• 2.280 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

ELK Test: Μικρά



Έκδοση - μοντέλο Ταχύτητα elk test με ποινή Καύσιμο Άλογα Λάστιχα Τιμή σε €

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost (2022)
77 χλμ./ώραΒενζίνη125205/45 R1717.396

Peugeot 208 1,2 PureTech (Νέο)
75 χλμ./ώραΒενζίνη100195/55 R1616.900

Toyota Yaris 1,5 HDF (Νέο)
74 χλμ./ώραΒενζίνη-Υβριδικό116195/55 R1617.340

Renault Clio 1,0 TCe 100 (Νέο)
74 χλμ./ώραΒενζίνη100195/55 R1615.720

Peugeot 208 1,2 PureTech (2018)
73,5 χλμ./ώραΒενζίνη110195/55 R1616.300

Kia Rio 1,0 TGDi (2018)
73,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη120205/45 R1714.790

Honda e Advance 17'
73 χλμ./ώραΗλεκτρικό154205/45 R1738.990

SEAT Ibiza 1,0 TSI (2018)
73 χλμ./ώραΒενζίνη115195/55 R1613.650

Volkswagen Polo 1,0 TSI (2018)
73 χλμ./ώραΒενζίνη115195/55 R1616.300

Opel Corsa 1,2 Turbo S/S (Νέο)
73 χλμ./ώραΒενζίνη100195/55 R1615.300

Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE (2018)
73 χλμ./ώραΒενζίνη111195/50 R1614.390

Kia Rio 1,4 CRDi (2018)
72 χλμ./ώρα Diesel90195/55 R1616.990

Renault Clio 1,2 Tce (2018)
71,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη120205/45 R1716.430

Opel Corsa 1,4 XEL (2018)
71 χλμ./ώραΒενζίνη90195/55 R1613.750

Nissan Micra 0,9 IG-T (2018)
69 χλμ./ώραΒενζίνη90195/55 R1615.090

Skoda Fabia 1,0 TSI (2018)
69 χλμ./ώραΒενζίνη110185/60 R1514.900

Citroen C3 1,2 PureTech (2018)
68,5 χλμ./ώρα *Βενζίνη110205/50 R1716.050

Hyundai i20 1,0 TGD-i (2018)
68 χλμ./ώραΒενζίνη100185/65 R1514.190

*Βάλαμε ποινή χλμ/ώρα σε C3,Clio,Rio γιατί δεν ήταν κοντά στη δημοφιλή έκδοση της αγοράς.
Εντυπωσιαστήκαμε. Τα σημερινά μικρά μοντέλα είναι τόσο καλά στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, που πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. To Fiesta άγγιξε την επίδοση του Focus RS και του Audi R8 (78 και τα δύο) και σχεδόν όλα τα μικρά πετύχανε επιδόσεις 15 χλμ./ώρα πάνω απο τα αντίστοιχα μοντέλα των προηγούμενων 10-15 ετών.

Τα λάστιχα. Τα 16άρια ελαστικά, που φόραγαν τα περισσότερα, φαίνεται να είναι η σωστή επιλογή. Συνδυάζουν την άνεση και την καλή επίδοση στη δοκιμή αυτή. Με 17άρια χαμηλού προφίλ θα κερδίσεις 1-2 χλμ./ώρα, αλλά θα χάσεις σε άνεση, αφού η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, θα «σκάει» στην πλάτη σου. Με 15άρια αντίστοιχα (Hyundai i20, Skoda Fabia) δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ/ώρα.

Mόνο 1 χλμ./ώρα παραπάνω μπορεί να αποβεί μοιραίο...
Το είδαμε κι εμείς μέσα από το τεστ, το είχαμε «εντοπίσει» στις έρευνες μας πριν την διεξαγωγή του αλλά… δεν το πιστεύαμε. Μια αύξηση της τάξης του 1 χλμ./ώρα μπορεί να αλλάξει την γενικότερη οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου σε τραγικό βαθμό. Από την ασφαλή και φυσιολογική συμπεριφορά ενός μικρού αυτοκινήτου στα 70 χλμ./ώρα για παράδειγμα, η συμπεριφορά του γίνεται επικίνδυνη και δεν βγάζει το τεστ στα 71 χλμ./ώρα… Η οριοθετημένη διαδρομή του τεστ, μικραίνει δραματικά και οι μεταφορές βάρους εκθέτουν το τιμόνι, την ανάρτηση και τα ελαστικά του καθιστώντας το ανεπαρκές. Και μπορεί να μην τουμπάρει σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά η επαφή με αυτό που θες να αποφύγεις είναι καθαρά θέμα τύχης, στοιχείο που δεν έχει καμία σχέση με την έννοια του συγκεκριμένου τεστ, αφού σε πραγματικές συνθήκες, αντί για κορίνες θα χτυπήσεις σε κάποιο κράσπεδο ή σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και με την παραμικρή επαφή θα χάσεις τον έλεγχο και θα εμπλακείς σε ατύχημα.

Επιστροφή

Διαλέξτε το μοντέλο που σας ενδιαφέρει και δείτε τη δοκιμή!