• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Kia Rio (+video)

Διαβάστηκε από 118059 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το Kia Rio που είχαμε στη διάθεσή μας για το elk test ήταν το μοναδικό diesel και άρα -λόγω βάρους- με διαφορετική ρύθμιση ανάρτησης

Ανάμεσα στις «ειδικές περιπτώσεις» αφήσαμε για το τέλος της δοκιμής και ένα μοντέλο με κινητήρα πετρελαίου. To Κia Rio diesel με τον 1,4 λτ. κινητήρα των 90 ίππων, είναι πιο βαρύ κατά 125 κιλά περισσότερα από την αμέσως πιο κοντινή βενζινοκίνητη έκδοσή του που σημαίνει πως έχει και διαφορετική ρύθμιση στην ανάρτηση. Στην πράξη το Rio τα πήγε πολύ καλά στην διαδικασία, όντας ικανό να διαχειριστεί την αυξημένη σχετικά ταχύτητά του εύκολα σε όλο το τεστ. 

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Λόγω της καλής συνολικής, αίσθησης του Rio στο δρόμο ξεκινήσαμε αισιόδοξα, αναπτύσσοντας ταχύτητα 77 χλμ./ώρα στην 1η μέτρηση. Με αυτά τα χιλιόμετρα, δεν πέρασε «αλώβητο», μιας και όλα τα σημαντικά στοιχεία για αυτή τη διαδικασία, δεν βοήθησαν όμως πήραμε μια πρώτη γεύση.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αφού βρήκαμε το σημείο που δεν μπορεί να περάσει το τεστ ταράνδου τo Rio, ψάξαμε στην επόμενη μέτρηση εκείνα τα χιλιόμετρα που θα το έκαναν να περάσει άνετα. Πέσαμε λοιπόν πιο χαμηλά, με ταχύτητα πριν την πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης στα 70 χλμ./ώρα. Πολύ σταθερό αποδείχθηκε σε όλη την απόσταση το Rio, με το ESP να επεμβαίνει διακριτικά και όσο χρειάστηκε στην πρώτη εναλλαγή πορείας, ενώ παρά τις υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος δεν επηρεάστηκε καθόλου η τροχιά του. Ο πειστικός τρόπος με τον οποίο πέρασε το τεστ το Rio εδώ, μας επέτρεψε να ανέβουμε όχι ένα αλλά 2 χλμ./ώρα στην επόμενη δοκιμασία.

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Τα 72 χλμ./ώρα αποδείχθηκαν τα ιδανικά για την δοκιμασία χιλιόμετρα για το Kia Rio diesel. Σαφώς πιο προβλέψιμο και με καλύτερη απόκριση από το τιμόνι του σε όλη τη διάρκεια του τεστ, με μικρότερες κλίσεις από τις πίεσεις της ανάρτησης και με πιο διακριτική επέμβαση αλλά και μικρότερης διάρκειας ESP, το Rio πέρασε με επιτυχία το τεστ. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Mέχρι τα 72 χλμ./ώρα το Rio έδειχνε και σε αίσθηση να μην έχει κανένα πρόβλημα με την όλη διαδικασία. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το Rio μας έδωσε την εντύπωση πως δύσκολα θα φύγει από την πορεία του. Έδειχνε ουδέτερο σε όλες τις στροφές και την ώρα των ελιγμών κοντά στην ταχύτητα που τα κατάφερε η αίσθηση ήταν ότι πήγαινε πιο αργά.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Η κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Skoda Vision GT concept: Το νέο Kamiq GT;

Nέο παγκόσμιο ρεκόρ από το ελληνικό Evo στο Abu Dhabi!

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΕΛΙΝΟΙΛ: Πρώτο πρατήριο με φυσικό αέριο

Oι κυκλοφ. ρυθμίσεις το Σαββατοκύριακο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »