• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Citroen C3 (+video)

Διαβάστηκε από 126131 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το αυτοκίνητο της δοκιμής φορούσε ελαστικά διάστασης 205/50 R17 που ανήκουν στον προαιρετικό του εξοπλισμό.

Το Citroen C3 αν και το πιο μαλακό σε ρύθμιση ανάρτησης αυτοκίνητο της δοκιμής στo (elk test) –και το πιο άνετο φυσικά-, τα πήγε πολύ καλά. Οι έντονες κλίσεις του δεν επηρέασαν στο ελάχιστο την σταθερότητά και πέρασε το τεστ με ευκολία.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Από τα 76 χλμ./ώρα που ξεκινήσαμε με το Citroen C3 «πέφταμε» από πέρασμα σε πέρασμα κατά 1 χλμ./ώρα για να εντοπίσουμε το «φάσμα» χιλιομέτρων που θα ένιωθε άνετα στη διαδικασία. Σε ταχύτητες έως και 73 χλμ./ώρα και σε διαδοχικές μετρήσεις, φάνηκε ότι υπάρχουν έντονες κλίσεις και υποστροφική τάση.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες στα πολλά χιλιόμετρα, δοκιμάσαμε να ρίξουμε την ταχύτητα του Citroen C3, ούτως ώστε να βρούμε το φάσμα που μπορεί να κινηθεί και να εντοπίσουμε ακριβώς το «πολυπόθητο» χιλιόμετρο. Δοκιμάσαμε λοιπόν με ταχύτητα 68 χλμ./ώρα, σε μια διαδικασία που το C3 δεν είχε κανένα πρόβλημα, παρουσιάζοντας μόνο σχετικά μεγάλες κλίσεις για αυτή την ταχύτητα. Κανένα θέμα στην συμπεριφορά του. 

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας σε ταχύτητα, προσεγγίσαμε τα 71 χλμ./ώρα τα οποία δύσκολα μπορούσε να τα διαχειριστεί το Citroen C3, παρουσιάζοντας ταλαντώσεις από τις μεταφορές βάρους που επηρέαζαν την συμπεριφορά του και ήταν οριακά ελεγχόμενο.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα το Citroen C3 κατάφερε να περάσει το τεστ με ευκολία. Η μαλακή ανάρτηση ήταν υπεύθυνη για την εμφάνιση έντονων κλίσεων που επηρέασαν ωστόσο μόνο την αίσθηση αλλά όχι την συμπεριφορά του τελικά. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη στροφή έστριψε ιδανικά όμως το ESP ενεργοποιήθηκε πιο βίαια από όσο χρειαζόταν χωρίς ωστόσο να δημιουργεί πρόβλημα στην κατεύθυνσή του από το τιμόνι. Στην αμέσως επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης για να κινηθεί στην λωρίδα των 11 μ. του τεστ, δεν είχε καμία τάση για υποστροφή, απλώς είχε μια συνεχόμενη κλίση αμαξώματος μέχρι να στρίψει για το τελευταίο κομμάτι του τεστ και να επέμβει πάλι το ESP για να το βγάλει με ευκολία στα τελευταία μέτρα του τεστ.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Οι έντονες κλίσεις και μόνο του στέρησαν καλύτερη επίδοση με περισσότερα χιλιόμετρα. Το πιο άνετο αυτοκίνητο του τεστ ωστόσο πέτυχε στο τεστ αποφυγής ταράνδου με σχετική ευκολία. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς όμως έδειξε ότι είχε καλά κρατήματα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Και Μάλτα και Μαγιόρκα στην Ελλάδα!

Δοκιμή: Νέο Mitsubishi Outlander PHEV

Αποκλειστικό: Νέα Audi Q4 Sportback & Audi Q6

Μια στραβοτιμονιά και το «άτι» πάει για σκραπ

Η κίνηση στους δρόμους

Νίκη Vettel 392 μέρες μετά, 1-2 η Ferrari!

Καλείς την τροχαία: Καρφί ή σκεπτόμενος πολίτης;

Έρευνα AutoΤρίτη: Το κόστος service των best-seller μικρομεσαίων

Φάκελος Yaris: Ποιο είναι το best του best;

Δοκιμή: Ford Focus Vignale

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes GLA

Τελικά, στα SUV το μέγεθος μετράει;

Video: Nέο Hyundai i30 N Project C

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

CITROEN: Back to school με προνομιακές τιμές & 36 άτοκες δόσεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

OPEL: Astra diesel με καλό εξοπλισμό από 17.590€

περισσότερα »