Ποιο αυτόματο 1.500άρι SUV μπήκε στις εκθέσεις της Ford
Αυτό είναι το μικρό SUV που χαίρεσαι να το… στρίβεις
Best seller στην Ευρώπη με 352 ευρώ το μήνα από τη Ford Lease
Έκδοση - μοντέλο | Ταχύτητα elk test με ποινή | Καύσιμο | Άλογα | Λάστιχα |
---|---|---|---|---|
Ford Fiesta 1,0 EcoBoost (2022) | 77 χλμ./ώρα | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 125 | 205/45 R17 |
Skoda Fabia 1,0 TSI DSG7 110 PS | 75,5 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 110 | 215/45 R17 |
Peugeot 208 1,2 PureTech | 75 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
Toyota Yaris 1,5 HDF | 74 χλμ./ώρα | Full υβριδικό βενζίνης | 116 | 195/55 R16 |
Renault Clio 1,0 TCe 100 | 74 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
Hyundai i20 1,0 TGD-i 100 PS 48V | 73.5 χλμ./ώρα* | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 100 | 215/45 R17 |
Peugeot 208 1,2 PureTech (2018) | 73,5 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 110 | 195/55 R16 |
Kia Rio 1,0 TGDi (2018) | 73,5 χλμ./ώρα * | Βενζίνη | 120 | 205/45 R17 |
Honda e Advance 17' | 73 χλμ./ώρα | Ηλεκτρικό | 154 | 205/45 R17 |
SEAT Ibiza 1,0 TSI (2018) | 73 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 115 | 195/55 R16 |
Volkswagen Polo 1,0 TSI (2018) | 73 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 115 | 195/55 R16 |
Opel Corsa 1,2 Turbo S/S (Νέο) | 73 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE (2018) | 73 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 111 | 195/50 R16 |
Kia Rio 1,4 CRDi (2018) | 72 χλμ./ώρα | Diesel | 90 | 195/55 R16 |
Renault Clio 1,2 Tce (2018) | 71,5 χλμ./ώρα * | Βενζίνη | 120 | 205/45 R17 |
Opel Corsa 1,4 XEL (2018) | 71 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 90 | 195/55 R16 |
Nissan Micra 0,9 IG-T (2018) | 69 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 90 | 195/55 R16 |
Skoda Fabia 1,0 TSI (2018) | 69 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 110 | 185/60 R15 |
Citroen C3 1,2 PureTech (2018) | 68,5 χλμ./ώρα * | Βενζίνη | 110 | 205/50 R17 |
Hyundai i20 1,0 TGD-i (2018) | 68 χλμ./ώρα | Βενζίνη | 100 | 185/65 R15 |
*Βάλαμε ποινή χλμ/ώρα σε C3,Clio,Rio γιατί δεν ήταν κοντά στη δημοφιλή έκδοση της αγοράς.
Εντυπωσιαστήκαμε. Τα σημερινά μικρά μοντέλα είναι τόσο καλά στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, που πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. To Fiesta άγγιξε την επίδοση του Focus RS και του Audi R8 (78 και τα δύο) και σχεδόν όλα τα μικρά πετύχανε επιδόσεις 15 χλμ./ώρα πάνω απο τα αντίστοιχα μοντέλα των προηγούμενων 10-15 ετών.
Τα λάστιχα.
Τα 16άρια ελαστικά, που φόραγαν τα περισσότερα, φαίνεται να είναι η σωστή επιλογή. Συνδυάζουν την άνεση και την καλή επίδοση στη δοκιμή αυτή. Με 17άρια χαμηλού προφίλ θα κερδίσεις 1-2 χλμ./ώρα, αλλά θα χάσεις σε άνεση, αφού η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, θα «σκάει» στην πλάτη σου. Με 15άρια αντίστοιχα (Hyundai i20, Skoda Fabia) δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ/ώρα.
Mόνο 1 χλμ./ώρα παραπάνω μπορεί να αποβεί μοιραίο...
Το είδαμε κι εμείς μέσα από το τεστ, το είχαμε «εντοπίσει» στις έρευνες μας πριν την διεξαγωγή του αλλά… δεν το πιστεύαμε. Μια αύξηση της τάξης του 1 χλμ./ώρα μπορεί να αλλάξει την γενικότερη οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου σε τραγικό βαθμό. Από την ασφαλή και φυσιολογική συμπεριφορά ενός μικρού αυτοκινήτου στα 70 χλμ./ώρα για παράδειγμα, η συμπεριφορά του γίνεται επικίνδυνη και δεν βγάζει το τεστ στα 71 χλμ./ώρα… Η οριοθετημένη διαδρομή του τεστ, μικραίνει δραματικά και οι μεταφορές βάρους εκθέτουν το τιμόνι, την ανάρτηση και τα ελαστικά του καθιστώντας το ανεπαρκές. Και μπορεί να μην τουμπάρει σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά η επαφή με αυτό που θες να αποφύγεις είναι καθαρά θέμα τύχης, στοιχείο που δεν έχει καμία σχέση με την έννοια του συγκεκριμένου τεστ, αφού σε πραγματικές συνθήκες, αντί για κορίνες θα χτυπήσεις σε κάποιο κράσπεδο ή σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και με την παραμικρή επαφή θα χάσεις τον έλεγχο και θα εμπλακείς σε ατύχημα.
Ποιο αυτόματο 1.500άρι SUV μπήκε στις εκθέσεις της Ford
Αυτό είναι το μικρό SUV που χαίρεσαι να το… στρίβεις
Best seller στην Ευρώπη με 352 ευρώ το μήνα από τη Ford Lease
1.500.000 ΠΡΟΙΟΝΤΑ : Με 1 κλίκ!
AUTOPLUS : Οι Καλύτερες Κουκούλες ΕΔΩ!
AUTOPLANET : Ανταλλακτικά σε χαμηλές τιμές!
AUTOPLANET : Αξεσουάρ αυτοκινήτου!
PANCARSHOP : πλήρωσε έως 24 άτοκες δόσεις!
IQ-AUTO : Ανταλλακτικά για Όλες τις Μάρκες
AUTOMPALOPARTS : Βρες ανταλλακτικό!
GIANNAKIDIS : Μεταχειρισμένα Ανταλλακτικά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr