• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Nissan Micra (+video)

Διαβάστηκε από 111522 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το βενζινοκίνητο Nissan Micra αποδίδει έως 90 ίππους, όντας έξω από το όριο των 100-125 ίππων που ορίσαμε και για αυτό συναντάται εδώ.

Το Micra στην βενζινοκίνητη έκδοσή του, φοράει τον 0,9 λτ. τρικύλινδρο κινητήρα με απόδοση 90 ίππων και γιΆ αυτό βρίσκεται μέσα στα αυτοκίνητα με διαφορετικές προδιαγραφές που μετρήσαμε. Η συμπεριφορά του ήταν ικανοποιητική στο τεστ, άσχετα αν δεν κατάφερε να σημειώσει μεγάλες ταχύτητες εισόδου. 

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Από τις αρχικές αναγνωριστικές δοκιμές του πριν καταγράψουμε κάποια προσπάθεια, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως ταχύτητες άνω των 70 χλμ./ώρα θα δυσκόλευαν το Micra στη διαδικασία. Ξεκινήσαμε έτσι από τα 68 χλμ./ώρα, τα οποία αποδείχθηκαν «λίγα», με το αμάξωμα να συμπεριφέρεται εξαιρετικά σε όλο το μήκος της διαδρομής του τεστ.

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ξέραμε ότι είμαστε κοντά στην ιδανική ταχύτητα του Micra για το elk test, και έτσι ανεβήκαμε πιο πάνω σε χιλιόμετρα για να βρούμε και το «ταβάνι» του. Στα 71 χλμ./ώρα «φλέρταρε» ιδιαίτερα με κάποιες κορίνες και δεν κατάφερε να «περάσει» το τεστ αφού δεν είχε ομαλή και ελεγχόμενη συμπεριφορά.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με τη μέθοδο της ατόπου απαγωγής φαινόταν ότι έχουμε στα χέρια μας την ιδανική τελικά ταχύτητα στο τεστ ταράνδου για το Micra. Μπήκαμε στο τεστ λοιπόν με τα 69 χλμ./ώρα και επαναλάβαμε την δοκιμασία 3 φορές. Το Micra πέρασε με επιτυχία το τεστ σε αυτά τα χιλιόμετρα χωρίς να δυσκολευτεί καθόλου. Ήταν σταθερό και άμεσο στην πρώτη εναλλαγή πορείας, δεν παρουσίασε καμία τάση υποστροφής παρά τις έντονες κλίσεις του αμαξώματός του και εύκολα επανήλθε στην κατεύθυνσή του μετά τον ελιγμό αποφυγής. Το ESP είχε διακριτική έως ανεπαίσθητη εμπλοκή στην διαδικασία και μόνο στα σημεία εισόδου και εξόδου από την λωρίδα των 11 μέτρων του τεστ, διατηρώντας την σταθερή πορεία του Micra μέχρι το τέλος.

70 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Αφού είχαμε βρει τα 69 χλμ./ώρα ανεβάσαμε τον πήχη 1 χλμ./ώρα και είδαμε για άλλη μια φορά πόση διαφορά μπορεί να έχει μια τόσο μικρή διαφορά στην ταχύτητα σε αυτή τη δοκιμασία. Αν και ελαφρώς λιγότερο αποτελεσματικό από πριν σε συμπεριφορά, το Micra δεν πέρασε με άνεση το τεστ. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό μέχρι την ταχύτητα που πέρασε με επιτυχία το τεστ. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ενώ φάνηκε να γέρνει αρκετά, δεν μας φόβισε στη διάρκεια του τεστ καθόλου.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

TEST CENTER - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • vasilis

    Συγχαρητήρια για το τεστ. Πραγματικό δείγμα ενεργητικής ασφάλειας ο τάρανδος. Απορώ πολλούς που λένε για το πλαίσιο του fiesta οτι είναι απο το 2008 και τέτοια,ακόμη αντίπαλο δεν έχει.

      34
  • Dim

    Και φανταστείτε να γινόταν το τεστ του fiesta με την έκδοση st line........ κλάμα για τιυ αντιπάλους (προσοχή, μιλάμε για έκδοση στα ίδια χρήματα με τον ανταγωνισμό)όχι GT,RS, και τα λοιπά!!!

      29
  • Παναγιώτης

    Προφανως οι συνθηκες οδηγησης με βαρυφορτωμενο αμαξι και 70 χλμ/ωρα δυσκολα θα τυχουν στην Ελλαδα.Ουτε βεβαια θα συναντησουμε καποιο ταραντο στο δρομο μας. Ισως καποιο λαγο σε ορεινες διαδρομες χωρις πολυ κινηση. Το τεστ αναφερεται σε χιονισμενους δρομους και μεγαλα αυτοκινητα. Για τα μικρα αυτοκινητα θα ηταν ενδιαφερον ενα τεστ ταχυτητας ταξιδιου με δυο ατομα χωρις αποσκευες σε ορεινες διαδρομες με τις πολλες και διαδοχικες στροφες.Δηλαδη σε συνθηκες που συνανταμε συχνα σε ενα ταξιδι εκτος αυτοκινητοδρομων. Εκει ειναι που βλεπουμε στις επικινδυνες στροφες τα εικονοστασια με τις εικονες και τα κανδυλια για τα ατυχηματα που εγιναν καποτε. Τοτε εφταιγαν οι δρομοι και τα αυτοκινητα ενω τωρα οι οδηγοι.

      2
    • autotriti

      Απάντηση: Πράγματι δεν θα συναντήσουμε τάρανδο στους ελληνικούς δρόμους, όμως οι περισσότεροι από εμάς έχουμε συναντήσει αγελάδες, πρόβατα, σκύλους κλπ. Τώρα αν θεωρείτε ότι δύσκολα έχει κάποιος 4 άτομα και αποσκευές στο αυτοκίνητό του, τότε δεν βλέπετε πόσες οικογένειες εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα την περίοδο των εορτών ή σε κάποιο 3ήμερο. Τέλος, ακόμα και μέσα στις αστικές μας μετακινήσεις, σε κεντρικό δρόμο, μπορεί να "πεταχτεί" μπροστά μας πεζός, ή να ανοίξει την πόρτα ένα παρκαρισμένο ενώ εμείς κινούμαστε με πάνω από 65 χλμ/ω.

        21
  • Sakis

    https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=48s Όπως λέτε και εσείς, τα 73 km/h είναι η χρυσή τομή για το Ibiza , από κει και πάνω το αμάξι είναι επικίνδυνο, τα ίδια χάλια και το polo... Τα περισσότερα του γκρουπ δεν τα πήγαν και ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο τεστ , ακόμη και τα λίγο ακριβότερα , δεν είμαι προκατελειμένος και ούτε και το τεστ κρίνει όλη την συμπεριφορά του αυτοκινήτου αλλά σε αυτήν την περίπτωση τα αυτοκίνητα του γκρουπ VW , δεν...μόνο τα πολύ πιο ακριβά!!

      16
  • travoltas

    Μπραβο σας που κανετε κατι διαφορετικο. Τα αποτελεσματα οσον αφορα στο τι ψαρια πιανει το καθε αμαξι ηταν λιγο πολυ αναμενομενα. Συνεχιστε και σε αλλες κατηγοριες να δουμε τι διαφορες μπορουν να υπαρξουν. Τα SUV νομιζω θα ειναι 10 χ.α.ω. πιο χαμηλα.

      14
  • Νίκος

    Όπου (φίλε Γιάννη) την καλύτερη επίδοση βρήκα να πετυχαίνει το Peugeot 308, με 82 χλμ/ώρα στο τεστ του ταράνδου ! ακόμη και η Giulia βγάζει 77 χλμ..

      9
  • Γιάννης

    Μπράβο στο autotriti, επιτέλους ένα σοβαρό test για τα σύγχρονα αυτοκίνητα και όχι άλλα ανούσια σχόλια για το μέγεθος της οθόνης πολυμέσων...

      9
  • Τάκης

    Συγχαρητήρια που σε τέτοιους καιρούς ανεβάζετε το επίπεδο του περιοδικού σας. Το σημαντικότερο τεστ για επιλογή αυτοκινήτου με βάση την ανάρτηση / οδική συμπεριφορά επιτέλους με νούμερα!

      7
  • Νίκος

    Ένα συγκριτικό στα μικρομεσαία θα ήταν περισσότερο ενδιαφέρον... ένα πιο καλό κ σοβαρό συγκριτικό.. φιλότιμη προσπάθεια πάντως.

      6
  • Petros

    Μου φαινεται τα βιντεακια στα Polo, Ibiza δεν πρεπει να ειναι τα αληθινα... πρεπει να ειναι με πολυ λιγοτερα χιλιομετρα.. Φαινεται σαν να πηγαινουν βολτα και αποκλειεται να μην μπορουσαν να ανεβουν μερικα χιλιομετρα παραπανω συμφωνα με την συμπεριφορα που δειχνουν... ΥΓ. Το Fiesta εκει κρατα την κορυφη..!!!

      5
  • minusgr

    Οπτικά χωρίς αίσθηση τιμονιού-esp-ανάρτησης το 208 είναι τέλειο. Μου αρέσει ο τρόπος που χειρίζεται τη μεταφορά βάρους από το 00:03 - 00:05. Η ουρά μένει πίσω από την ευθεία του μπροστινού τροχού. To fiesta μου φαίνεται οτι μεταφέρει πολύ βάρος αριστέρα. Σαν να είναι έτοιμο να σηκώσει ρόδα. Το turn in του ibiza-polo είναι οπτικά πάντα υποδειγματικά. Σαν να είναι σε ράγες. Ακόμα και το fiesta - με ποιό πολλά χιλιόμετρα βέβαια- σαν να μπαίνει με μούτρα Απογοήτευση η απόδοση του άλλου γάλλου για μένα

      4
  • Κωνσταντίνος

    Γιατί δεν υπάρχει alfa romeo mito? Για απλή έκδοση μιλάω. Ίσως γιατί θα τρίβουν όλοι τα ματάκια τους?

      4
  • Kostaw

    Φοβερο το τεστ σας. Σκεφτομαι να αγορασω μικρο crossover. θα κάνετε κατι και για αυτη τη κατηγορια;

      4
    • autotriti

      Απάντηση: Η διαφορά βάρους από πλευράς ντίζελ, δείχνει ότι το ελαφρύτερο βενζινοκίνητο θα έχει καλύτερη επίδοση.

        3
  • Παναγιώτης Α

    Μπραβο σας που σε τετοιες δυσκολες οικονομικες συνθηκες, πραγματοποιητε τετοιες δυσκολες δοκιμες. Ανυπομονουμε και για τα μικρομεσαια μοντελα!

      3
  • travoltas

    Τα βιντεο που εχω δει κι εγω απο εξωτερικο ειναι λιγο οτι ναναι. Το 308 που λεει ο φιλος παραπανω οντως εχει μπει με 82 χ.α.ω αλλα παταει φρενο 2 φορες που δεν πρεπει συμφωνα με το τεστ. Επισης σε ενα αλλο αυτοκινητο που εβλεπα εμπαινε με 73 χ.α.ω και χτυπαγε κορινες και στα 76 το εβγαζε.

      3
  • travoltas

    @Anestis Φιλε μου στο τεστ του Mokka που λες δεν εχει επιβατες μεσα και βλεπω παλι να αναβουν τα φωτα φρενων αρα δεν μιλαμε για την ιδια διαδικασια. Στο κειμενο του autotriti για το πως γινεται γραφουν πως δεν πρεπει να πατας φρενο και πρεπει να εχεις βαρος μεσα στο αμαξι.

      2
  • Θάνος

    Ο σημαντικότερος παράγοντας σε αυτό το τεστ είναι τα ελαστικά, εκτός από την διάσταση που παίζει και αυτή την ρόλο της σημαντικότερο είναι η κατάσταση τους, η πίεση και φυσικά αν έχουν φτάσει στην θερμοκρασία που αποδίδουν... για να είναι αντικειμενικό ένα τέτοιο τεστ πρέπει να φοράνε ακριβώς τα ίδια ελαστικά στην σωστή πίεση, θερμοκρασία, αλλιώς οι διάφορες είναι πραγματικά πολύ μεγάλες, και δεν μπορούν να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα. Ένα σκληρό λάστιχο, που έχει κατά 0,3 bar λιγότερη πίεση, με 20000 χλμ, δυο ετών, σε σχέση με ένα καινουριο μαλακό σωστά ζεσταμένο και φουσκωμένο πιστεύω στο ίδιο αυτοκίνητο θα μπορούσε να βγάλει έως και 5-6 χλμ διαφορά. Δοκιμάστε το! Γενικά τέτοιου είδους τεστ έχουν τόσες πολλες παραμέτρους που αν θέλεις μπορείς ακομα και το i20 να βγάλεις πρώτο και το fiesta τελευταίο. Επίσης μια κακοδουλεμενη ανάρτηση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ταχύτητα επαναφοράς και γενικότερα στην ευστάθεια του αυτοκινήτου στην απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, ως εκ τούτου ένα καινουριο αμάξι έχει σίγουρα δυο λόγους να βγάλει 2-3χλμ παραπάνω από ένα δουλεμένο.

     
  • Anestis

    Και ομως φιλεψδεν ειναι ετσι. Το ιδιο τες στα crossover γινεται με υψηλοτερες ταχυτητες. Π.χ το δικο μου opel mokka x πετυχαινει 76 χλμ/ω

     
  • loukia

    Αναμενόμενο για ένα ford... σε όποια εκδόση και να το οδηγήσεις... βέβαια όσο ανεβαίνουν τα κυβικά και η ιπποδύναμη ανεβένει και η ευχαρίστηση... είναι ΤΡΕΝΟ, κ.τ.λ. σε οδηγική συμπεριφορά και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ... συν την ομορφία που διαθέτει για εμένα προσωπικά...