
- Νέα σχεδίαση, πιο αεροδυναμική και μεγαλύτερη από την προηγούμενη.
- Οθονάρα 17,9 ιντσών και πίνακας οργάνων από κολόνα σε κολόνα στη βάση του παρμπρίζ.
- Αρχικά ως τετρακίνητη με 470 άλογα και 800 χλμ. αυτονομία.
- Γρήγορη φόρτιση από το 10 στο 80% σε 21 λεπτά.
- Στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2026.
H νέα BMW iX3 βάζει τους Βαυαρούς σε νέα εποχή
Επίσημη πρεμιέρα έκανε η νέα BMW iX3 στο Σαλόνι Αυτοκίνητου στο Μόναχο. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της μάρκας που υιοθετεί τη φιλοσοφία Neue Klasse, λανσάροντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα, ενώ ταυτόχρονα βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, η οποία έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα των Βαυαρών.
Νέα σχεδίαση, πιο αεροδυναμική και μεγαλύτερη από την προηγούμενη
Αφήνοντας στην άκρη τους προλόγους και μπαίνοντας στο κυρίως θέμα, η νέα σχεδιαστική γλώσσα της BMW iX3 ξεχωρίζει από το κάθετο εμπρός τμήμα, που παρουσιάζει τη νέα εταιρική ταυτότητα των μοντέλων BMW X. Η φωτεινή υπογραφή της BMW ερμηνεύεται εκ νέου, μέσα από προβολείς με κάθετα διατεταγμένες μονάδες LED. Στο κέντρο, ξεχωρίζει η κάθετη μάσκα «νεφρών», εμπνευσμένη από τις Neue Klasse της δεκαετίας του Ά60, ενώ το φως αντικαθιστά το χρώμιο. Στο πλάι, παρατηρούμε τις χωνευτές λαβές των θυρών, αλλά και τους μυώδεις θόλους των τροχών στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ από κάτω οι τροχοί φτάνουν ακόμα και τις 22 ίντσες (στάνταρ ζάντες 20 ιντσών), για όσους επιλέξουν το προαιρετικό πακέτο M Sport. Το πίσω μέρος ξεχωρίζει για τη δυναμική του εμφάνιση, με τα πίσω φωτιστικά σώματα που εκτείνονται έως το κέντρο να προσφέρουν μια οριζόντια εκδοχή της γνώριμης σχεδίασης σε σχήμα L της BMW.
Η μάρκα αναφέρει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας της νέας iX3 ορίζεται στα 0,24 Cd, μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με το 0,29 της προηγούμενης iX3. Αναφορικά με τις διαστάσεις σημειώνουμε πως η νέα iX3 έχει μήκος 4.782 χιλιοστά, πλάτος 1.895 χιλιοστά και ύψος 1.635 χιλιοστά, με μεταξόνιο 2.897 χιλιοστά. Αυτό σημαίνει ότι είναι 49 χιλιοστά μακρύτερο σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, με επιπλέον 34 χιλιοστά στο μεταξόνιο.
Οθονάρα 17,9 ιντσών και πίνακας οργάνων από κολόνα σε κολόνα στη βάση του παρμπρίζ
Στην καμπίνα της νέας BMW iX3 το στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον είναι η κεντρική οθόνη με τεχνολογία οπίσθιου φωτισμού matrix μεγέθους 17,9 ιντσών, με κλίση 17,5 μοιρών προς την πλευρά του οδηγού. Η οθόνη αυτή συνδυάζεται με το Panoramic iDrive της BMW, δηλαδή την λεπτή οθόνη στο πάνω στο ταμπλό, που εκτείνεται από κολόνα σε κολόνα ούσα ενσωματωμένη κατά μήκος της βάσης του παρμπρίζ. Οι πιο σημαντικές πληροφορίες οδήγησης προβάλλονται απευθείας στο οπτικό πεδίο του οδηγού, στην αριστερή πλευρά του BMW Panoramic Vision (σε αριστεροτίμονα μοντέλα), πάνω από το τιμόνι. Ο οδηγός μπορεί να εξατομικεύσει το περιεχόμενο στο κέντρο και τη δεξιά πλευρά της προβολής μέσω της κεντρικής οθόνης. Ο τρόπος ενσωμάτωσής του BMW Panoramic Vision δημιουργεί 3D εφέ για τον οδηγό και τους επιβάτες. Το hi-tech στοιχείο της νέας BMW iX3 μπορεί να γίνει ακόμα μεγαλύτερο χάρη στο προαιρετικό 3D Head-Up Display εμφανίζει πλέον ενιαίες ενδείξεις πλοήγησης και αυτοματοποιημένης οδήγησης με τρισδιάστατο βάθος εικόνας.
Οι σχεδιαστές της BMW διατήρησαν τα παραδοσιακά χειριστήρια για κάποιες βασικές λειτουργίες, όπως οι υαλοκαθαριστήρες, τα φλας, οι καθρέφτες, η ένταση του ήχου, η επιλογή ταχύτητας και το χειρόφρενο. Πρόσθετα κουμπιά υπάρχουν στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών.
Από κει και πέρα, ένας προσωπικός βοηθός (BMW Intelligent Personal Assistant) βρίσκεται στη διάθεση του οδηγού, ενώ στα προαιρετικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνονται ηχοσύστημα Harman Kardon 13 ηχείων, πανοραμική ηλιοροφή και αυτόματος τριζωνικός κλιματισμός.
Ο χώρος αποσκευών ξεκινά από τα 520 λίτρα, ενώ αυξάνεται στα 1.750 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα είναι αναδιπλωμένα. Η πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ γίνεται με τη συνδρομή της αυτόματης λειτουργίας της πίσω πόρτας, που είναι στάνταρ. Επιπρόσθετα, ένας μικρός χώρος αποσκευών 58 λίτρων βρίσκεται κάτω από καπό στο μπροστινό μέρος. Για έξτρα αποθηκευτικό χώρο μπορεί να τοποθετηθεί σχάρα οροφής, ενώ ένας ηλεκτρικά αναδιπλούμενος κοτσαδόρος με μέγιστο φορτίο τρέιλερ 2.000 κιλών, διατίθεται προαιρετικά.
Αρχικά ως τετρακίνητη με 470 άλογα και 800 χλμ. αυτονομία
Όπως προαναφέραμε, η νέα iX3 είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής που βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για όλες τις ηλεκτρικές BMW. Αυτή η αρχιτεκτονική 800 βολτ εισάγει το σύστημα eDrive έκτης γενιάς, συνδυάζοντας πρόσφατα ανεπτυγμένους ηλεκτροκινητήρες με κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών υψηλής πυκνότητας. Ενσωματώνει επίσης το σύστημα δυναμικής οδήγησης "Heart of Joy" μαζί με προηγμένες λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Η BMW iX3 50 xDrive τροφοδοτείται από έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό και έναν στον πίσω άξονα, οι οποίοι παράγουν συνολική ισχύ 470 ίππων και ροπή 645 Nm. Επιταχύνει από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε 4,9 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 210 χλμ./ώρα. Η μπαταρία υψηλής τάσης της iX3 50 xDrive διαθέτει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 108,7 kWh, προσφέροντας αυτονομία έως 800 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Μελλοντικά, η BMW θα εμπλουτίσει την γκάμα της νέας iX3 και με άλλες εκδόσεις, όπως ένα μοντέλο με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και κίνηση στους πίσω τροχούς, αλλά και με μία έκδοση υψηλών επιδόσεων, που θα φέρει την υπογραφή του τμήματος Μ.
Γρήγορη φόρτιση από το 10 στο 80% σε 21 λεπτά
Σύμφωνα με την BMW, η τεχνολογία 800V υποστηρίζει την εξαιρετικά γρήγορη φόρτιση DC σε δημόσιους σταθμούς, ενώ είναι δυνατή και η φόρτιση σε υποδομές 400V. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης των 400 kW σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC 800V επιτρέπει την προσθήκη έως 372 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά, ενώ η μπαταρία υψηλής τάσης μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 στο 80% σε 21 λεπτά. Σε κατάσταση φόρτισης με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) έως 22 kW, ο χρόνος πλήρους φόρτισης (0–100%) γίνεται σε 5 ώρες και 45 λεπτά, ενώ με εναλλασσόμενο ρεύμα (AC) έως 11 kW η πλήρης φόρτιση απαιτεί 11 ώρες.Στην Ευρώπη από την άνοιξη του 2026
Το λανσάρισμα της νέας BMW iX3 στις αγορές θα ξεκινήσει στην Ευρώπη την άνοιξη του 2026 και στις ΗΠΑ το καλοκαίρι του 2026. Επίσης, το καλοκαίρι του 2026 θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις μιας έκδοσης της νέας BMW iX3 που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Shenyang και έχει προσαρμοστεί ειδικά στις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών στην Κίνα.Σελίδα 1 | Live από Μόναχο: Όλες οι παρουσιάσεις νέων μοντέλων! |
Σελίδα 2 | Ηλεκτρική Mercedes GLC - Αποκλειστική συνοδήγηση στη Στουτγκάρδη |
Σελίδα 3 | Renault Clio: Νέα έκτη γενιά για το γαλλικό μικρό |
Σελίδα 4 | VW ID Cross Concept: Το ηλεκτρικό Volkswagen T-Cross |
Σελίδα 5 | Skoda Epiq: Το πιο φθηνό ηλεκτρικό SUV με τιμή... σαν βενζίνης |
Σελίδα 6 | Leapmotor Β05: Νέο οικογενειακό hatchback για την Ευρώπη |
Σελίδα 7 | BMW iX3: Νέα εποχή για τα SUV των Βαυαρών |
Σελίδα 8 | Porsche 911 Turbo S: Υβριδική για πρώτη φορά με 711 άλογα |
Σελίδα 9 | Audi Concept C: Το νέο πρωτότυπο της Audi που θα μπει στην παραγωγή |
Σελίδα 10 | CUPRA Raval σε έκδοση VZ με 226 ίππους |
Σελίδα 11 | XPeng P7: Sport sedan με 820 χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 12 | Leapmotor B10: Το νέο C-SUV που έρχεται στην Ελλάδα |
Σελίδα 13 | Hyundai Concept Three: Το νέο Ioniq 3 που έρχεται το 2026 |
Σελίδα 14 | VW ID.Polo και ID.Polo GTI |
Σελίδα 15 | Opel Corsa GSE Vision Gran Turismo |
Σελίδα 16 | Changan Deepal S05: Κινέζικο ηλεκτρικό SUV με ιταλικό ντιζάιν |
Σελίδα 17 | BYD Seal 6 DM-i: «Πάτησε» Ευρώπη με ισχύ έως 213 ίππους |
Σελίδα 18 | Kia EV2 Concept: Πρόγευση από το νέο μικρό SUV της μάρκας |
Σελίδα 19 | CUPRA Tindaya: Με μάσκα «καρχαρία» & 23άρα ζάντα |
Σελίδα 20 | Skoda: Το μέλλον της Octavia αποκαλύπτεται με το Estate Vision O Concept |
Σελίδα 21 | Polestar 5 με 884 άλογα και 670 χιλιόμετρα αυτονομία |
Σελίδα 22 | GAC Aion UT - Ηλεκτρικό hatchback με τιμή κάτω από 30 χιλιάρικα |