Η αλλαγή του κλίματος αποτελεί μια είναι ανησυχία για όλους και για τον λόγο αυτό οι κατασκευαστές αυτοκινήτων εστιάζουν στη μείωση των εκπομπών CO2. Ωστόσο, υπάρχει ένα άλλο σημαντικό ζήτημα που χρειάζεται επίσης προσοχή: ο αντίκτυπος των ρύπων όπως τα NOx και η επίδραση των σωματιδίων στη δημόσια υγεία. Εδώ μπαίνει το πρότυπο Euro 7. Ενώ οι λεπτομέρειες είναι ακόμη στο στάδιο της ολοκλήρωσης, ένα πράγμα είναι σαφές: για να συμμορφωθούν με το Euro 7, τα αυτοκίνητα θα πρέπει να μειώσουν δραστικά τις εκπομπές τους κατά τα πρώτα 20 δευτερόλεπτα λειτουργίας καθώς το 80% των ρύπων εκπέμπεται σε αυτό το διάστημα. Εδώ μπαίνει στο παιχνίδι ένας ηλεκτρικά θερμαινόμενος καταλυτικός μετατροπέας (γνωστός ως EHC). Η χρήση όμως ενός EHC συνεργάζεται σωστά με την τεχνολογία 48V. Ευτυχώς, τα ήπια υβρίδια ανταποκρίνονται στο καθήκον, προσφέροντας τον σωστό συνδυασμό ισχύος και απόδοσης για να πληρούν αυτά τα αυστηρά πρότυπα.
Δεδομένου ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα γίνονται πολύ ακριβά για να αναπτυχθούν και υποφέρουν από προβλήματα φήμης, τα βενζινοκίνητα 48V MHEV παρέχουν παρόμοια απόδοση καυσίμου με διαχειριστικό πρόσθετο κόστος (το κόστος για την τεχνολογία 48V MHEV είναι συνήθως χαμηλότερο από τη διαφορά τιμής μεταξύ ενός βενζινοκινητήρα και ενός κινητήρα diesel).