Δοκιμάζουμε το νέο τετρακίνητο Audi Q5 με τον turbo diesel κινητήρα χωρητικότητας 2,0 λτ. με απόδοση 190 ίππων.

Ο οδηγός νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα, αλλά η ποιότητα κύλισης του Audi Q5 είναι εξωπραγματική.

H Audi, παίρνοντας τη μαγιά από τα νέα Audi A4 και Q7, κατάφερε να προσφέρει ένα τεχνολογικά προηγμένο μεσαίο SUV με περισσή πολυτέλεια, κύρος και άνεση.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Zoom στις λεπτομέρειες του Audi Q5.

Δοκιμή: Νέο Audi Q5

67.201 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2017)

Δείτε τώρα, το ολοκαίνουργιο Audi Q5 που βάζει δύσκολα στην κατηγορία των πολυτελών μεσαίων SUV, μεγαλύτερο και ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του και με κορυφαία τεχνολογία στην ανάρτηση.

What is new
- 2η γενιά του πολυτελούς και high-tech  μεσαίου SUV
- Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, αλλά ελαφρύτερο
- Με αερανάρτηση και τετρακίνηση ultra 
- 2,0 TDI με 190 άλογα και 400 Νm 
- Από 59.900 ευρώ
 
Ναι, είναι λογικό να κοιτάτε και να ξανακοιτάτε τη φωτογραφία για να καταλάβετε αν αυτό είναι όντως το ολοκαίνουργιο, 2ης γενιάς, Audi Q5. Η εξωτερική σχεδίαση ομολογουμένως δεν είναι τόσο διαφορετική, όσο ίσως θα θέλαμε και θα περιμέναμε, αλλά στην ουσία το Q5 είναι του κουτιού. Κατασκευάζεται μάλιστα στο νέο εργοστάσιο της Audi στο Μεξικό (το πρώτο εκτός Ευρώπης) και έρχεται για να συνεχίσει την επιτυχία του πρώτου Q5, που εμφανίστηκε το 2008 και το οποίο διατέθηκε σε 1.400.000 κομμάτια, αποτελώντας μάλιστα και την βάση για το πρώτο μεσαίο SUV της Porsche, την Macan!  
 
Μεγάλωσε, αλλά ελάφρυνε
Όπως και να έχει, η Audi επέλεξε να προσδώσει στο νέο Q5 μια εμφάνιση που δείχνει ως συνέχεια αυτής του προηγούμενου μοντέλου. Παράλληλα παραπέμπει στα Audi Q7 και A4 -την MLB evo πλατφόρμα των οποίων και χρησιμοποιεί- ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν οι στενοί προβολείς με τα LED φώτα ημέρας (προαιρετικά και φώτα λέιζερ) και η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα. Mε μήκος στα 4.663 χλστ., το νέο Q5 είναι κάτα 34 χλστ. μακρύτερο από το προηγούμενο, ενώ το μεταξόνιο έχει κερδίσει και αυτό 12 χλστ. φτάνοντας στα 2.819 χλστ. Παρά την αύξηση των διαστάσεων, το Q5 επωφελείται από τη νέα πλατφόρμα έχοντας απαλλαγεί από 90 κιλά κατά μέσο όρο. Το νέο Q5 ξεχωρίζει και στην αεροδυναμική μιας και ο συντελεστής οπισθέλκουσάς είναι 0,30 (από 0,34), τιμή που το τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.
 
Από 59.900 ευρώ το 2,0 ΤDI 190PS
Στην Ελλάδα του σήμερα, τιμές όπως τα 59.900 ευρώ για την βασική τετρακίνητη diesel έκδοση της δοκιμής (υπάρχει και προσθιοκίνητo diesel με 150 ίππους από 50.500 ευρώ) ακούγονται προκλητικές, χωρίς μάλιστα να μπουν στο παιχνίδι και έξτρα, όπως αερανάρτηση με 2.219 ευρώ, επίπεδο εξοπλισμού Sport ή Design με 2.850 ευρώ ή ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ με 1.116 ευρώ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
4green