Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
"Στήσιμο" για οικογενειακούς ρυθμούς
Αλλαγές στη διάταξη της ανάρτησης του ανανεωμένου Lanos δε σημειώνονται. Αυτή περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον με εγκάρσιους βραχίονες εμπρός (αριστερά) και πολλαπλούς συνδέσμους με παράκεντρα ελατήρια - αμορτισέρ πίσω. Αλλαγές στη διάταξη της ανάρτησης του ανανεωμένου Lanos δε σημειώνονται. Αυτή περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον με εγκάρσιους βραχίονες εμπρός (αριστερά) και πολλαπλούς συνδέσμους με παράκεντρα ελατήρια - αμορτισέρ πίσω.
Καμία αλλαγή δε σημειώθηκε στη διάταξη και τα υλικά κατασκευής του συστήματος ανάρτησης, τόσο στον εμπρόσθιο όσο και στον πίσω άξονα του ανανεωμένου Daewoo Lanos. Ετσι, απαράλλακτος είναι και ο τρόπος με τον οποίο κινείται και συμπεριφέρεται το μοντέλο στο δρόμο. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης εξακολουθεί να γίνεται αισθητή, ιδιαίτερα όταν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί γρηγορότερα, πέρα από τους συνηθισμένους οικογενειακούς ρυθμούς. Στις περιπτώσεις αυτές, όπου ο οδηγός υπερβάλει στην πίεση του πεντάλ γκαζιού μέσα στη στροφή, διαπιστώνει κανείς τις αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος και την αδυναμία του να ακολουθήσει με ασφάλεια τις προκαθορισμένες από το σύστημα διεύθυνσης γραμμές. Η προοδευτική εμφάνιση υποστροφικών τάσεων είναι πιθανή και ελέγχεται εύκολα από τον οδηγό. Στις ευθείες το αμάξωμα κινείται με ικανοποιητική σταθερότητα, χωρίς να επηρεάζεται έντονα από τους πλευρικούς ανέμους. Το σύστημα διεύθυνσης είναι αρκούντως σαφές, χαρακτηρίζεται ωστόσο από υπερβολική υποβοήθηση γεγονός που περιορίζει την απαραίτητη παρεχόμενη αίσθηση στον οδηγό.
Το ανανεωμένο Daewoo Lanos κινείται με ασφάλεια, συμπεριφερόμενο ουδέτερα σε φυσιολογικούς ρυθμούς κίνησης. Οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος οφείλονται στη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης.

 
 Daewoo Lanos 1,3 4D (2000-2003)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
"Στήσιμο" για οικογενειακούς ρυθμούς
Εξωτερικές αλλαγές - Εσωτερικές αλλαγές
Αυξημένη η ακαμψία
Πρακτικές οι αλλαγές
O ίδιος 1.300άρης κινητήρας