• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SEAT Ibiza (+video)

Διαβάστηκε από 118063 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

To Ibiza από τις δοκιμές του στο elk test μας έδωσε την αίσθηση ότι θα κινηθεί στα ίδια «μονοπάτια» με το αδελφό Polo και ίσως και ελάχιστα πιο γρήγορα μέσα στην διαδικασία. Η συμπεριφορά του ήταν το ίδιο καλή γενικότερα με λογικές κλίσεις του αμαξώματος και καλή απόκριση από το τιμόνι του, ενώ σε σχέση με το Polo, έδειξε να μην διαταράσσεται τόσο η ισορροπία του πίσω μέρους από έντονη μεταφορά βάρους στην προσπάθεια να «επιστρέψει» στη λωρίδα του. 

78 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Τα περισσότερα χιλιόμετρα εισόδου που έγραψε το Vbox με το Ibiza ήταν τα 78 χλμ./ώρα. Φυσιολογικά, με αυτά τα χιλιόμετρα δεν κατάφερε να περάσει αναίμακτα την διαδικασία, παρασέρνοντας τις -«κομβικής» σημασίας- κορίνες στο πέρασμά του, τόσο στην είσοδο της πρώτης τιμονιάς, όσο και στην  έξοδο της δεύτερης. Το ESP λειτούργησε άμεσα και αποφασιστικά μεν όμως οι έντονες κλίσεις και μεταφορές βάρους σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλοίωσαν τον έλεγχο μέσα στη διαδικασία, ωστόσο ακόμα και εκεί το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή αίσθηση και απόκριση.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με ελάχιστα περισσότερα από 73 χλμ./ώρα το Ibiza ήταν απόλυτα ικανό να διαχειριστεί την διαδικασία. Βρίσκοντας την χρυσή τομή του, επαναλάβαμε τη διαδικασία αρκετές φορές και δεν υπήρξε καμία υπόνοια απώλειας ελέγχου. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί, και απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στα 50 μέτρα της όλης διαδικασίας, μέσω του πολύ καλού του τιμονιού. 

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 74 χλμ./ώρα τα πράγματα ήταν λίγο πιο δύσκολα για το Ibiza. Η προσπάθεια κρίνεται οριακή και αυτό γιατί στην επαναφορά στη λωρίδα «ακούμπησε» ελαφρά την εσωτερική κορίνα και είχε την τάση να «πάει» και προς την επόμενη εξωτερική. Το ESP πάντως λειτουργεί εξαιρετικά, ενώ και το τιμόνι έχει πλούσια πληροφόρηση.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Είναι ασφαλές και εύκολα ελεγχόμενο στα 73 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μικρές κλίσεις, ελάχιστο άγχος. Καθόλου «δράμα» στην διαδικασία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

6 σημεία ελέγχου του πέλματος

Βάλε αγωνιστικό κάθισμα!

120 χρόνια Opel με 120 SUV σε μοναδικές τιμές!

Στην παραγωγή η Aston Martin DBS «59»

Η κίνηση στους δρόμους

Ετοιμάζεται το νέο Toyota Yaris στο Ring (+video)

Φουτουριστικό και αυτόνομο το Exeed E-IUV

Nέο Τοyota Proace City

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Skoda Vision GT concept: Το νέο Kamiq GT;

Nέο παγκόσμιο ρεκόρ από το ελληνικό Evo στο Abu Dhabi!

Ξεφύλλισε το τώρα!

ΕΛΙΝΟΙΛ: Πρώτο πρατήριο με φυσικό αέριο

Oι κυκλοφ. ρυθμίσεις το Σαββατοκύριακο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »