Το Volvo XC60 στην πίεση ανταποκρίνεται μια χαρά στα θέλω του μέσου οδηγού, με την πρόσφυση να έχει μεγάλα περιθώρια και την συμπεριφορά να κρίνεται ουδέτερη, ωστόσο λείπει το fun to drive στοιχείο.

Οδική συμπεριφορά: Στο επίκεντρο η άνεση

Διαβάστηκε από 18485 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/12/2018
 

Το XC60 έχει ως πρωταρχικό σκοπό να σου παρέχει μια ευχάριστη μετακίνηση, είτε αυτή` είναι στην πόλη, είτε είναι ταξίδι. Και το καταφέρνει μια χαρά, αφού η ανάρτηση του με διπλά ψαλίδια εµπρός και πολλαπλούς συνδέσµους πίσω καταφέρνει να απορροφήσει μαεστρικά τις ανωμαλίες του δρόμου, δίχως να είναι απόλυτα μαλακή και κυρίως χωρίς να διαταράξει την ζεν κατάσταση των επιβαινόντων. Παράλληλα η εξαιρετική ηχομόνωση ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες θα εκτιμηθεί αφάνταστα στον αυτοκινητόδρομο, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό του πάτημα, εύκολα θα σας παρασύρουν να ανεβάσετε ταχύτητα.

Από την άλλη, το τιμόνι είναι ελαφρύ σε βάρος και χωρίς να αφήνει καλή αίσθηση, όμως προσφέρει καλή πληροφόρηση και βολεύει ώστε να χειρίζεστε εύκολα το μεγάλο αμάξωμα του XC60, το οποίο κρύβει έντεχνα τον όγκο του μέσω αυτής της φιλικότητας που δείχνει στον χρήστη. 

Στην πίεση ανταποκρίνεται μια χαρά στα θέλω του μέσου οδηγού, με την πρόσφυση να έχει μεγάλα περιθώρια και την συμπεριφορά να κρίνεται ουδέτερη. Αν θέλετε πιο έντονες συγκινήσεις υπάρχει στo μενού των οδηγικών προφίλ, η επιλογή Dynamic (Comfort, Eco και Off Road οι υπόλοιπες), όπου το τιμόνι αποκτά έξτρα τεχνητό βάρος, χωρίς να αλλάζει η ανάλατη αίσθηση που σου αφήνει εξΆ αρχής, ενώ η έξτρα προαιρετική αερανάρτηση θα χαμηλώσει ελάχιστα την απόσταση από το έδαφος και η απόκριση θα γίνει πιο άμεση -όχι όμως και οι αλλαγές στο κιβώτιο. Ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες πάντως, η αλήθεια είναι πως το σπορτιφ στοιχείο λείπει από το XC60.

Αυτό που δε λείπει ωστόσο είναι η ικανότητες στο χώμα όπου η τετρακίνηση (πολύδισκος συμπλέκτης Haldex) δουλεύει και μοιράζει γρήγορα την ροπή, ενώ τέλος, στα της οδικής συμπεριφοράς να προσθέσουμε οπωσδήποτε και την πληθώρα των συστημάτων άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει (αυτόματο φρενάρισμα, αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, adaptive cruise control, σύστημα διατήρησης στη λωρίδα, σύστημα ειδοποίησης όταν όχημα κινείται σε τυφλή γωνία κτλ.) που αναβαθμίζουν την αίσθηση ασφάλειας του οδηγού. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Το Audi Q7 facelift;

Ζήσε περισσότερα με τη νέα A-Class. It is time.

Παγκόσμια κορυφή για τη Mustang της Ford

Εορταστικό Nissan GT-R για τα 50 χρόνια

Με νέο κινητήρα τα Audi S5 Coupe & Sportback

Ελαφρύτερο το ανανεωμένο Nissan GT-R Nismo

High Performance πακέτο για Mustang

Τι αγοράζω με 15, 20, 25 και 30 χιλιάδες ευρώ;

Πρώτη Δοκιμή: Νέα Mercedes B-Class

Νέα Giulietta όπως Giulia;

Πρώτο teaser της Bentley Flying Spur (+vid)

«Ανεβάζει» το Audi Q7 η ΑΒΤ

Ετοιμάζει νέα «βασική» Mustang η Ford

ΒΜW Σειρά 1 & Αudi A3: Τι νέο φέρνουν;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

περισσότερα »