Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  13/11/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/11/2001

Υπεροχή του XL-7 εκτός δρόμου

Ο διαφορετικός χαρακτήρας μεταξύ του Hyundai Santa Fe 2,7 και του Grand Vitara XL-7 γίνεται άμεσα αντιληπτός κατά την κίνησή τους τόσο εντός όσο και εκτός της ασφάλτου. Το Santa Fe 2,7, σε ασφάλτινη διαδρομή με στροφές παρουσιάζει περισσότερο φιλικό χαρακτήρα. Η ανεξάρτητη ανάρτησή του με τη μαλακή ρύθμιση εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες. Οταν το αυτοκίνητο αρχίζει και υποστρέφει εμπλέκεται αυτόματα και το πίσω διαφορικό μέσω ενός συνεκτικού συμπλέκτη, επαναφέροντας το αμάξωμα του Santa Fe στην επιθυμητή πορεία. 
Το Grand Vitara XL-7 χρειάζεται περισσότερη προσοχή στις στροφές ειδικά όταν η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς και η άσφαλτος έχει χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, καθώς η υπερστροφή εμφανίζεται εύκολα και το ελαφρύ τιμόνι δε βοηθάει τον οδηγό στην επαναφορά του αμαξώματος. Σε δύσκολες εκτός δρόμου διαδρομές όμως το Suzuki είναι σαφώς καλύτερο από το Santa Fe 2,7 καθώς διαθέτει δεύτερο κιβώτιο υποδιπλασιασμού των σχέσεων. 
Παράλληλα ο πίσω άκαμπτος άξονας με τις μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης εξασφαλίζει καλύτερη πρόσφυση στους τροχούς με το έδαφος.



Το Santa Fe 2,7 θα κινηθεί απροβλημάτιστα στο χώμα, διατηρώντας την άνεση των επιβατών σε υψηλά επίπεδα. Η κίνηση και στους πίσω τροχούς θα εμπλακεί αυτόματα μόλις οι εμπρός χάσουν την πρόσφυσή τους.


Το Grand Vitara XL-7 είναι σε θέση να κινηθεί εκεί όπου το Santa Fe 2,7 δεν μπορεί. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι στο Suzuki διαθέτει δεύτερο κιβώτιο υποδιπλασιασμού των σχέσεων ενώ η ανάρτησή του έχει μεγάλες διαδρομές.

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Hyundai Santa Fe 2,7 - Suzuki Grand Vitara XL-7
 
Ανεση και πολυτέλεια ή περισσότερο off road;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Καλύτερες επιδόσεις για το Suzuki
Καλύτερο ποιοτικά και εξοπλισμένο το Santa Fe 2,7
Μεγαλύτεροι χώροι στο Santa Fe 2,7,
Υπεροχή του XL-7 εκτός δρόμου
Ανεση και πολυτέλεια ή off road διαδρομές;