Το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
Νέο Ford Puma GEN-E. Ανακαλύψτε ξανά τη χαρά της οδήγησης.
Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
Έκδοση - μοντέλο | Ταχύτητα που πέρασε στο Εlk Test (σε χλμ/ώρα). | Καύσιμο | Άλογα | Λάστιχα |
---|---|---|---|---|
![]() Ford Fiesta 1,0 EcoBoost (2022) | 77 | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 125 | 205/45 R17 |
![]() Skoda Fabia 1,0 TSI DSG7 110 PS | 75,5 | Βενζίνη | 110 | 215/45 R17 |
![]() Peugeot 208 1,2 PureTech | 75 | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
![]() Toyota Yaris 1,5 HDF | 74 | Full υβριδικό βενζίνης | 116 | 195/55 R16 |
![]() Renault Clio 1,0 TCe 100 | 74 | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
![]() Hyundai i20 1,0 TGD-i 100 PS 48V | 73.5 * | Ήπια υβριδικό βενζίνης | 100 | 215/45 R17 |
![]() Peugeot 208 1,2 PureTech (2018) | 73,5 | Βενζίνη | 110 | 195/55 R16 |
![]() Kia Rio 1,0 TGDi (2018) | 73,5 * | Βενζίνη | 120 | 205/45 R17 |
![]() Honda e Advance 17' | 73 | Ηλεκτρικό | 154 | 205/45 R17 |
![]() SEAT Ibiza 1,0 TSI (2018) | 73 | Βενζίνη | 115 | 195/55 R16 |
![]() Volkswagen Polo 1,0 TSI (2018) | 73 | Βενζίνη | 115 | 195/55 R16 |
![]() Opel Corsa 1,2 Turbo S/S (Νέο) | 73 | Βενζίνη | 100 | 195/55 R16 |
![]() Toyota Yaris 1,5 Dual VVT-iE (2018) | 73 | Βενζίνη | 111 | 195/50 R16 |
![]() Kia Rio 1,4 CRDi (2018) | 72 | Diesel | 90 | 195/55 R16 |
![]() Renault Clio 1,2 Tce (2018) | 71,5 * | Βενζίνη | 120 | 205/45 R17 |
![]() Opel Corsa 1,4 XEL (2018) | 71 | Βενζίνη | 90 | 195/55 R16 |
![]() Nissan Micra 0,9 IG-T (2018) | 69 | Βενζίνη | 90 | 195/55 R16 |
![]() Skoda Fabia 1,0 TSI (2018) | 69 | Βενζίνη | 110 | 185/60 R15 |
![]() Citroen C3 1,2 PureTech (2018) | 68,5 * | Βενζίνη | 110 | 205/50 R17 |
![]() Hyundai i20 1,0 TGD-i (2018) | 68 | Βενζίνη | 100 | 185/65 R15 |
*Βάλαμε ποινή χλμ/ώρα σε C3,Clio,Rio γιατί δεν ήταν κοντά στη δημοφιλή έκδοση της αγοράς.
Εντυπωσιαστήκαμε. Τα σημερινά μικρά μοντέλα είναι τόσο καλά στη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου, που πραγματικά εντυπωσιαστήκαμε. To Fiesta άγγιξε την επίδοση του Focus RS και του Audi R8 (78 και τα δύο) και σχεδόν όλα τα μικρά πετύχανε επιδόσεις 15 χλμ./ώρα πάνω απο τα αντίστοιχα μοντέλα των προηγούμενων 10-15 ετών.
Τα λάστιχα.
Τα 16άρια ελαστικά, που φόραγαν τα περισσότερα, φαίνεται να είναι η σωστή επιλογή. Συνδυάζουν την άνεση και την καλή επίδοση στη δοκιμή αυτή. Με 17άρια χαμηλού προφίλ θα κερδίσεις 1-2 χλμ./ώρα, αλλά θα χάσεις σε άνεση, αφού η παραμικρή ανωμαλία του δρόμου, θα «σκάει» στην πλάτη σου. Με 15άρια αντίστοιχα (Hyundai i20, Skoda Fabia) δεν μπορείς να ξεπεράσεις τα 70 χλμ/ώρα.
Mόνο 1 χλμ./ώρα παραπάνω μπορεί να αποβεί μοιραίο...
Το είδαμε κι εμείς μέσα από το τεστ, το είχαμε «εντοπίσει» στις έρευνες μας πριν την διεξαγωγή του αλλά… δεν το πιστεύαμε. Μια αύξηση της τάξης του 1 χλμ./ώρα μπορεί να αλλάξει την γενικότερη οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου σε τραγικό βαθμό. Από την ασφαλή και φυσιολογική συμπεριφορά ενός μικρού αυτοκινήτου στα 70 χλμ./ώρα για παράδειγμα, η συμπεριφορά του γίνεται επικίνδυνη και δεν βγάζει το τεστ στα 71 χλμ./ώρα… Η οριοθετημένη διαδρομή του τεστ, μικραίνει δραματικά και οι μεταφορές βάρους εκθέτουν το τιμόνι, την ανάρτηση και τα ελαστικά του καθιστώντας το ανεπαρκές. Και μπορεί να μην τουμπάρει σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά η επαφή με αυτό που θες να αποφύγεις είναι καθαρά θέμα τύχης, στοιχείο που δεν έχει καμία σχέση με την έννοια του συγκεκριμένου τεστ, αφού σε πραγματικές συνθήκες, αντί για κορίνες θα χτυπήσεις σε κάποιο κράσπεδο ή σε κάποιο άλλο αυτοκίνητο και με την παραμικρή επαφή θα χάσεις τον έλεγχο και θα εμπλακείς σε ατύχημα.
Το μικρό SUV με το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας!
Νέο Ford Puma GEN-E. Ανακαλύψτε ξανά τη χαρά της οδήγησης.
Τετρακίνητη SUV-άρα με γκάζια και σπορ βλέψεις
1.500.000 ΠΡΟΙΟΝΤΑ : Με 1 κλίκ!
AUTOPLUS : Οι Καλύτερες Κουκούλες ΕΔΩ!
AUTOPLANET : Φίλτρα Ελευθέρας Ροής Κ&Ν
LADADIKO : Δωρεάν Αλλαγή Λιπαντικών
PANCARSHOP : πλήρωσε έως 24 άτοκες δόσεις!
IQ-AUTO : από -20% σε Όλα τα Αξεσουάρ!
SARDELISAUTOPARTS : Κορυφαία Brands!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr