• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Toyota Yaris (+video)

Διαβάστηκε από 116851 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

To Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που έχει άστρο σε όλους τους τομείς και με διακριτικό τρόπο καταφέρνει πάντα να συγκαταλέγεται στα καλύτερα της κατηγορίας σε όλες τις συγκρίσεις. Στη συγκεκριμένη δοκιμασία και παρά το γεγονός πως μέσα στα αυτοκίνητα αυτής υπάρχουν κάποια με πιο οδηγοκεντρική προσέγγιση (Fiesta, Ibiza, 208), κατάφερε να βρεθεί ψηλά στη λίστα με βάση την επίδοσή του. 

77 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Ξεκινήσαμε την δοκιμασία του Toyota Yaris λίγο πάνω από τα χιλιόμετρα που είχαμε ορίσει ότι θα πιάσουμε πριν την δοκιμασία. Με ταχύτητα εισόδου στο elk test στα 77 χλμ./ώρα, το Yaris δεν κατάφερε όπως είναι λογικό να στρίψει την πρώτη και την τελευταία στροφή του τεστ με την προσπάθεια να αποτυγχάνει. Πάντως, η προσπάθεια με αυτά τα χιλιόμετρα μας έδειξε καλή σχετικά πρόσφυση παρά τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος, αλλά και μέτρια απόκριση στο τιμόνι.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Yaris μέσα στο elk test ήταν απόλυτα ασφαλής, καταφέρνοντας έτσι να το περάσει με απόλυτη επιτυχία. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η εμπλοκή του ESP στην πρώτη στροφή ήταν αισθητή, ωστόσο δεν επηρέασε την πορεία του αυτοκινήτου, αλλά έκανε τη δουλειά που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Ανέκοψε έτσι στιγμιαία την τάση για υποστροφή στο πιο σημαντικό σημείο της δοκιμασίας διατηρώντας το σταθερό σε όλη τη διάρκεια της πορείας του. Οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος και πάλι ήταν εμφανείς και αντιληπτές και στο εσωτερικό του, όμως δεν προκλήθηκε καμία μεταφορά βάρους, με το Yaris να περνάει από τις τελευταίες κορίνες του τεστ ευθυγραμμισμένο.   

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Μετά τις επιτυχημένες προσπάθειες στα 73 χλμ./ώρα δοκιμάσαμε να ανεβούμε στα 74-75 χλμ./ώρα. Εκεί όμως ήταν εμφανές πως το μοντέλο είχε φτάσει στο «όριό» του, καταφέρνοντας μεν να περάσει όλες τις κορίνες αλλά σαφέστατα με μεγάλη δυσκολία. Επαναλάβαμε την διαδικασία και άλλες φορές σε αυτά τα χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως δεν γινόταν με ευκολία από τον μέσο οδηγό. 

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Το Yaris παρά την μαλακή του ανάρτηση, πέτυχε μεγάλο «σκορ» στο τεστ αποφυγής ταράνδου.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αισθητές οι κλίσεις όμως πέραν αυτών δεν υπήρχε τίποτα που να μαρτυρά τα «πολλά» χιλιόμετρα που είχε στη διαδικασία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Κάντου το καλύτερο πλύσιμο με 5 κινήσεις!

Πρώτη Δοκιμή: Νέο Citroen C5 Aircross

Mercedes C-Class Vs ΒMW Σειρά 3

Αποκλειστικό: Νέο Renault Captur

Η κίνηση στους δρόμους

Νέο Hyundai Tucson N Line

Δίνεις δόση ή ντούκου;

Γκάζια και γοητεία χωρίς βενζίνη! Σε χαλάει;

Πως να καθυστερήσεις ή και να σταματήσεις τους κλέφτες;

Diesel και LPG! Κουμπώνει;

Πολέμησε τους εχθρούς του χρώματος!

Κολλάει το σασμάν;

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Το αντί-S2000 της Hyundai

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130 PS από 22.550 ευρώ

FORD: Δείτε το νέο χρηματοδοτικό πρόγραμμα MyFiesta

RENAULT: CAPTUR & CLIO στην πιο δελεαστική τιμή, με όφελος έως 2.000€!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο, 100€/μήνα

PEUGEOT: Ανανεωμένο 208 από 13.200€

SKODA: Skoda Fabia από 11.280€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »