• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SEAT Ibiza (+video)

Διαβάστηκε από 124154 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

To Ibiza από τις δοκιμές του στο elk test μας έδωσε την αίσθηση ότι θα κινηθεί στα ίδια «μονοπάτια» με το αδελφό Polo και ίσως και ελάχιστα πιο γρήγορα μέσα στην διαδικασία. Η συμπεριφορά του ήταν το ίδιο καλή γενικότερα με λογικές κλίσεις του αμαξώματος και καλή απόκριση από το τιμόνι του, ενώ σε σχέση με το Polo, έδειξε να μην διαταράσσεται τόσο η ισορροπία του πίσω μέρους από έντονη μεταφορά βάρους στην προσπάθεια να «επιστρέψει» στη λωρίδα του. 

78 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Τα περισσότερα χιλιόμετρα εισόδου που έγραψε το Vbox με το Ibiza ήταν τα 78 χλμ./ώρα. Φυσιολογικά, με αυτά τα χιλιόμετρα δεν κατάφερε να περάσει αναίμακτα την διαδικασία, παρασέρνοντας τις -«κομβικής» σημασίας- κορίνες στο πέρασμά του, τόσο στην είσοδο της πρώτης τιμονιάς, όσο και στην  έξοδο της δεύτερης. Το ESP λειτούργησε άμεσα και αποφασιστικά μεν όμως οι έντονες κλίσεις και μεταφορές βάρους σε αυτά τα χιλιόμετρα, αλλοίωσαν τον έλεγχο μέσα στη διαδικασία, ωστόσο ακόμα και εκεί το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή αίσθηση και απόκριση.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Με ελάχιστα περισσότερα από 73 χλμ./ώρα το Ibiza ήταν απόλυτα ικανό να διαχειριστεί την διαδικασία. Βρίσκοντας την χρυσή τομή του, επαναλάβαμε τη διαδικασία αρκετές φορές και δεν υπήρξε καμία υπόνοια απώλειας ελέγχου. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί, και απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στα 50 μέτρα της όλης διαδικασίας, μέσω του πολύ καλού του τιμονιού. 

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Στα 74 χλμ./ώρα τα πράγματα ήταν λίγο πιο δύσκολα για το Ibiza. Η προσπάθεια κρίνεται οριακή και αυτό γιατί στην επαναφορά στη λωρίδα «ακούμπησε» ελαφρά την εσωτερική κορίνα και είχε την τάση να «πάει» και προς την επόμενη εξωτερική. Το ESP πάντως λειτουργεί εξαιρετικά, ενώ και το τιμόνι έχει πλούσια πληροφόρηση.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Είναι ασφαλές και εύκολα ελεγχόμενο στα 73 χλμ./ώρα.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Μικρές κλίσεις, ελάχιστο άγχος. Καθόλου «δράμα» στην διαδικασία.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

Diesel ή βενζίνη;

Η «καρδιά» του αυτοκινήτου σου

Δοκιμή: Dacia Duster με 150 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Τα 5 πιο fun to drive μικρά

Που είναι τα «Σαξόραλλα» σήμερα;

Έξοδα μετά την αγορά. Πόσο σημαντικά είναι;

Ήχοι στο αμάξι που μας αποσυντονίζουν

O 1,3 turbo βενζινοκινητήρας των Renault-Mercedes

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »