" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Non-Paper

Επιλέχτηκαν 5 τελευταίες ειδήσεις
Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;
Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι; (7 σχόλια)
Mazda 3: «Quo vadis» με 2λιτρο και 122 άλογα; (2 σχόλια)
Αμελήθηκε η Fabia από τα σερί νέων SUV της Skoda;
Θα ξαναδούμε ποτέ κουπέ μοντέλα από την Opel;
περισσότερα »
non paper an off-the record or unofficial presentation of (auto) policy Το Golf πουλάει για αυτό που είναι και όχι για το πως δείχνει. Πειράζει λοιπόν που η 6η γενιά του είναι ακόμη πιο λιτή σχεδιαστικά;
Διαβάστηκε από 26043 αναγνώστες

Πως σας φαίνεται το νέο VW Golf; Ίδιο με πριν; Μα η VW δεν είχε ποτέ πει πως θα αλλάζει το Golf από γενιά σε γενιά τόσο ριζικά, όσο, για παράδειγμα, το Opel Astra. Το Golf αποτελεί πάγια αξία και υποχρεούται σε κάθε ανανέωσή του να φέρει τα ίδια χαρακτηριστικά, σχεδιαστικά και μη, που το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Και αυτό έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Εσείς πως το βλέπετε; Πως σας φαίνεται το νέο VW Golf; Ίδιο με πριν; Μα η VW δεν είχε ποτέ πει πως θα αλλάζει το Golf από γενιά σε γενιά τόσο ριζικά, όσο, για παράδειγμα, το Opel Astra. Το Golf αποτελεί πάγια αξία και υποχρεούται σε κάθε ανανέωσή του να φέρει τα ίδια χαρακτηριστικά, σχεδιαστικά και μη, που το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Και αυτό έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Εσείς πως το βλέπετε; Πως σας φαίνεται το νέο VW Golf; Ίδιο με πριν; Μα η VW δεν είχε ποτέ πει πως θα αλλάζει το Golf από γενιά σε γενιά τόσο ριζικά, όσο, για παράδειγμα, το Opel Astra. Το Golf αποτελεί πάγια αξία και υποχρεούται σε κάθε ανανέωσή του να φέρει τα ίδια χαρακτηριστικά, σχεδιαστικά και μη, που το ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Και αυτό έχει τα θετικά και τα αρνητικά του. Εσείς πως το βλέπετε; Όταν o Ντα Σίλβα (προηγουμένως στη Seat και πιο πριν στην Alfa Romeo) ανέλαβε επικεφαλής σχεδίασης του ομίλου VW είχε ξεκαθαρίσει το πλάνο του για την ομώνυμη μάρκα. Είχε πει πως πρέπει τα μοντέλα με τα σήματα της VW να είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να γίνουν στο μυαλό της κοινής γνώμης η πρώτη εικόνα που έρχεται ακούγοντας τη λέξη αυτοκίνητο. Όπως λέει και το σύνθημα στο διαφημιστικό της μάρκας, η VW είναι «το αυτοκίνητο».

Όμως για να γίνει κάτι τέτοιο η σχεδίαση δε μπορεί να είναι πολύ έντονη. Δε θα μπορούσε ένα συγκλονιστικό μοντέλο να λάβει τη θέση της γενικής εικόνας ενός αυτοκινήτου στο μυαλό κάποιου. Μπορεί όταν σκεφτόμαστε ένα σπορ αυτοκίνητο το Mazda RX-8 να είναι το πρώτο που έρχεται στο νου, όμως το Mazda 6, όσο όμορφο και ενδιαφέρον και αν είναι, δεν είναι αρκετά απλό για κάτι τόσο βασικό σαν ιδέα όσο το «μεσαίο αυτοκίνητο».

Το αντίθετο ισχύει στο Golf. Απλές γραμμές, σχεδόν ίδιες με το προηγούμενο μοντέλο και μια μεγάλη μάσκα με γρίλιες από άκρη σε άκρη εμπρός. Είχαμε να δούμε τέτοια μάσκα από το Fiat 128. Και όμως είναι ακριβώς αυτό που περιμένει κανείς να έχει ένα αυτοκίνητο, και ας μην την έχει τελικά κανένα. Η VW δε θέλει να συγκλονίσει με το νέο Golf, κάτι που για παράδειγμα αναμένουμε να κάνει η Mazda με το ερχόμενο 3. Θέλει να το κάνει την πρώτη σκέψη όταν συζητάμε για αυτοκίνητα. Και αυτό πετυχαίνει.

Το ίδιο μοτίβο θα δούμε και στα άλλα της μοντέλα, ενώ σιγά σιγά η μάσκα με το V όπως στο Passat και το Golf GTI θα δώσουν τη θέση τους στην απλωτή γρίλια. Πιθανώς κάποιοι να απογοητεύθηκαν από τη σχεδίαση του Golf όμως το μικρομεσαίο VW δεν ήταν ποτέ από τα αυτοκίνητα που αγοράζονταν με συναίσθημα, αλλά με λογική. Είναι άριστο σε όλα του και προσφέρει το βασικό επίπεδο σχεδίασης ώστε να αρέσει στους περισσότερους. Και για αυτό πουλάει σε κάθε γενιά του, ενώ σίγουρα θα είναι best seller και σε αυτή. Εσείς βρίσκετε κανέναν λόγο να μην το αγοράσετε; Η σας πέφτει η σχεδίαση λίγη σε σχέση με το υπόλοιπο αυτοκίνητο;
Σχολιάστε την είδηση
Σχόλια...
koyts... (31/8/2008, 19:58) Απαντώ εγώ στο φίλο που λέει για εμπάθειες.... για τα Golf αλλά δεν είμαι του γιαπωνέζικου όπως υποθέτεις για πολλούς εδωμέσα..Φυσικά και στερούνται φαντασίας τα Golf και φυσικά είναι το ίδιο ποιοτικά με ένα focus kai ενα astra και όλα τους ανεξαιρέτως βγάζουνε προβλήματα...Επειδή στην εμφάνιση φαίνοντια στιβαρά τι σημαίνει; ότι είναι και καλά;μη τρελαθούμε!!Όλες οι μάρκες ακομά και οι μερσεντές έχουνε ρίξει τη ποιοτητά τους σε κάποια πράγματα...μην εκθειάζουμε λοιπόν το goLF οτι είναι καταπληκτικό αυτοκίνητο! Ένα αυτοκίνητο ακόμα είναι χωρίς φαντασία και όπως είπαμε ποιοτικά είναι το ίδιο με τα focus, astra κλπ. Το Α3 γιατί δεν το περιλαμβάνεται; Είναι καλύτερο από το Golf μήπως;; Αφού πάτωμα και μηχανικα μέρη golf είναι και αυτο..και είναι λίγο ακόμα πιο ακριβό..τεσπα..κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια με το Golf kai αρκετά ασχοληθήκαμε πιστεύω..ο καθένας ότι του αρέσει παίρνει..αυτά
georg... (29/8/2008, 09:58) ΑΠΡΟΣΩΠΟ-ΛΙΤΟ-ΧΟΝΤΡΟΚΟΜΕΝΟ..ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ GOLF ΣΑΝ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ 10 ΕΤΙΑ
midfi... (28/8/2008, 14:59) Νομίζω πράγματι οτι σχεδιαστικά θυμίζει το τεσσάρι περισσότερο το οποίο στην έκδοση GTI ήταν και αδιάφορο.Βέβαια αν βγεί ο νέο με τον κινητήρα των 270 ίππων σε λογική τιμή, νομίζω για όποιους ψάχνουν πιο δυναμικά χαρακτηριστικά θα είναι πάλι μονόδρομος.Πιστεύω όμως οτι εμείς το βλεπουμε αποσπασματικά σαν μοντέλο αλλά στο group ξέρουν τι κάνουν μια και βλέπουν τα μοντέλα όλου του ομίλου με στόχο να κρτήσουν τον πελάτη στον όμιλο και όχι υπωχρεωτικά στο Golf: δηλαδή δεν σου αρέσει σχεδιαστικά πας σε Α3, σου φαίνεται και αυτό συντηρητικό πας σε Scirocco, που θα είναι όπως λένε σείδιες τιμές με το Golf, θες κάτι ακόμα πιο προχωρημένο πας σε ΤΤ πληρώνοντας βέβαια και ανάλογα.Τα ευρουλάκια μας στην ίδια τσέπη θα πάνε!
akis6... (27/8/2008, 08:45) Άραγε πόσα σκάει η VW στον ειδικό και οχι μόνο τυπο για να γράφει ότι είναι καλό γιατί είναι Golf και να το πουλάει γυμνό 3-4000 χιλ ακριβότερα από τα αναγωνιστικά του?
tileu... (26/8/2008, 12:34) Άχρωμο,άοσμο,απρόσωπο όπως κάθε golf. Ευτυχώς για τους πιστούς υπάρχει leon...
sr_el... (25/8/2008, 17:27) panta elpizoume gia na doume kati kainourgio k epitelous kalo e3wterika apo tin vw...ta xei kataferei me to passat cc k to scirocco.pliris apotixia me to golf pou e3akolou8oun na xalane olo k perissotero...opws k na xei ftanei gia ton kosmo to brand name...krima
kosta... (24/8/2008, 09:53) Θα συμφωνήσω με τον Kosta κι εγώ. Νομίζω ότι αρκετά wv και audi είναι χοντροκομμένα και άχρωμα. Θα προσθέσω ότι έχουν πολύ καλούς κινητήρες.
PIP... (22/8/2008, 11:41) TETOIA ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ GOLF;ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΠΟΣΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ GOLF ΕΧΕΙ Η ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ; ΜΗΝ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ ΟΛΑ.ΤΟ ΝΕΟ GOLF ΣΙΓΟΥΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ FOCUS.ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΠΜΛΕΞΑΡΙΣΜΕΝΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΠΩΑΝΑΤΟΛΙΤΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΤΟΝ ΦΘΟΝΟΥΝ.
xxx... (18/8/2008, 10:53) Για μοντέλο το 2005 καλό θα ήταν... Βρισκόμαστε όμως στο 2008 και πάμε για το 2009. «Δυστυχώς» το όνομα και μόνο θα πουλήσει.....με ότι σημαίνει αυτό. Κρίμα...
panag... (17/8/2008, 21:50) ειμαι κατοχος ενος volvo S40, και μπορώ να πώ ότι με ελκύει αυτή η κλασσικότητα του νέου golf. εχω πια κουραστει από τα εντονα φουσκωτα σχηματα και αναζητώ κάτι πιο λιτό και απλό. Πιστέυω ότι θα πετύχει γιατί απευθύνεται σε ευρεία ηλικιακή ομάδα και είναι πιο κλασσικό από το προηγούμενο λόγω της - επιτέλους - ευθείας και όχι σε σχήμα v μάσκας του.
porsc... (17/8/2008, 13:44) Απορώ γιατί επιμένετε να εκθειάζεται ακόμα τα Golf εν έτη 2008! Δεν είναι παρά ακόμα ένα ασφαλές αξιόλογο αυτοκίνητο και όλιγον τι ακριβότερο από τ άλλα που δεν ξεχωρίζει σε κάτι από τα υπόλοιπα στη κατήγορία του παρά μόνο επειδή συνεχίζεται να λέτε ότι είναι Golf! Έλεος!
tsets... (14/8/2008, 16:09) το γκολφ είναι κορυφαίο, καθώς σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων εν έτει 2008 τον πρώτο λόγο τον έχει η ποιότητα και όχι ο δήθεν σπορ χαρακτήρας ή άλλα χαρακτηριστικά που προσπαθούν μέσω μάρκετινγκ να μας πείσουν πως μπορούν να έχουν χάτσμπακ 1.400 και 1.600 κ.ε.
tsets... (14/8/2008, 16:09) το γκολφ είναι κορυφαίο, καθώς σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων εν έτει 2008 τον πρώτο λόγο τον έχει η ποιότητα και όχι ο δήθεν σπορ χαρακτήρας ή άλλα χαρακτηριστικά που προσπαθούν μέσω μάρκετινγκ να μας πείσουν πως μπορούν να έχουν χάτσμπακ 1.400 και 1.600 κ.ε.
ektor... (13/8/2008, 15:52) Τιποτα το φοβερό σχεδιαστικά, η μάσκα μάλον βελτιώθηκε, το πίσω μέρος μου άρεσε και στο V, το GTI V νομίζω ότι είναι πολύ καλό. Παιδικές ασθένειες δεν νομίζω να έχει αφού πρόκειται για εξέλιξη του υπάρχοντος μοντέλου και όχι κάτι τελείως διαφορετικό. Πέρα από την σχεδίαση όμως που κάποιοι θα βρούν βαρετή, οι κινητήρες TSI και τα κιβώτια DSG σε βάζουν σε πειρασμό...
lmp... (11/8/2008, 14:38) Μπάά΄έπειτα απο δύο φορές Golf κάπου βαρέθηκα τις γοτθικού τύπου γραμμές και το άχρωμο-άοσμο εσωτερικό (το Golf 4 βέβαια που είχα πιο πρίν ήταν καλό σχετικά αμάξι) ΑΛΛΑ ήθελα κάτι σαγηνευτικό εξωτερικά και όταν ψάχνεις κάτι τέτοιο η Ιταλία (και η Alfa Romeo) είναι μάλλον μονόδρομος....
igrit... (11/8/2008, 13:01) ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ FACELIFT ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΣΕΙΡΑΣ. ΓΕΝΙΚΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΕΤΣΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΕΙΩΣΞ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΡΠΩΘΕΙ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ? ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ/ΔΑΠΕΔΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TSI! ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΩΡΑΙΟ ΤΑΜΠΛΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΙΟ(:) ΜΟΝΤΕΛΟ. ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ! ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ!
gatso... (11/8/2008, 10:06) Καλό αυτοκίνητο για όσους θέλουν χώρους για πέντε,πολύ καλός ο TSI 140HP.Σχεδιαστικά τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά τελείως αδιάφορο.Αν εξαιρέσουμε τον κινητήρα που πράγματι είναι πολύ καλός (με εξαίρεση των 170hp που παρουσιάζει πολλά προβλήματα αξιοπιστίας) δεν μπορώ να βρω άλλο λόγο να το αγοράσεις.
bakva... (10/8/2008, 16:39) άχρωμο, άγευστο, άοσμο όπως και όλα τα προηγούμενα Golf εξάλλου πλην της πρώτης αρχικής έκδοσης η οποία ήταν πολύ ενδιαφέρουσα για την εποχή που βγήκε, αν προσθέσει κανείς και την πληθώρα των μηχανικών προβλημάτων που αναφέρονται τελευταία για τα περισσότερα μοντέλα του group τότε η λογική σκέψη οδηγεί σε επιλογή άλλου αυτοκινήτου εκτός του ομίλου VW το θέμα με το Golf είναι ότι έχει πέσει πολύ προπαγάνδα (σε αυτό εξάλλου οι γερμανοί έχουν παράδοση από την εποχή του Γ ραϊχ) με συνεχείς ευνοϊκές καταχωρήσεις σε τηλεοράσεις - περιοδικά - έτυπα όπως και το παραπάνω άρθρο του autotriti με αποτέλεσμα ν το κοινό να έχει εθιστεί σε αυτή την μπουρδολογία γύρω από τα VW
et299... (10/8/2008, 15:07) Lefteris.... Aman pia me ayto to Golf,....allaxsane ta fwta mpros/pisw kai ligo tin maska kai to onomasane nea genia.....imarton! Gnwmi mou einai pws einai ena kalo aytokinito alla iparxoun polu pio endiaferonta paketa eidika apo fetos kai tou xronou....(Delta, Bravo, A3, BMW 1, ktl...).
ngrig... (10/8/2008, 01:49) Τα πράγματα είναι απλά. Η vw κανονικά θα ήθελε να μπορεί να παρουσιάζει την επόμενη έκδοση του golf κάθε 10 (ή και 15) χρόνια. Δεν μπορεί όμως να το κάνει αυτό για ένα βασικό λόγο ο οποίος εντοπίζεται στη ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη που συντελείται στο χώρο του αυτοκινήτου (και όχι μόνο αλλά και γενικά) που έχει ως αποτέλεσμα η ίδια η αγορά να ζητάει την όσο το δυνατό συντομότερη ενσωμάτωση αυτών των τεχνολογιών στο αυτοκίνητο. Έτσι λοιπόν η vw πρέπει κάθε 4-5 χρόνια να παρουσιάζει ένα golf που να ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες. Τώρα αν αυτό επιχειρήσει να το κάνει κρατώντας το ίδιο ακριβώς αμάξωμα (σχέδιο) σίγουρα θα υπάρξει και κόσμος (αρκετός...) που δεν θα πειστεί ότι όντως το αυτοκίνητο αξίζει να το αγοράσει επειδή προσφέρει σε σχέση με το προηγούμενο όλες τις νέες τεχνολογίες-ανακαλύψεις στο χώρο του αυτοκινήτου. Γι αυτό λοιπόν πραγματοποιεί ένα μεγάλο face lift (έτσι το βλέπω εγώ) στο αμάξωμα και ενσωματώνει σε αυτό ότι καινούργιο έχει προκύψει και το προσφέρει ...ως νέο. Προσωπικά δεν με χαλάει και είναι θέμα γούστου. Αν θέλεις εμφάνιση που να ...μιλάει κοίτα προς ALFA μεριά. Όπως ίσως κατάλαβαν κάποιοι φυσικά μιλάω για την Mi To ....πολλά χρόνια είχα να δω τέτοιο αριστούργημα... που πάντα κάτι σου λέει (φωναχτά) απ΄όπου κι αν το κοιτάξεις.
manch... (9/8/2008, 18:18) Η σχεδίαση του πίσω μέρους του είναι - κατά την άποψή μου - ατυχής! Θυμίζει έντονα (κακόγουστη) ιαπωνική σχεδίαση, ή ακόμα και μια... χειρότερη έκδοση του πίσω μέρους του νέου Scirocco. Από μπροστά, είναι απλά απρόσωπο. Οι προγματικές βελτιώσεις (όποιες και αν είναι αυτές) είναι καλοδεχούμενες, όμως τελικά ο μόνος λόγος για τον οποίο βγαίνει είναι ότι θα είναι κερδοφόρο για την VW από την αρχή. Μάλλον τελείωσε οριστικά η εποχή που από γενιά σε γενιά είχαμε μεγάλες βελτιώσεις στα αυτοκίνητα. Έχουμε ήδη περάσει στην εποχή των μαρκετίστικων κόλπων (όπως οι μεγάλες ζάντες) και όχι της ουσίας...
manos... (9/8/2008, 11:39) ΜΑΝΟΣ ΜΑΜΑΛΑΚΗΣ Ως γνωστό το Golf είναι ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία του και η λιτή σχεδίαση του νέου μοντέλου δε νομίζω να πειράζει τους νέους αγοραστές του.
pinnu... (9/8/2008, 02:51) Sxediastika thymizei oxi to yparxwn alla to proigoumeno golf.... den katalavainw giati, opws kai den katalavainw giati anagkastikan stin pentaetia na to allaxoun afou to yparxwn ta pigainei perifima stis pwliseis..... krima
kospi... (8/8/2008, 22:21) καλησπερα! Ειμαι θαυμαστής του golf. ειχα σκοπο να αγορασω το καινουριο μοντελο αλλα περιμενα τοσο καιρο να αποκαλυφθεί. η αληθεια ειναι οτι απογοητευτηκα και παρήγγειλα το audi a3 facelift γιατι έχει ολα αυτα που εχει το golf (και ακομη περισσοτερα) αλλα και σαν εξωτερικη σχεδιαση ειναι καλυτερο.. τελικα πιστευω οτι η vw ποντάρει στα καλα στοιχεια του αυτοκινητου οπως η ποιότητα η συναρμολόγηση και αλλα πολλα που το κανουν αξιολογο, αλλα δεν καταλαβαινω γιατι παραμενει σε μια παρα πολυ συντηριτικη σχεδιαση.. η γνωμη μου ειναι πως λιγο τους ενδιαφερει η ελληνικη αγορα και αυτο το λεω γιατι στο εξωτερικο σιγουρα θα κανει καλες πωλησεις λογω το οτι δεν ασχολουνται ιδιαιτερα με την εμφανιση σε αντιθεση με εμας.. ευχαριστω! Κώστας Π.
agrap... (8/8/2008, 09:49) Ως πρώην κάτοχος ενός Golf 4, θεωρώ ότι το νέο Golf 6 είναι η πραγματική εξέλιξή του και όχι το πεντάρι, το οποίο σχεδιαστικά έμοιαζε ανολοκλήρωτο. Για παράδειγμα, το εξάρι επιτέλους έχει όμορφα πίσω φωτιστικά, ενώ το εσωτερικό έχει βελτιωθεί στα σωστά σημεία.Οι γρίλιες μπροστά δεν είναι ενοχλητικές και θυμίζουν έντονα το τεσσάρι. Σε γενικές γραμμές, θεωρώ ότι η VW πέτυχε το στόχο της και πάλι θα μας βάλει σε έξοδα, αφού βέβαια περάσει λίγος χρόνος στην αγορά και βελτιωθούν παιδικές ασθένειες.
panel... (8/8/2008, 07:52) ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΧΡΩΜΗ -ΑΤΟΛΜΗ ΠΡΟΣΙΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΟΝΕΛΟ ΛΗΞΗΣ ΣΤΟ 2008 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 2008 . ΚΑΤΟΧΟΣ VW GOLF ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΑΡΚΕΣ
karas... (7/8/2008, 14:39) Δεν υπάρχει αμφιβολία οτι η VW είναι μια μεγάλη και με παράδοση αυτοκινητοβιομηχανία. Το Golf είναι κι αυτό ένα αυτοκίνητο θρύλος, αλλά όμως στην κατηγορία του...και η κατηγορία του είναι αυτή του αξιοπρεπούς στιβαρού αδιάφορου αυτοκινήτου για καθημερινή χρήση. Δέν θα σταθώ καθόλου στους τομείς ασφάλειας, χώρων, αξιοπιστίας κτλ γιατί το θεωρώ περιττό για ένα αυτοκίνητο όπως το Golf αλλά θα σχολιάσω μόνο την εμφάνιση. Μπορεί να λανσάρεται ώς "ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ" αλλά προσωπικά πιστεύω ότι ένα αυτοκίνητο που μπορεί άνετα να φορέσει τα χρώματα και τη λάμπα "ΤΑΞΙ" δεν μπορεί παρά να είναι ένα ΤΑΞΙ σε μαύρο, κόκκινο η γκρί χρώμα. Προσωπικά θέλω το αυτοκίνητο να εμπνέει και μόνο που το κοιτάς να κάθεται ακίνητο, να έχει βλέμμα που νομίζεις ότι σε κοιτάει και όταν μπείς για να φύγεις....να νιώθεις ότι το φοράς επάνω σου....Ένα αυτοκίνητο μυώδες με χαρακτήρα που όμως κράτάει επαφή με αυτό το σχήμα που λέμε "αυτοκίνητο" και στην κατηγορία αυτή των Hatchback 5θυρων υπάρχει μόνο BMW σειρά 1. Δέν περιμένω να συμφωνήσουν όλοι με την άποψη μου αλλά στην ηλικία των 33, ψάχνωντας ένα "αντρικό αμάξι" σ αυτή την κατηγορία δεν θα μπορούσα παρά να καταλήξω την 1 σεβόμενος πάντα την ιστορία του Golf. Να σημειώσω ότι κατάφερα να αποκτήσω την BMW 1 ενώ ο φίλος μου πήρε το Golf...τελικά είναι θέμα γούστου......
kouts... (7/8/2008, 10:13) Το άρθρο είναι μεροληπτικό!! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μη βρούμε λόγο να μην το αγοράσουμε. Δεν υπάρχουν άλλα αμάξια. Τελικά σε σχέση με το προηγούμενης γενιάς τι έχει αλλάξει; Βλέποντας το με μια πρώτη ματιά νομίζεις ότι είναι το f/l του προηγούμενου.
kosta... (7/8/2008, 07:55) Σχεδιαστικα ανευρο,αχρωμο,χοντροκομμενο οπως τα περισσοτερα vw
mixal... (6/8/2008, 19:22) αχρωμο εμφανισιακα πολυ συντηρητικο εξωτερικα ειναι σχεδιο που δεν συναδει με το 2008.θα μπορουσε καλλιστα να ηταν η απερχομενη γενια.
aris_... (6/8/2008, 19:17) Μα το αυτοκίνητο δεν είναι μόνο απλό ή συντηρητικό, είναι άσχημο, πολύ άσχημο. Από όποια γωνία και να το δεις, ακόμη και στο εσωτερικό, σου δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου σχεδιασμένου 1 δεκαετία πριν. Μου φαίνεται πως το σημερινό μοντέλο είναι καλύτερο.
garin... (6/8/2008, 19:00) Μα ποιος ειπε οτι δεν αρεσει το οτι η VW σχεδιαζει λιτα και απλα τα αυτοκινητα της? Δεστε μια Toyota celica του 80..Για τα πανηγυρια ετσι? Οραια τωρα δεστε και ενα golf του 80...Αν ειναι και cabrio τοτε μιλαμε για all time classic.
stefa... (6/8/2008, 17:58) exete ginei sxedon toso aidiastikoi oso kai to golf!makari na sas thapsoun mesa se ena tetoio na teleiwnoume
socra... (6/8/2008, 15:54) Πολύ ωραία όλα αυτά όμως από που προκύπτει τελικά το νέο αυτοκίνητο? Περισσότερο για facelift μοιάζει παρά για νέο! Τελικά αν η VW έχει κάνει μια εκπληκτική δουλειά, αυτή είναι μία: Έχει καταφέρει όντως να πείσει τους πάντες (και δυστυχώς και τους αρθρογράφους του μηχανοκίνητου τύπου) ότι αυτό το αυτοκίνητο προσφέρει τα πάντα, ενώ ουσιαστικά προσφέρει μόνο το μηχανικό σύνολο. ΥΓ: Λέω δυστυχώς για τους αρθρογράφους γιατί εκείνοι είναι που περνούν, συνεχίζουν και διατηρούν τον μύθο "του απόλυτου αυτοκινήτου", σε σχέση με τα υπόλοιπα, στον κόσμο και ιδιαίτερα σε όσους δεν ασχολούνται και απλά θέλουν μια γνώμη πάνω στο τι αυτοκίνητο να αγοράσουν! Αυτοί που έπρεπε να είναι αμερόληπτοι, καταλήγουν σε όλα τα συγκριτικά στο εξής: παρόλο που το Golf είναι παρωχημένης σχεδίασης, ακριβό, χωρίς πολλές ανέσεις και εξτρα, το Golf κερδίζει γιατί έχει καλό κινητήρα και είναι Golf! Σπουδαία αρθρογραφία!

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

Η«σπιίθα» του κινητήρα σου!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »