Με τιμή κτήσης τα 19.710 ευρώ, το Qashqai 1,5 dCi απαλάσσει τον κάτοχό του από την υποχρέωση να καταβάλει Τέλη Κυκλοφορίας.

Ποιοτικό στην κατασκευή και μοντέρνο στη σχεδίαση είναι το εσωτερικό του ιαπωνικού crossover.

Ο πετρελαιοκινητήρας του Nissan Qashqai είναι οικονομικός σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης και ικανός σε επιδόσεις.

Το Nissan Qashqai ξεχωρίζει με την καλή ποιότητα κύλισης και άνεση που προσφέρει. Ταυτόχρονα, είναι ουδέτερο και σβέλτο όταν ανεβάσεις ρυθμούς.

Nissan Qashqai: Με τον αέρα του Best Seller

97.024 Επισκέψεις στο άρθρο (30/1/2015)

Nissan Qashqai 1,5 dCi

Στα γρήγορα:
• Κοστίζει 19.710 ευρώ
• Είναι 1,5 turbodiesel με 110 PS
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ.
• Δεν πληρώνει τέλη


Η εν λόγω έκδοση του Nissan Qashqai έχει πολύ ενδιαφέρον, αφού με αυτόν τον κινητήρα κάτω από το καπό, τον γνώριμο 1,5 dCi του γκρουπ Nissan-Renault, έχει μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Ταυτόχρονα, εκπέμπει 99 γρ. CO2/χλμ., γεγονός που επίσης του δίνει το πλεονέκτημα της μη καταβολής τελών κυκλοφορίας.

Από την άλλη, με 110 PS ο κινητήρας είναι ο πιο αδύναμος στην γκάμα του, αφού ο 1,2 τούρμπο βενζίνης αποδίδει 115 ίππους. Ωστόσο, υπερτερεί σε ροπή (260 Nm στις 1.750 σ.α.λ. έναντι 190 Nm στις 2.000 σ.α.λ.). Εμμέσως πλην σαφώς, λοιπόν, τίθεται το ερώτημα ποιος κινητήρας ταιριάζει καλύτερα στο μοντέλο; Φυσικά, η απάντηση εξαρτάται από πολλούς παράγοντες.

Από την πλευρά μας, κρατάμε το ότι με αυτόν τον κινητήρα η τιμή του Qashqai δεν ξεφεύγει πάνω από τα 20.000 ευρώ, άρα βάζοντας τα πράγματα κάτω (τιμή βενζίνης-τέλη), η όποια απόσταση μειώνεται. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Κινητήρας-Επιδόσεις: Ικανός και οικονομικός
Toν πετρελαιοκινητήρα 1,5 dCi έχουμε γνωρίσει σε αρκετά μοντέλα των Renault-Nissan και εκτιμήσει με την σβελτάδα και οικονομία του. Αυτήν τη φορά, όμως, έχει ένα δυσκολότερο έργο μιας και πρέπει να κινήσει ένα αμάξωμα 1.318 κιλών.

Παρόλα αυτά τα καταφέρνει άκρως ικανοποιητικά αφού μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο, όμως ούτε κρεμάει στις χαμηλές στροφές, και την απαιτούμενη ροπή έχει για να πας σβέλτα στο επαρχιακό δίκτυο. Συγκεκριμένα, το ωφέλιμο εύρος λειτουργίας του στην πράξη είναι 2.000 με 3.500 σ.α.λ., ενώ στα θετικά του προσθέστε την ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία. Όσο τώρα για την κατανάλωση, τα 3,8 λτ./100 χλμ. που ανακοινώνει ο κατασκευαστεί είναι μάλλον δύσκολο και κοπιαστικό να τα επιτύχεις σε καθημερινούς ρυθμούς οδήγησης. Για την ακρίβεια, υπολογίστε περίπου στα 5,5 λτ./100 χλμ., νούμερο που σε κάθε περίπτωση είναι εξαιρετικό. Από την άλλη, τα CO2 είναι γραμμένα στην άδεια, και έτσι υπολογίστε πως δεν θα πληρώνετε τέλη κυκλοφορίας.

Εσωτερικό-Χώροι: High tech, άνετο και πρακτικό
Το εσωτερικό του Nissan Qashqai 1,5 dCi δεν διαφέρει από αυτό των 1,2 DiGT και 1,6 dCi που έχουμε δοκιμάσει πρόσφατα, που σημαίνει πως είναι μοντέρνο σχεδιαστικά, ποιοτικό στην κατασκευή και πρακτικό από πλευράς εργονομίας και χώρων. Είναι πολύ πιο ποιοτικό σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά και βρίσκεται άνω του μέσου όρου σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ταυτόχρονα, είναι μοντέρνο στη σχεδίαση και εργονομικό, αφού και τα χειριστήρια βρίσκονται στη σωστή θέση τοποθετημένα, και αρκετές θέσεις υπάρχουν για να αποθηκεύσεις τα μικροαντικείμενα της καθημερινότητας. 
Επιπλέον, από πλευράς χώρων, με άνεση θα καθίσουν πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 430 λίτρων είναι επαρκέστατος για τις ανάγκες μιας οικογένειας. Μάλιστα, διαθέτει διπλό πάτο, το κάλυμμα του οποίου σπάει σε δύο μέρη και διευκολύνει όταν έχει λίγα πράγματα τα φορτώσεις.

Οδική συμπεριφορά: Σίγουρο και άνετο
Αυτό που κάνει το Nissan Qashqai εντυπωσιακό είναι η ποιότητα κύλισης, η άνεση και η αίσθηση οδήγησης ακριβότερου αυτοκινήτου. Η ανάρτηση απορροφά καλά τις ανωμαλίες (παρότι ημιάκαμπτος άξονας πίσω στις δικίνητες εκδόσεις) και σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση, το χαμηλό επίπεδο θορύβου και τα άνετα καθίσματα, ταξιδεύεις ξεκούραστα.

Από την άλλη έχει γερό «πάτημα» και δεν αντιλαμβάνεσαι την απόσταση των 180 χλστ. από το έδαφος με συνέπεια να ταξιδεύει, στρίβει και φρενάρει σαν ένα κανονικό επιβατικό. Οι κλίσεις στις στροφές είναι περιορισμένες, το ηλεκτρικό τιμόνι έχει σωστό βάρος στην ρύθμιση sport (υπάρχει και η normal), ο επιλογέας του 6τάχυτου κιβωτίου δεν προβληματίζει, ενώ τέλος τα φρένα βρίσκονται πάντα στο ύψος των προσδοκιών. 

200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN  QASHQAI
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

FORD E-TRANSIT
OPEL