• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Hyundai i20 (+video)

Διαβάστηκε από 118067 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το Hyundai i20 μας άφησε πολύ καλές εντυπώσεις στη διαδικασία αποφυγής κινδύνου (elk test) με την συμπεριφορά του, ωστόσο η ταχύτητα επιτυχίας ήταν μικρή σχετικά. Αυτό οφείλεται αρχικά στη διάσταση των ελαστικών του και την μαλακή ανάρτησή του που είχαν ως αποτέλεσμα να «ταλαιπωρείται» από κλίσεις και φαινόμενα μεταφοράς βάρους που σε πιο μεγάλες ταχύτητες, οδηγούσαν σε απώλεια πρόσφυσης. Ξεκινήσαμε τις δοκιμές του i20 από τα 65 χλμ./ώρα τα οποία αποδείχθηκαν ιδιαίτερα «λίγα», βγάζοντας το elk test με μεγάλη ευκολία. Μετά ανεβήκαμε αρκετά πάνω από τα 72 χλμ./ώρα όπου το i20 δεν κατάφερε να πετύχει στο τεστ. 

71 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στα 71 χλμ./ώρα το Hyundai i20 απέτυχε να βγάλει την δοκιμασία, χτυπώντας τις κορίνες εισόδου και εξόδου στην πρώτη αλλαγή κατεύθυνσης. Όπως είναι λογικό, δεν υπήρχε χώρος για επαναφορά στην «λωρίδα» του.

68 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Συνεχίσαμε με τα 68 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία όπως αποδείχθηκε ήταν και η ιδανική για το i20. Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του ήταν πολύ καλή με το αμάξωμα να γέρνει αισθητά αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης η ελέγχου. Το ESP με την διακριτική αλλά συνεχή του λειτουργία εξασφάλιζε την ομαλή ροή του αυτοκινήτου στο πέρασμα, χωρίς να απαιτούνται διορθώσεις.

70 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στα 70 χλμ./ώρα που δοκιμάσαμε αρκετές φορές, το i20 εμφάνιζε μικρή υποστροφή, είχε ακόμα μεγαλύτερες κλίσεις αμαξώματος και στην δεύτερη αλλαγή πορείας, η επαναφορά της ανάρτησης προκαλούσε ήπιες μεν αλλά υπαρκτές αναπηδήσεις και οδηγούσε σε απώλεια πρόσφυσης, ενώ δυσκολεύτηκε να επανέλθει στην λωρίδα του.

69 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 69 χλμ./ώρα, το Hyundai i20 ξεπέρασε ελαφρώς το όριό του. Σε αυτά τα χλμ. είχαμε πιο βίαιη μεταφορά βάρους και πιο «αργό» τιμόνι στην είσοδο, χωρίς ωστόσο τάση υποστροφής. Πρακτικά ένας μέσος οδηγός θα δυσκολευτεί να περάσει το τεστ, ένας ικανός ίσως το καταφέρει.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Καλή. Oριακή συμπεριφορά σε ελάχιστα μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου από τα 68 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το i20 έδειχνε πολύ ελεγχόμενο σε όλη τη διαδικασία στα 68 χλμ./ώρα και δεν ζοριστήκαμε καθόλου στους ελιγμούς του. Οι χώροι του εκτιμήθηκαν κατά την δοκιμασία γιατί δεν κοπανούσαμε και δεν ζοριστήκαμε να κρατηθούμε.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Η κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Skoda Vision GT concept: Το νέο Kamiq GT;

Nέο παγκόσμιο ρεκόρ από το ελληνικό Evo στο Abu Dhabi!

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΕΛΙΝΟΙΛ: Πρώτο πρατήριο με φυσικό αέριο

Oι κυκλοφ. ρυθμίσεις το Σαββατοκύριακο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »