές Neodyme και μαύρη επένδυση οροφής Race-Tex. Το Coupe διατίθεται ως διθέσιο με ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, ενώ τα πίσω καθίσματα μπορούν να τοποθετηθούν χωρίς έξτρα χρέωση σε περίπτωση που κάποιος το αποφασίσει. η 911 Turbo S Cabriolet διατίθεται αποκλειστικά σε διαμόρφωση 2+2.

Οι τιμές στην Ελλάδα

Η ανανεωμένη Porsche 911 Turbo S είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από 343.150 ευρώ ως Coupe και από 360.940 ευρώ ως Cabriolet.

Σελίδα 1Live από Μόναχο: Όλες οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων!
Σελίδα 2Ηλεκτρική Mercedes GLC - Αποκλειστική συνοδήγηση στη Στουτγκάρδη
Σελίδα 3Renault Clio: Νέα έκτη γενιά για το γαλλικό μικρό
Σελίδα 4VW ID Cross Concept: Το ηλεκτρικό Volkswagen T-Cross
Σελίδα 5Skoda Epiq: Το πιο φθηνό ηλεκτρικό SUV με τιμή... σαν βενζίνης
Σελίδα 6Leapmotor Β05: Νέο οικογενειακό hatchback για την Ευρώπη
Σελίδα 7BMW iX3: Νέα εποχή για τα SUV των Βαυαρών
Σελίδα 8Porsche 911 Turbo S: Υβριδική για πρώτη φορά με 711 άλογα
Σελίδα 9Audi Concept C: Το νέο πρωτότυπο της Audi που θα μπει στην παραγωγή
Σελίδα 10CUPRA Raval σε έκδοση VZ με 226 ίππους
Σελίδα 11XPeng P7: Sport sedan με 820 χλμ. αυτονομία
Σελίδα 12Leapmotor B10: Το νέο C-SUV που έρχεται στην Ελλάδα
Σελίδα 13Hyundai Concept Three: Το νέο Ioniq 3 που έρχεται το 2026
Σελίδα 14VW ID.Polo και ID.Polo GTI
Σελίδα 15Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo
Σελίδα 16Changan Deepal S05: Κινέζικο ηλεκτρικό SUV με ιταλικό ντιζάιν
Σελίδα 17BYD Seal 6 DM-i: «Πάτησε» Ευρώπη με ισχύ έως 213 ίππους
Σελίδα 18Kia EV2 Concept: Πρόγευση από το νέο μικρό SUV της μάρκας
Σελίδα 19CUPRA Tindaya: Με μάσκα «καρχαρία» & 23άρα ζάντα
Σελίδα 20Skoda: Το μέλλον της Octavia αποκαλύπτεται με το Estate Vision O Concept
Σελίδα 21Polestar 5 με 884 άλογα και 670 χιλιόμετρα αυτονομία
Σελίδα 22GAC Aion UT - Ηλεκτρικό hatchback με τιμή κάτω από 30 χιλιάρικα