• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Citroen C3 (+video)

Διαβάστηκε από 117050 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το αυτοκίνητο της δοκιμής φορούσε ελαστικά διάστασης 205/50 R17 που ανήκουν στον προαιρετικό του εξοπλισμό.

Το Citroen C3 αν και το πιο μαλακό σε ρύθμιση ανάρτησης αυτοκίνητο της δοκιμής στo (elk test) –και το πιο άνετο φυσικά-, τα πήγε πολύ καλά. Οι έντονες κλίσεις του δεν επηρέασαν στο ελάχιστο την σταθερότητά και πέρασε το τεστ με ευκολία.

76 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Από τα 76 χλμ./ώρα που ξεκινήσαμε με το Citroen C3 «πέφταμε» από πέρασμα σε πέρασμα κατά 1 χλμ./ώρα για να εντοπίσουμε το «φάσμα» χιλιομέτρων που θα ένιωθε άνετα στη διαδικασία. Σε ταχύτητες έως και 73 χλμ./ώρα και σε διαδοχικές μετρήσεις, φάνηκε ότι υπάρχουν έντονες κλίσεις και υποστροφική τάση.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μετά τις αποτυχημένες προσπάθειες στα πολλά χιλιόμετρα, δοκιμάσαμε να ρίξουμε την ταχύτητα του Citroen C3, ούτως ώστε να βρούμε το φάσμα που μπορεί να κινηθεί και να εντοπίσουμε ακριβώς το «πολυπόθητο» χιλιόμετρο. Δοκιμάσαμε λοιπόν με ταχύτητα 68 χλμ./ώρα, σε μια διαδικασία που το C3 δεν είχε κανένα πρόβλημα, παρουσιάζοντας μόνο σχετικά μεγάλες κλίσεις για αυτή την ταχύτητα. Κανένα θέμα στην συμπεριφορά του. 

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ανεβαίνοντας σε ταχύτητα, προσεγγίσαμε τα 71 χλμ./ώρα τα οποία δύσκολα μπορούσε να τα διαχειριστεί το Citroen C3, παρουσιάζοντας ταλαντώσεις από τις μεταφορές βάρους που επηρέαζαν την συμπεριφορά του και ήταν οριακά ελεγχόμενο.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα το Citroen C3 κατάφερε να περάσει το τεστ με ευκολία. Η μαλακή ανάρτηση ήταν υπεύθυνη για την εμφάνιση έντονων κλίσεων που επηρέασαν ωστόσο μόνο την αίσθηση αλλά όχι την συμπεριφορά του τελικά. Πιο συγκεκριμένα, στην πρώτη στροφή έστριψε ιδανικά όμως το ESP ενεργοποιήθηκε πιο βίαια από όσο χρειαζόταν χωρίς ωστόσο να δημιουργεί πρόβλημα στην κατεύθυνσή του από το τιμόνι. Στην αμέσως επόμενη αλλαγή κατεύθυνσης για να κινηθεί στην λωρίδα των 11 μ. του τεστ, δεν είχε καμία τάση για υποστροφή, απλώς είχε μια συνεχόμενη κλίση αμαξώματος μέχρι να στρίψει για το τελευταίο κομμάτι του τεστ και να επέμβει πάλι το ESP για να το βγάλει με ευκολία στα τελευταία μέτρα του τεστ.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Οι έντονες κλίσεις και μόνο του στέρησαν καλύτερη επίδοση με περισσότερα χιλιόμετρα. Το πιο άνετο αυτοκίνητο του τεστ ωστόσο πέτυχε στο τεστ αποφυγής ταράνδου με σχετική ευκολία. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Οι κλίσεις του ήταν ιδιαίτερα αισθητές και για εμάς όμως έδειξε ότι είχε καλά κρατήματα.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Δοκιμή διαρκείας: Skoda Fabia 1,0 TSI 95 PS

Το νέο SUV της Opel;

Πόσο καλύτερα αυτοκίνητα οδηγούμε λόγω Ευρώπης;

Αυτοκίνητα χωρίς δίπλωμα. Γίνεται;

Η κίνηση στους δρόμους

Τα 5 καλύτερα δικίνητα Crossover σε πίστα off road!

Σου άναψε λαμπάκι; Τι είναι;

Οι νέες τεχνολογίες των Honda CR-V Hybrid & Toyota Prius

Ποια ζάντα σου ταιριάζει;

«Αθάνατο» χρώμα με 4 απλά tips

Γίνε ειδικός στην μπαταρία!

Τράβηξε όλα τα βλέμματα!

Δοκιμή: Opel Corsa με υγραέριο

Και υβριδικά τα Ford Focus & Fiesta

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100€/μήνα

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »