Η παρουσίαση των MHEV ως λύση χαμηλών εκπομπών CO2 είναι σαφώς υπερβολή. Τα MHEV από μόνα τους δεν έχουν και δεν θα έχουν ποτέ το δυναμικό εξοικονόμησης CO2 που απαιτείται για να διατηρηθεί η υπερθέρμανση του πλανήτη εντός αποδεκτών ορίων. Υπάρχει επίσης ένας βαθμός σύγχυσης που δημιουργείται από την αγορά που τα παρουσιάζουν ως «υβριδικά». Αυτό είναι παραπλανητικό γιατί που είναι τεχνικά σωστό, ενδεχομένως ο πελάτης να αντιλαμβάνεται ότι βρίσκονται στο ίδιο καλάθι με τα BEV, όταν τα BEV έχουν πολύ ισχυρότερο αντίκτυπο στην μείωση των CO2!
Ωστόσο, είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ότι η γενική μείωση του CO2 δεν μπορεί να βασίζεται μόνο σε BEV. Το τμήμα της αγοράς που δεν χρησιμοποιεί ηλεκτροκίνητα θα αντιπροσωπεύει περισσότερες από τις μισές πωλήσεις νέων οχημάτων κατά τα επόμενα 3-5 ετών, πράγμα που σημαίνει ότι η μισή αγορά θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για την κίνηση του οχήματος. Επομένως, η μείωση του CO2 θα βασίζεται επίσης στην αυξημένη απόδοση των κινητήρων που βασίζονται στο ICE. Η MHEV παρουσιάζει μια προσιτή τεχνολογία που συμβάλει στην μείωση των CO2. Στη μεταβατική περίοδο κατά την οποία οι κινητήρες με κινητήρα εσωτερικής καύσης εξακολουθούν να κατέχουν σημαντικό μερίδιο αγοράς, τα MHEV αναμένεται να γίνουν το νέο πρότυπο για το ICE. Επίσης, αναμένεται να τα βενζινοκίνητα στα Car Policies των πελατών μας, χωρίς κανείς να το αντιληφθεί πραγματικά, με μια μικρή συμβολή στην αποφυγή του CO2.
Αλλά κάθε μικρό βήμα μετράει στην πορεία προς ένα βιώσιμο αύριο!