To Audi A1 Convertible. Με υφασμάτινη οροφή, στο πάτωμα του VW Polo και 1.200άρη turbo κινητήρα.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Audi A1 Convertible. Με υφασμάτινη οροφή, στο πάτωμα του VW Polo και 1.200άρη turbo κινητήρα.

Το νέο Audi A1 Cabrio

(3/9/2009)

Μπορεί το Audi Α1 να μην έχει βγει ακόμα στην παραγωγή, αυτό όμως δεν σημαίνει, ότι δεν ετοιμάζεται ταυτόχρονα και η ανοικτή έκδοσή του. Το autotriti.gr εξασφάλισε αποκλειστικά τις πρώτες φωτογραφίες του. Αντίθετα με αυτό, δεν φέρει ρετρό σχεδίαση, αλλά υιοθετεί τα σχεδιαστικά πρότυπα της Audi.

Στην περίπτωση του Audi A1 έχουμε να κάνουμε για ένα μοντέλο που η αναμονή του κόσμου για αυτό είναι αρκετά μεγάλη. ¶λλωστε, η γκάμα των premium μικρών δεν είναι και τόσο μεγάλη. Τα ηνία αυτήν τη στιγμή στο χώρο της αυτοκίνησης έχουν αναμφισβήτητα τα Mini Cooper και Alfa Romeo MiTo, ενώ αναμένεται επιπλέον και η πρόταση της BMW.

Το κλειστό Audi A1. Θα αρχίσει να διατίθεται στις αρχές του 2010.

Το κλειστό Audi A1. Θα αρχίσει να διατίθεται στις αρχές του 2010.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Tα επίσημα στοιχεία που έχουν διαρρεύσει από την πλευρά της Audi είναι αρκετά περιορισμένα. Όμως παρά την μυστικοπάθειά της, η Audi έχει καταφέρει να διατηρήσει το ενδιαφέρον του κοινού. ¶λλωστε, θα είναι μάλλον το φθηνότερο μοντέλο της (συγκριτικά τουλάχιστον με τα υπόλοιπα, πιο πάνω δηλαδή από την τιμή του Polo μερικές χιλιάδες ευρώ).
Από τα στοιχεία, ωστόσο, που έχουν διαρρεύσει μέχρι στιγμής σίγουρο είναι ότι το μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Polo και το μήκος του θα κυμαίνεται περίπου στα τέσσερα μέτρα.
Η παραγωγή του μάλιστα (του κλειστού αρχικά), θα ξεκινήσει μέσα στον επόμενο μήνα (σ.σ. Οκτώβριο) και η διάθεση στο κοινό θα ξεκινήσει στις αρχές του 2010. Αρχικά ως τρίθυρο και έπειτα το πεντάθυρο. Αμέσως μετά θα ακολουθήσει και η ανοικτή εκδοχή, την πρώτη εικόνα της οποίας εξασφάλισε αποκλειστικά το autotriti.gr.
Όπως φαίνεται και από αυτή, το Audi A1 Convertible υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας και μοιάζει σε μεγάλο βαθμό στο κλειστό. Αντίθετα με το Mini που έχει ρετρό σχεδίαση, το A1 φωνάζει από μακριά Audi και δεν επιχειρεί κάτι το ριζοσπαστικό ή το «τραβηγμένο». Το εμπρός μέρος για παράδειγμα, προέρχεται σχεδόν αυτούσιο από το κλειστό και μοιάζει με το Α3 και τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς Α. Ξεχωρίζουν δηλαδή τα επιθετικά φωτιστικά σώματα (φέρουν τεχνολογία led τα φώτα ημέρας) και η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα, σήμα κατατεθέν του Βάλτερ Ντα Σίλβα.
Κάπως ανάλογο θα είναι το σκηνικό και στο εσωτερικό του μοντέλου (όσον αφορά στη σχεδίαση), παρόλο που φωτογραφίες αυτού δεν έχουν διαρρεύσει από την πλευρά της Audi. Η υπερμοντέρνα σχεδίαση δεν θα είναι βασικό χαρακτηριστικό του, ωστόσο αναμένεται πιο νεανικό σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα Audi και με ποιότητα κατασκευής προσεγμένη. Το χρώμα εδώ θα παίζει σημαντικό ρόλο. Επιπλέον είναι γνωστό ότι στην καμπίνα θα κάθονται τέσσερις επιβάτες.
Όσον αφορά στην οροφή, το στοιχείο έντονης διαφοροποίησης του μοντέλου, η Audi θα μείνει πιστή στις παραδόσεις της και θα τοποθετήσει υφασμάτινη «κουκούλα». Αντίθετα όμως με το Mini, στο οποίο αυτή διπλώνεται πάνω στο χώρο των αποσκευών, στο Audi A1 Cabrio, αυτή θα αποθηκεύεται μέσα σε αυτόν, χωρίς να μηδενίζεται η ορατότητα προς τα πίσω. Επιπλέον, το άνοιξε-κλείσε αυτής θα είναι αυτόματο, ενώ ο χρόνος αρκετά εντυπωσιακός, περίπου στα 15-20 δευτερόλεπτα με το όχημα να κινείται ακόμα και με ταχύτητα 40 χ.α.ω.
Τέλος, όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα του μοντέλου, αυτά ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, στη βάση όμως θα βρίσκεται ο turbo 1.200άρης του γκρουπ VW. ¶λλωστε, όπως προσφάτως ανακοινώθηκε, αυτός θα αποτελέσει τη βάση των Α3 και Α3 Sportback. Στη συνέχεια ακολουθεί ο 1.400άρης TSI (TFSI θα τον ονομάζει η Audi) η ιπποδύναμη του οποίου θα φθάνει πολύ πιθανό μέχρι και τους 180 ίππους. Αυτές, όμως οι πληροφορίες θα «κλειδώσουν» στο μέλλον, όταν η Audi ανακοινώσει τα επίσημα χαρακτηριστικά της κλειστής έκδοσης.
ELASTIKA 2024
OPEL