H VW αλλάζει και δίνει στα ηλεκτρικά της γνωστά ονόματα βάζοντας μπροστά το ID.
Στο Μόναχο με τα καμουφλαρισμένα ID. Polo και ID. Polo GTI.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ, κίνηση μπροστά, δύο επιλογές μπαταρίας και τρεις εκδόσεις ισχύος το ID.Polo
H VW δίνει στα ηλεκτρικά της γνωστά ονόματα βάζοντας μπροστά το ID.
Λίγες ημέρες πριν, η Volkswagen ανακοίνωσε πως αλλάζει τη στρατηγική ονοματοδοσίας των ηλεκτρικών της αυτοκινήτων, τα οποία αποκτούν τα γνωστά ονόματα μοντέλων που υπάρχουν στην γκάμα της, συνδυαστικά με το επίθεμα ID. Συνεπώς, το πρωτότυπο ID.2all που παρουσιάστηκε το 2023 είναι το πρώτο που θα επηρεαστεί από αυτή την αλλαγή και στο ντεμπούτο του ως μοντέλο παραγωγής θα κυκλοφορήσει με την ονομασία ID. Polo. Ομοίως, το πρωτότυπο ID. GTI θα εξελιχθεί στο μοντέλο παραγωγής ID. Polo GTI. Όλα αυτά, την ώρα που το βενζινοκίνητο Polo θα συνεχίσει να προσφέρεται παράλληλα με τις ηλεκτρικές εκδόσεις.
Στο Μόναχο με τα καμουφλαρισμένα ID. Polo και ID. Polo GTI
Η Volkswagen δεν αρκέστηκε μόνο στην ανακοίνωση του νέου τρόπου ονοματοδοσίας, αλλά παρουσίασε στο Μόναχο τα ID. Polo και ID. Polo GTI φορώντας και στα δύο πολύχρωμο καμουφλάζ. Η γερμανική φίρμα ανέφερε πως το ID. Polo θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του το Μάιο του 2026. Όμως μέχρι τότε θα έχουμε τη δυνατότητα να το δούμε (με καμουφλάζ).
Η Volkswagen επιβεβαίωσε το ID. Cross, το ηλεκτρικό ισοδύναμο του T-Cross
Το ID. Polo, όσο και το ID. Cross, θα κυκλοφορήσουν το φθινόπωρο του 2026, πιθανότατα με δύο μεγέθη μπαταριών (38 kWh και 56 kWh) και τρία επίπεδα ισχύος. Το πιο καυτό αδερφάκι του ID. Polo, το GTI, θα φτάσει πριν από το τέλος του επόμενου έτους με υψηλότερη ισχύ, περίπου 226 ίππους.
Ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση μπροστά, στα 4.053 χιλιοστά το μήκος του ID.Polo
Όλες οι εκδόσεις του ID. Polo θα έχουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, χρησιμοποιώντας έναν μόνο κινητήρα τοποθετημένο μπροστά. Η πλατφόρμα MEB+ που υποστηρίζει το ηλεκτρικό Polo διαφέρει από τα μεγαλύτερα μοντέλα (ID.3 και άνω), τα οποία χρησιμοποιούν κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Με μήκος 4.053 χιλιοστά, το ηλεκτρικό ID. Polo έχει σχεδόν το ίδιο μήκος με το αντίστοιχο με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ωστόσο, είναι ελαφρώς φαρδύτερο (1.816 χιλιοστά) και ψηλότερο (1.530 χιλιοστά) λόγω της μπαταρίας. Σύμφωνα με τη Volkswagen το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2.600 χιλιοστά.
Δύο οθόνες στην καμπίνα αλλά και παραδοσιακά μπουτόν
Τέλος, στην καμπίνα θα υπάρχουν δύο οθόνες. Μία αφής για το infotainment 12,9 ιντσών και ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,9 ιντσών. Επίσης θα υιοθετεί παραδοσιακά μπουτόν και χειριστήρια για το ηχοσύστημα και τον κλιματισμό.