• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Opel Corsa (+video)

Διαβάστηκε από 124165 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

To Opel Corsa που είχαμε στη διάθεσή μας εφοδιαζόταν με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα (βασικός στην γκάμα του) των 1,4 λίτρων με απόδοση 90 ίππων. 

Το πιο «αδύναμο» (μαζί με το Micra) από τα μοντέλα του τεστ ήταν το Opel Corsa, το οποίο διατίθεται φυσικά και με πιο ισχυρή έκδοση (1,0 T 115PS), η οποία ωστόσο δεν ήταν διαθέσιμη. Το Corsa τα πήγε πολύ καλά στο τεστ γενικότερα, αποδεικνύοντας πως δικαίως βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις του καταναλωτή προσφέροντάς του και αποδεδειγμένα ασφάλεια. 

73 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Όπως και στα περισσότερα αυτοκίνητα και μετά τις αρχικές δοκιμές όπου είχαμε ένα «σημάδι» για το που πρέπει να κινηθούμε, δοκιμάσαμε αρχικά με μεγάλη ταχύτητα το τεστ ταράνδου και με το Corsa. Στα 73 χλμ./ώρα, δεν κατάφερε να περάσει τη δοκιμασία. όπως και στα 72 χλμ./ώρα που την πέρασε οριακά.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Πέφτοντας στα 69 χλμ./ώρα το Corsa ήταν ιδιαίτερα άνετο μέσα στην διαδικασία, χωρίς να μας αγχώσει καθόλου. Διατήρησε την σταθερότητά του σε όλη τη διαδρομή και δεν είχε κανένα πρόβλημα, δείχνοντας να έχει χώρο και ανάμεσα στις κορίνες για περισσότερα χιλιόμετρα.

71 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Κάτι αντίστοιχο συνέβη και στα 70 χλμ./ώρα, με το Corsa να είναι κοντά στο ιδανικό του αλλά όχι ακόμα πάνω σε αυτό. Σε όλες τις προσπάθειές μας τα κατάφερε αβίαστα και έτσι μας έδωσε το δικαίωμα να ανέβουμε στα 71 χλμ./ώρα όπου τελικά αποδείχθηκε και το ιδανικό του. Σε αυτά τα χιλιόμετρα, είχε εμφανώς πιο αυξημένες κλίσεις σε σχέση με τα χαμηλότερης ταχύτητας «περάσματα», όμως η συμπεριφορά του ήταν σταθερή και δεν κλονίστηκε από αυτές. Το ESP είχε άψογη λειτουργία για να περιορίσει όποια τάση δημιουργούσαν οι μεταφορές βάρους, ενώ το τιμόνι του αν και ελαφρύ και μέσα στη διαδικασία, ήταν ακριβές. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Το Corsa τα πήγε πολύ καλά στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Ηταν απόλυτα ελεγχόμενο μέχρι και τα 71 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Ομαλές μεταφορές βάρους και δεν μας «άγχωσε» στιγμή με την συμπεριφορά του. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Τα 5 πιο fun to drive μικρά

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Ήχοι στο αμάξι που μας αποσυντονίζουν

O 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των Renault-Mercedes

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »