150 ίππους αποδίδει ο νέος 1,7 Βlue dCi, αλλά στην πράξη «τσιμπάει» σε κατανάλωση.

Κινητήρας: Ήσυχος & σβέλτος

155.651 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/8/2019

Από την άλλη, δε χρειάζεται να είσαι ειδικός ή να το… ψειρίσεις και πολύ για να αντιληφθείς το πόσο πιο ήσυχος, πολιτισμένος και ραφιναρισμένος στη λειτουργία του είναι ο νέος diesel σε σύγκριση με τον 1,6 dCi που αντικατέστησε.

Ο 16βάλβιδος πλέον 1.700άρης αποδίδει 150 ίππους και 340 Nm ροπής γεγονός που του επιτρέπει να κινεί με άνεση το 1.595 κιλών X-Trail, τόσο από στάση, όσο και εν κινήσει. ¶μεσα αντιληπτή είναι και η θετική απόκριση στο γκάζι με εμφανώς λιγότερη υστέρηση χαμηλά έναντι του 1,6, καθώς και η ευκολία του κινητήρα να ανεβάζει στροφές χάρη και στο σωστά κλιμακωμένο χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο.

Το τελευταίο, έχει «βουτυρένιο» επιλογέα και μαλακό συμπλέκτη οπότε αλλάζει ευχάριστα τις σχέσεις. Από την άλλη όμως η κατανάλωση είναι μάλλον «τσιμπημένη» με τη μέση τιμή σε πραγματικές συνθήκες να γυροφέρνει τα 9,5 λτ./100 χλμ.. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

23 διαθέσιμα άρθρα για NISSAN  X-TRAIL

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια