Το Volvo XC60 στην πίεση ανταποκρίνεται μια χαρά στα θέλω του μέσου οδηγού, με την πρόσφυση να έχει μεγάλα περιθώρια και την συμπεριφορά να κρίνεται ουδέτερη, ωστόσο λείπει το fun to drive στοιχείο.

Οδική συμπεριφορά: Στο επίκεντρο η άνεση

Διαβάστηκε από 20175 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/12/2018
 

Το XC60 έχει ως πρωταρχικό σκοπό να σου παρέχει μια ευχάριστη μετακίνηση, είτε αυτή` είναι στην πόλη, είτε είναι ταξίδι. Και το καταφέρνει μια χαρά, αφού η ανάρτηση του με διπλά ψαλίδια εµπρός και πολλαπλούς συνδέσµους πίσω καταφέρνει να απορροφήσει μαεστρικά τις ανωμαλίες του δρόμου, δίχως να είναι απόλυτα μαλακή και κυρίως χωρίς να διαταράξει την ζεν κατάσταση των επιβαινόντων. Παράλληλα η εξαιρετική ηχομόνωση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες θα εκτιμηθεί αφάνταστα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό του πάτημα, εύκολα θα σας παρασύρουν να ανεβάσετε ταχύτητα.

Από την άλλη, το τιμόνι είναι ελαφρύ σε βάρος και χωρίς να αφήνει καλή αίσθηση, όμως προσφέρει καλή πληροφόρηση και βολεύει ώστε να χειρίζεστε εύκολα το μεγάλο αμάξωμα του XC60, το οποίο κρύβει έντεχνα τον όγκο του μέσω αυτής της φιλικότητας που δείχνει στον χρήστη. 

Στην πίεση ανταποκρίνεται μια χαρά στα θέλω του μέσου οδηγού, με την πρόσφυση να έχει μεγάλα περιθώρια και την συμπεριφορά να κρίνεται ουδέτερη. Αν θέλετε πιο έντονες συγκινήσεις υπάρχει στo μενού των οδηγικών προφίλ, η επιλογή Dynamic (Comfort, Eco και Off Road οι υπόλοιπες), όπου το τιμόνι αποκτά έξτρα τεχνητό βάρος, χωρίς να αλλάζει η ανάλατη αίσθηση που σου αφήνει εξΆ αρχής, ενώ η έξτρα προαιρετική αερανάρτηση θα χαμηλώσει ελάχιστα την απόσταση από το έδαφος και η απόκριση θα γίνει πιο άμεση -όχι όμως και οι αλλαγές στο κιβώτιο. Ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες πάντως, η αλήθεια είναι πως το σπορτιφ στοιχείο λείπει από το XC60.

Αυτό που δε λείπει ωστόσο είναι η ικανότητες στο χώμα όπου η τετρακίνηση (πολύδισκος συμπλέκτης Haldex) δουλεύει και μοιράζει γρήγορα την ροπή, ενώ τέλος, στα της οδικής συμπεριφοράς να προσθέσουμε οπωσδήποτε και την πληθώρα των συστημάτων άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει (αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, adaptive cruise control, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ειδοποίησης όταν όχημα κινείται σε τυφλή γωνία κτλ.) που αναβαθμίζουν την αίσθηση ασφάλειας του οδηγού. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Πρώτη Δοκιμή: Νέο DS 3 Crossback

Αποκλειστικό: Nέα Mercedes C-Class

Συγχαρητήρια της Peugeot στην ελληνική αντιπροσωπεία

Ηλεκτρική Mustang με 544 άλογα (+video)

Δοκιμή: Volvo V60 Cross Country

Το BladeScan κάνει τη νύχτα… «μέρα»(+vid)

Χωρίς M έκδοση η νέα Σειρά 1

«Γράφει ιστορία» η Mustang Shelby GT500!

Λανσάρεται το ισχυρότερο Nissan LEAF e+

To RS Q3 σε δοκιμές στο Ring (+video)

To Audi RS4 γίνεται σεντάν

Νέα Porsche 718 Cayman GT4

Nέα Porsche 718 Spyder

VW SUV & Sport Live: Όλα τα μοντέλα της VW για δοκιμή

Που πάνε η X1 και ο νέος «`Ασσος» χωρίς βενζινοκινητήρες;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

CITROEN: Reverse Sales με προνομιακή χρηματοδότηση και 5ετή εγγύηση

PEUGEOT: 208 & SUV 2008 Signature με το μεγαλύτερο όφελος!

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

περισσότερα »