• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Peugeot 208 (+video)

Διαβάστηκε από 124101 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2018
 

Το μικρό γαλλικό Peugeot 208 με την ευχάριστη στην καθημερινότητα οδική του συμπεριφορά, δε θα μπορούσε να απουσιάζει από αυτό το δύσκολο τεστ. Το 208 απέδειξε ότι δίκαια βρίσκεται ψηλά στην λίστα εκείνων που αγαπούν την οδήγηση, αποδεικνύει όμως ακόμα, πως πρόκειται και για ένα από τα πιο ασφαλή μικρά μοντέλα όσον αφορά την ενεργητική του ασφάλεια. 

78 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Στις πρώτες αναγνωριστικές προσπάθειες, δοκιμάσαμε να περάσουμε το τεστ με ταχύτητα εισόδου στα 78 χλμ./ώρα. Το 208 είχε έντονη υποστροφή στην έξοδο της πρώτης στροφής, «πήρε» μαζί του τις δυο εξωτερικές κορίνες με το «βάρος» να το σπρώχνει για αρκετά μέτρα ακόμη και το ESP να δουλεύει υπερωρίες. 

74 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Δεν χρειάστηκε να ψάξουμε πολύ για να βρούμε με πόσα χιλιόμετρα μπορεί να περάσει το 208 το τεστ ταράνδου με 4 άτομα και αποσκευές. Η ταχύτητα ορίστηκε στα ψηλά για την κατηγορία, 74 χλμ./ώρα (δυο φορές για την επιβεβαίωση) και το μικρό λιοντάρι της Peugeot έδειξε τα δόντια του στον ανταγωνισμό. Κατάφερε να περάσει πολύ σταθερά και χωρίς καμία παρέκκλιση από την τροχιά το τεστ ταράνδου με εύκολο τρόπο. Είχε κλίσεις λόγω ανάρτησης αλλά εδώ δεν προκλήθηκαν μεταφορές βάρους ικανές να του διαταράξουν την ισορροπία. Το σύστημα διεύθυνσης δεν επηρεάστηκε από αυτά που συνέβαιναν στους μπροστινούς τροχούς και αποδείχθηκε γενικά από τα καλύτερα και σε αυτό, μοντέλα της κατηγορίας. Τo ESP πάντως έκανε αισθητή την παρουσία του περισσότερο με την απότομη πρώτη εμπλοκή του παρά με τη διάρκεια λειτουργίας του.

75 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια
Σε κάποιες από τις προσπάθειές μας, το 208 έστριψε και με ταχύτητα εισόδου 75 χλμ./ώρα. Το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ωστόσο με την βίαιη εμπλοκή του στην πρώτη στροφή, προκάλεσε έντονη φόρτιση στο μπροστινό του μέρος με αποτέλεσμα να ανοίξει εκείνο την τροχιά του. «Στραμπουληγμένο» όπως λέμε, το 208 κατάφερε να στρίψει τελικά και να ολοκληρώσει τη διαδικασία ξεπερνώντας όμως το όριο. Το τιμόνι του πάντως ήταν πολύ καλό σε βάρος και ακρίβεια για να ξέρεις που ακριβώς «πατάς».

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ σταθερό και αποτελεσματικό ως τα 74 χλμ./ώρα. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Δεν μας φόβισε ακόμα και σε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από εκείνα που μπορούσε να αντέξει άσχετα αν δεν τα κατάφερε. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 23 σχόλια

Πως ένα ιδιωτικό πάρκινγκ γίνεται «φρούριο»!

Πως λειτουργεί η εξάτμιση;

Γυάλισμα ή κέρωμα;

Hyundai Kona VS VW T-Roc

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Νέα Toyota Corolla Hybrid

Tο Suzuki Ignis facelift;

Το εσωτερικό του πρώτου ηλεκτροκίνητου CUPRA

Νέο μοντέλο από την Opel

Όρια ταχύτητας: Δίνει κανείς σημασία;

Μήπως το «μικρό» μοτέρ δεν είναι το πιο έξυπνο;

Αισθητήρες παρκαρίσματος και κάμερες

Τι κάνω αν μείνω από καύσιμο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »