Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 (F40) δεν αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων αφού δεν «κράτησε» τίποτα από αυτές.

Eρχεται με πιο πολιτικά ορθό τρόπο να συναγωνιστεί τις top προτάσεις της κατηγορίας

Δοκιμή: Νέα BMW 118i

Διαβάστηκε από 61408 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/10/2019
 

Εμπρός… στα κάλλη: H νέα Σειρά 1 είναι πλέον προσθιοκίνητη και έχει περισσότερα θετικά στοιχεία από ό,τι αρνητικά, κοιτάζοντας κατάματα τον ανταγωνισμό της σε όλους τους τομείς.


Η τρίτη γενιά της Σειράς 1 (F40) δεν αποτελεί συνέχεια των προηγούμενων αφού δεν «κράτησε» τίποτα από αυτές. Αντίθετα έρχεται με πιο πολιτικά ορθό τρόπο να συναγωνιστεί τις top προτάσεις της κατηγορίας οι οποίες έχουν ήδη τραβήξει τον δρόμο τους στην αγορά και έχουν πείσει το αγοραστικό κοινό με τις δυνατότητές τους. Το κεφάλαιο με τίτλο «κίνηση εμπρός» που ανοίγεται μπροστά στη νέα Σειρά 1 είναι αυτό που κλέβει τις εντυπώσεις, όμως αυτό είναι κάτι που περισσότερο ωφέλησε παρά έβλαψε το μικρομεσαίο μοντέλο της ΒΜW. Βλέπετε, για να καρπωθεί κανείς τις αρετές της μετάδοσης στον πίσω άξονα σε οδηγικό επίπεδο πρέπει να είναι έτοιμος να θυσιάσει κάτι από τους χώρους, την πρακτικότητα και την ευκολία χρήσης, σε αυτές τις διαστάσεις και την κατηγορία, τομείς που έπασχε η προηγούμενη γενιά και όπως και να το κάνουμε είναι πάρα πολύ σημαντικοί για την κατηγορία. Η BMW λοιπόν «ζύγισε» την περίπτωση και έχοντας δει πως δεν υπάρχει ενδιαφέρον για το που τελικά μεταφέρεται η κίνηση, έκανε το τολμηρό βήμα που την δικαιώνει. 

Εμφάνιση: Πιο compact αλλά και πιο δυναμική
Αισθητικά, η νέα Σειρά 1 επωφελείται και σε αυτό τον τομέα από την «μετακόμιση» της κίνησης εμπρός, αφού μέσω αυτής απέκτησε πιο συμπαγείς διαστάσεις και πιο αρμονικό 5θυρο σχήμα. Αναφορικά με τις διαστάσεις, η νέα Σειρά 1 είναι 5 χλστ. μικρότερη σε μήκος (4.319 χλστ.) από την απερχόμενη αλλά είναι κατά 34 χλστ. φαρδύτερη (1.799 χλστ.) και 13 χλστ. ψηλότερη (1.434 χλστ.), ενώ το μεταξόνιο έχει μήκος 2.670 χλστ. (20 χλστ. μεγαλύτερο από πριν). Φυσικά εκφράζει έντονο δυναμισμό που στηρίζεται στις όμορφες καμπύλες και τις έντονες γραμμές του αμαξώματος, ενώ χαρακτηριστικά στοιχεία της είναι τα εμπρός «νεφρά» στη μάσκα και η πίσω κολόνα σε στιλ «Hofmeister» που παραπέμπει έντονα στην Χ2. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Κατασκοπεία: Νέα BMW Σειρά 4

Οδηγούμε: DS 3 Crossback E-Tense

Έρχεται νέα Mercedes C-Class All-Terrain

Mega συγκριτικό: 5 SUV «θηρία»

Αποκλειστικά ηλεκτρικό το επόμενο Opel Corsa

Μετά τη Mustang Mach-E ακολουθεί η Shelby

Πρώτη δοκιμή: Mercedes-AMG A 45 S

Ανάκληση Volvo για 429 αυτοκίνητα

Το νέο Golf απέναντι στον hot ανταγωνισμό!

Ανανεωμένες Alfa Romeo Giulia και Stelvio

To νέο Nissan X-Trail;

BMW Σειρά 7 VS Audi A8 & Mercedes S-Class

Νέο συνεργείο Volvo με «προσωπικό μηχανικό»

Mazda 3 το Women`s World Car Of The Year

Nissan Leaf θυσιάζεται (+vids)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

PEUGEOT: Προσφορές Black Friday μέχρι 30 Νοεμβρίου

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

CITROEN: Όλα σε τιμές Black Friday

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

περισσότερα »