Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση - Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»

    11402 Επισκέψεις στο άρθρο

    Πώς υπολογίζεται η Ικανοποίηση
     
    Έτσι, λοιπόν, το πόσο ικανοποιημένος είναι ένας ασφαλισμένος είναι δύσκολο να προσδιοριστεί επακριβώς για το σύνολο της αγοράς, καθώς δεν υπάρχουν καθολικά και αντικειμενικά κριτήρια.

    Οι εταιρείες, ωστόσο, συνήθως ενημερώνονται για την ικανοποίηση των ασφαλισμένων μέσω ερωτημάτων ή ερωτηματολογίων που τους ζητούν να συμπληρώσουν. Μέθοδος, πάντως, που μόνο ενδεικτικά αποτελέσματα μπορεί να εξάγει.

    «Στην Υδρόγειο διεξάγουμε κατά περιόδους έρευνα με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε αντιπροσωπευτικό δείγμα πελατών μας», αναφέρει ο κ. Λαπιδάκης, προσθέτοντας: «Τα ποσοστά ικανοποίησης είναι υψηλά και σε ποσοστό από 80% - 90% οι πελάτες μας παρουσιάζονται ικανοποιημένοι έως πολύ ικανοποιημένοι, τόσο από τις καλύψεις των προγραμμάτων μας όσο και από τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση».

    Στη Μινέττα «το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών μας, διαχρονικά, αγγίζει το 95%», επισημαίνει ο κ. Μόσχοβος, υπογραμμίζοντας ότι «η άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση, αποτελεί βασική μας προτεραιότητα».

    «Η ικανοποίηση του πελάτη είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής της Allianz και γιΆ αυτό την παρακολουθούμε σε τακτική βάση μέσα από την έρευνα NPS (Δείκτης Καθαρών Υποστηρικτών)», επισημαίνει από την πλευρά της η κα Πανάγου.

    Ανανέωση συμβολαίων και «πιστότητα»
     
    Ένας ακόμη δείκτης που μπορεί να προσεγγίσει το ποσοστό ικανοποίησης είναι η πιστότητα των ασφαλισμένων στις εταιρείες. Η ανανέωση των συμβολαίων καταδεικνύει συνήθως ικανοποίηση και εμπιστοσύνη προς την εταιρεία.

    «Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι, καθώς για 3η συνεχόμενη χρονιά κατέχουμε τον υψηλότερο δείκτη NPS στις Γενικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα και είμαστε ηγέτες στην Πιστότητα Πελατών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο Όμιλος Allianz», υπογραμμίζει η κα Πανάγου, εξηγώντας ότι «αυτό, το έχουμε επιτύχει στοχεύοντας στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας του πελάτη μέσα από μια σειρά δράσεων οι οποίες επικεντρώνονται στην ενίσχυση της ποιότητας,  της ταχύτητας και της αποτελεσματικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών».

    «Πιστούς» πελάτες έχει και η Μινέττα, καθώς σύμφωνα με τον κ. Μόσχοβο, «το ποσοστό διατηρησιμότητας για τον Κλάδο αυτοκινήτου φέτος προσεγγίζει το 90%».

    Σημαντικό είναι επίσης το ποσοστό «πιστότητας» και για τη Δύναμιςτονίζει ο κ. Ευσταθόπουλος,ενώ σύμφωνα μετον κ. Λαπιδάκη,

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ

    προϊόντα - υπηρεσίες αυτοκινήτου - ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

    • ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ

      ΥΔΡΟΓΕΙΟΣ

      H Υδρόγειος Ασφαλιστική διαθέτει μακρά τεχνογνωσία και εξειδίκευση στην ασφάλιση οχημάτων και παρέχει μία ολοκληρωμένη σειρά προγραμμάτων ασφάλισης για όλες τις κατηγορίες οχημάτων, ειδικά σχεδιασμένων να καλύπτουν διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών.
       2109477200 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
    • EUROINS

      EUROINS

      Απαντώντας σε κάθε σύγχρονη ασφαλιστική ανάγκη, τα ασφαλιστικά προϊόντα της EUROINS προσφέρουν ευελιξία, άμεση υποστήριξη, προνομιακή τιμολόγηση και έξυπνες τεχνολογίες. Be safe με τα ασφαλιστικά προϊόντα της Euroins.
       2109764307 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
    • ΕΥΡΩΠΗ

      ΕΥΡΩΠΗ

      Ευρώπη Ασφαλιστική με ουσιαστικές και ολοκληρωμένες λύσεις καλύπτει υπεύθυνα και με σεβασμό κάθε Προσωπική και Επαγγελματική ασφαλιστική ανάγκη.


       210 3230707 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
    • SKYLINE INSURANCE

      SKYLINE INSURANCE

      Η Skyline Insurance προσφέρει από το 2004 τις καλύτερες τιμές για ασφάλιση αυτοκινήτου, από όλες τις κορυφαίες εταιρείες ασφαλίσεων στην Ελλάδα.
       2105777595 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ
    • NOS Insurance

      NOS Insurance

      Το όνομα NOS σημαίνει ΕΜΕΙΣ και αποτυπώνει τη σχέση με την οποία συνδέονται οι συνεργάτες και οι πελάτες μαζί μας, εκπροσωπώντας την εταιρεία QEL (Qatar Insurance Company Europe LTD).

       210 9309300 Διαβάστε περισσότερα με ένα κλικ